Rjs

Varmt☀

11 indlæg i dette emne

Hej piger.

Hvordan klare i jer her i varmen?

Jeg er mildt sagt ved at gå ud af mit skind, har det så varmt at jeg bare trisser rundt i et par trusser her hjemme, har også en blæser til at stå ved sofaen som manden fat frem da jeg brokket mig lidt for meget, tror jeg :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sveder :-) på mit arbejde har jeg kontor helt oppe under kvisten og alt står helt stille deroppe - inkl. Min tankevirksomhed... Har dog en forstående chef, men det er ikke meget jeg har fået lavet de sidste uger hverken på arbejde eller hjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også varmt. Men det ville jeg vist også have, hvis ikke jeg var gravid!

Jeg sover temmeligt dårligt og er pirrelig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det meget varmt på arbejdet, mit kontor minder om dit, jsc... Det koger derinde, og alle der kommer ind kommenterer, at her er godt nok varmt! Jeg forsøger at sidde med benene højt når jeg sidder foran computeren, har så lidt tøj på som jeg kan slippe afsted med på arbejdet (dog meget anstændigt), og sandaler. Herhjemme lufter det noget mere, og jeg har købt en ventilator (vifte) til soveværelset. Sover kun med et dynebetræk, ikke dyne, her i varmen. Ellers kan jeg anbefale at drikke iskold drikke, gerne danskvand, og gerne med isterninger i. En fugtig klud i fryseren/køleskabet kan også være skøn at lægge over fødder/pande, når det bliver for slemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vand i rigelige mængder hjælper godt og jeg har ingen problem med at huske at drikke ekstra for tiden - herhjemme har vi investeret i en sodastream, så jeg kan drikke danskvand i rå mængder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja puha det er varmt.... :-) ville ikke gøre noget med en dag med regn... Mine fødder hæver meget op her i varmen.. Har ind til den anden dag sover med vinduet helt åbent og uden dyne men efter besøg en denne her, kan jeg ikke falde i søvn med åbent vindu mer... Så heller svede end flere besøg af disse monster... :-( jeg bliver hurtig svimmel for tiden og tænker det nok er pga varmen... Har i det også sådan..?

post-6544-0-39421500-1375624752_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja puha det er varmt.... :-) ville ikke gøre noget med en dag med regn... Mine fødder hæver meget op her i varmen.. Har ind til den anden dag sover med vinduet helt åbent og uden dyne men efter besøg en denne her, kan jeg ikke falde i søvn med åbent vindu mer... Så heller svede end flere besøg af disse monster... :-( jeg bliver hurtig svimmel for tiden og tænker det nok er pga varmen... Har i det også sådan..?

Jeg har altid været virkelig kuldskær, men har det for tiden også virkelig varmt!

Stadig ingen ophobning af væske (gudskelov), men bliver også nemt svimmel :-( virkelig trælst! Så forsøger at få drukket en masse væske, holde blodsukkeret stabilt og tage nogle pauser. Tænker det også påvirker svimmelheden, at mit blodtryk er relativt lavt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Varmen er virkelig slem.. Jeg plejer at være en af dem der nyder 32 grader i skyggen. Nu råber jeg på vinteren og det kan kun gå for langsomt.. Jeg kan ikke være nogen steder, udover i skyggen og med blæser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og apropros varme - så er det jo endelig til at leve igen.

Puha jeg er ikke god til varme - og har aldrig været det. Max 22 grader, så det har ikke været en fest hele tiden her hen over sommeren, men det er da dejligt, at vi kan se tilbage på en fantastisk varm sommer. Så kan man bedre nyde årstidernes skiften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder også at temperaturen er dalet en smule. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg piner min stakkels familie med varme trøjer og tæpper.. De seneste par dage er det dog blevet bedre da temperaturen er dalet.. :-) Men da vi bor på 4 Sal helt oppe under kvisten har det bare været så varmt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER