mommytil3

Hjææælp

11 indlæg i dette emne

Jeg har kunne mærke liv hver dag siden uge 16, og har kunne vække ham. Men det kan jeg ikke i dag??? Jeg kan ikke vække ham og jeg har ikke mærket ham. Skal jeg være bekymret.?? Er 25+4 har spist sodavandsis og drukket koldt vandt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kunne mærke liv hver dag siden uge 16, og har kunne vække ham. Men det kan jeg ikke i dag??? Jeg kan ikke vække ham og jeg har ikke mærket ham. Skal jeg være bekymret.?? Er 25+4 har spist sodavandsis og drukket koldt vandt..

Åh kram til dig, tror helt sikkert ikke der er galt, men jeg ville ringe til fg og høre dem, det kan være de laver en strimmel, også får du ro og kan slappe af :-).

Håber alt er vel med din lille guld klump :-).

Har du haft pluk veer i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ubehageligt. Jeg tænker det måske er varmen, mine to små er også ret stille her i varmen. Men prøv at ringe til sygehuset, det er bedre at få det tjekket en gang for meget end en gang for lidt :) Krydser fingre for, at alt er godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også du skal ringe. Min smølf har også været mere rolig i varmen i dag. Eller baby ligger m ryggen ud og og puffer ind ad, så du ikke mærker det. Alt er sikkert godt,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger..

Har været en tur på fødegangen. De hørte hjertelyd med det samme og beroligede mig med at han ligesom katinka siger havde lagt sig med ryggen til maven. Men jeg skulle endelig komme igen. Utroligt man kan være så pylret 3. Gang. Men jeg har ikke prøvet det med de to store.

Tusind tak for jeres beroligende ord, de betyder meget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kram til dig, tror helt sikkert ikke der er galt, men jeg ville ringe til fg og høre dem, det kan være de laver en strimmel, også får du ro og kan slappe af :-).

Håber alt er vel med din lille guld klump :-).

Har du haft pluk veer i dag?

Ja har haft en del kraftige plukveer i dag. Og de har været anderledes end ellers. Meget mere regelmæssige :-/ Men alt er åbenbart som det skal være. Så jeg slapper endnu mere af end jeg plejer. (Selvom det næsten ikke er muligt :-) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at alt var ok! Det er ikke sjovt med de forskrækkelser! Tag det roligt og sats på lidt forkælelse her i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre alt er okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt alt er godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at alt er godt :) Håber plukveerne stopper, så du kan få lidt ro i sindet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER