Mynthe

Hårtab?

7 indlæg i dette emne

Mit hår er igennem graviditeten blevet glansløst, tørt og tyndere og tyndere.

Idag tager jeg så konsekvensen og får klippet en page.

Jeg glæder mig virkelig til at det blir sundt at se på igen, og faktisk også lidt til stilskiftet. Jeg har før haft page, og det klær mig egentlig ret godt, så selvom det er drastisk at få klippet det lange af er hårtabet måske det der skulle til.

Derudover har jeg fået grå totter, argh, så glæder mig virkelig til at jeg kan farve hår igen.

Jeg havde ellers hørt at man under graviditeten ville få så flot hår, meen det vidste sig ikke at passe på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke lagt mærke til det. Men havde heller ikke gener i sidste graviditet. Dog kan jeg se at jeg har mange tynde har der vokser ud i hår hårkanten, så jeg har tabt hår på et eller andet tidspunkt!

Håber du bliver glad for pagen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv en træls gene! Troede mest det hørte amningen til. Håber det bliver godt med page :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har page i forvejen, men fæller rigtig meget alligevel, har en veninde der er frisør og har snakket lidt med hende om det, hun ser det rigtig tit hos gravide og det er bare vigtigt man ikke er for hård ved sit hår og ikke bruger alverdens ting i håret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, og tak for svar.

Ja det er en træls gene, men min page er så fin.

Og håret føles så meget sundere nu der er taget en stor bid af det.

Nu hvor det er blevet kortere kommer jeg nok til at bruge produkter i håret de fleste dage, men indtil nu har jeg faktisk kun brugt noget 2-3 dage om ugen så tror næsten ikke det kan være det.

Jeg har dog i en periode brugt neutral shampoo, men det er slut nu, den gør ikke meget godt for mit hår. Så nu tror jeg at jeg vil prøve nogle Matas striber. Kan i anbefale en god shampoo/balsam som er astma og allergimærket eller alternativt svanemærket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, og tak for svar.

Ja det er en træls gene, men min page er så fin.

Og håret føles så meget sundere nu der er taget en stor bid af det.

Nu hvor det er blevet kortere kommer jeg nok til at bruge produkter i håret de fleste dage, men indtil nu har jeg faktisk kun brugt noget 2-3 dage om ugen så tror næsten ikke det kan være det.

Jeg har dog i en periode brugt neutral shampoo, men det er slut nu, den gør ikke meget godt for mit hår. Så nu tror jeg at jeg vil prøve nogle Matas striber. Kan i anbefale en god shampoo/balsam som er astma og allergimærket eller alternativt svanemærket?

Jeg bruger Matas natur serie, den er rigtig god, men ved ikke om man kan få til forskellige hår typer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den må jeg prøve, skal alligevel en tur på apoteket idag, så må jeg lige slå turen ind forbi Matas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER