MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

3 års undersøgelsen med Ronja viste hun er vokset 10,5 cm siden 2 års undersøgelsen så hun er 99,5 cm nu :) til gengæld viste den også at hun ikke har taget på i et år så hun vejer stadig 12 kg.

Lægen var heldigvis ikke bekymret for Ronja vokser i højden og det ville hun ikke gøre hvis hun manglede noget. Vi snakkede om at vi selvfølgelig skal tænke over hvad Ronja spiser og sørger for det ikke bare er tomme kalorier hun får. Jeg snakkede også lige med bh og de er hellere ikke bekymret og siger hun spiser ofte rigtig meget dernede så det kunne måske forklare at hun ikke spiser så meget til aftensmad.

Så konklusionen må være vi skal ikke bekymrer os og ellers tænke over hvad hun spiser og drikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3 års undersøgelsen med Ronja viste hun er vokset 10,5 cm siden 2 års undersøgelsen så hun er 99,5 cm nu :) til gengæld viste den også at hun ikke har taget på i et år så hun vejer stadig 12 kg.

Lægen var heldigvis ikke bekymret for Ronja vokser i højden og det ville hun ikke gøre hvis hun manglede noget. Vi snakkede om at vi selvfølgelig skal tænke over hvad Ronja spiser og sørger for det ikke bare er tomme kalorier hun får. Jeg snakkede også lige med bh og de er hellere ikke bekymret og siger hun spiser ofte rigtig meget dernede så det kunne måske forklare at hun ikke spiser så meget til aftensmad.

Så konklusionen må være vi skal ikke bekymrer os og ellers tænke over hvad hun spiser og drikker :)

 

Vildt at hun ikke har taget noget på på et år. Men dejligt at I ikke skal bekymre jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at hun ikke har taget noget på på et år. Men dejligt at I ikke skal bekymre jer :)

 

Ja det var dejligt at få bekræftet fra lægen at vi ikke behøver tænke så meget over det og forhåbentlig vender det på et tidspunkt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker ikke så meget herinde :)

Filippa sov kun middagslur mandag i bh, og hun klarer det super godt. Hun falder ret hurtigt i søvn om aftenen og endda ofte inden vi er færdige med godnatsange eller når vi lige sidder lidt bagefter. Det er ikke længe vi sidder og nogle gange siger hun selv, at vi må gå, så det generer mig ikke. Synes faktisk, at det er lidt hyggeligt at sidde der og observere hende falde i søvn :wub Det er ikke så tit, at jeg ser hende sovende mere (kigger dog altid ind til hende inden jeg går i seng nu vi ikke har knirkende gulv eller bindende dør mere ;)). Der er noget utrolig beroligende over et sovende barn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker ikke så meget herinde :)

Filippa sov kun middagslur mandag i bh, og hun klarer det super godt. Hun falder ret hurtigt i søvn om aftenen og endda ofte inden vi er færdige med godnatsange eller når vi lige sidder lidt bagefter. Det er ikke længe vi sidder og nogle gange siger hun selv, at vi må gå, så det generer mig ikke. Synes faktisk, at det er lidt hyggeligt at sidde der og observere hende falde i søvn :wub Det er ikke så tit, at jeg ser hende sovende mere (kigger dog altid ind til hende inden jeg går i seng nu vi ikke har knirkende gulv eller bindende dør mere ;)). Der er noget utrolig beroligende over et sovende barn :kuller

Lyder som om hun er ved at sige farvel til sin middagslur. Det er så skønt at se sit sovende barn og når Felix en sjældent gang ligger ved siden af sin far og sover ligger de bare helt ens :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader også at døren ind til drengene siger sådan et dumt "klonk" i håndtaget, for så han jeg ikke liste mig ind og sukke over dem når de sover.... Det er bare SÅ dejligt at se dem helt fredfyldt og hjertet svulmer :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder også at se Ronja sove og smutter også tit ind til hende og kigger om aftenen. I dag tog jeg middagslur med hende i vores seng. Rigtig hyggeligt at vågne ved siden af hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix skærer tænder. Det er sikkert en dårlig vane og beder ham lade være. Andre gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til aften inden putning læste Filippa og jeg "Lottes børnehavevenner", hvor vi læste om hvem Lotte leger mest med i børnehaven.

 

Mor: Hvem leger du mest med i børnehaven?

Filippa: Ronja, J (dreng) og A (dreng), som er min kæreste.

Mor (prøver at lade være at grine): Det lyder dejligt, skat. Vil A også være kæreste med dig?

Filippa: Ja, vi leger sammen og A siger også, at mig er kæreste :kuller :D

 

3 år og så har hun en kæreste :loveshower Godt hun ikke er lige så langsom som sin mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til aften inden putning læste Filippa og jeg "Lottes børnehavevenner", hvor vi læste om hvem Lotte leger mest med i børnehaven.

Mor: Hvem leger du mest med i børnehaven?

Filippa: Ronja, J (dreng) og A (dreng), som er min kæreste.

Mor (prøver at lade være at grine): Det lyder dejligt, skat. Vil A også være kæreste med dig?

Filippa: Ja, vi leger sammen og A siger også, at mig er kæreste :kuller :D

3 år og så har hun en kæreste :loveshower Godt hun ikke er lige så langsom som sin mor ;)

Aaaaaaw :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til aften inden putning læste Filippa og jeg "Lottes børnehavevenner", hvor vi læste om hvem Lotte leger mest med i børnehaven.

Mor: Hvem leger du mest med i børnehaven?

Filippa: Ronja, J (dreng) og A (dreng), som er min kæreste.

Mor (prøver at lade være at grine): Det lyder dejligt, skat. Vil A også være kæreste med dig?

Filippa: Ja, vi leger sammen og A siger også, at mig er kæreste :kuller :D

3 år og så har hun en kæreste :loveshower Godt hun ikke er lige så langsom som sin mor ;)

Ej den læste vi også her til aften :o

Hvor er det sødt :biglove

Var du langsom? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne Filippa :loveshower

Gad vide om J så er Ronjas kæreste? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej den læste vi også her til aften :o

Hvor er det sødt :biglove

Var du langsom? :D

Hvor pudsigt :D

Ja, meeeeget langsom :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne Filippa :loveshower

Gad vide om J så er Ronjas kæreste? :unsure

Måske :D Eller O ;) Spørg hende!

I sidste uge var Filippa kæreste med Ronja, så der skal nok ikke lægges for meget i det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig aflevering i bh i dag! :loveshower

Vi har stadig lidt af opstart-efter-sommerferien-du-må-ikke-gå-mor-udfordringer. Dog er det blevet langsomt bedre og i dag stod hendes to bedste venner i forrummet som de eneste og var klædt ud som prinsesser - haps! Så var Erica også klædt ud og sagde farvel uden tøven! :yay

toqXuef.jpg

 

(og hvor er det hyggeligt at R (til højre) forsøger at holde Erica i hånden :kuller)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig aflevering i bh i dag! :loveshower

Vi har stadig lidt af opstart-efter-sommerferien-du-må-ikke-gå-mor-udfordringer. Dog er det blevet langsomt bedre og i dag stod hendes to bedste venner i forrummet som de eneste og var klædt ud som prinsesser - haps! Så var Erica også klædt ud og sagde farvel uden tøven! :yay

toqXuef.jpg

(og hvor er det hyggeligt at R (til højre) forsøger at holde Erica i hånden :kuller)

Nå hvor sødt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske :D Eller O ;) Spørg hende!

I sidste uge var Filippa kæreste med Ronja, så der skal nok ikke lægges for meget i det :D

Jeg spurgte i morges og Ronja sagde Filippa er hendes kæreste :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte i morges og Ronja sagde Filippa er hendes kæreste :D

Hvor er de søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix skal med bedste vennen fra børnehaven hjem i dag og ih hvor han glædede sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vaskepulver i øjet på en 3-årig kan ikke anbefales :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig aflevering i bh i dag! :loveshower

Vi har stadig lidt af opstart-efter-sommerferien-du-må-ikke-gå-mor-udfordringer. Dog er det blevet langsomt bedre og i dag stod hendes to bedste venner i forrummet som de eneste og var klædt ud som prinsesser - haps! Så var Erica også klædt ud og sagde farvel uden tøven! :yay

toqXuef.jpg

 

(og hvor er det hyggeligt at R (til højre) forsøger at holde Erica i hånden :kuller)

 

Hvor er de søde!!! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix skal med bedste vennen fra børnehaven hjem i dag og ih hvor han glædede sig :)

 

Gjorde moren også det? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vaskepulver i øjet på en 3-årig kan ikke anbefales :(

 

:kram2

 

Er hun okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gjorde moren også det? ;)

Hun tog på rundvisning på fødegangen. Men nyder nu han er faldet så godt til her og har gode legekammerater. Og at forældrene synes vi har en sød og nem dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Er hun okay?

Ja hun kom under bruser og blev skyllet grundigt selvom hun bestemt ikke var glad for det :( hun var heldigvis glad igen da Jonas tog hende rigtigt med i bad bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.