MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Øv, Marlon har det bare rigtig svært med aflevering i BH efter ferien :( Han skriger og spræller i sin yndlingspædagogs arme når jeg går :boo Og vinker grædende til mig når jeg kører i bilen :( Stakkels lille mand, hvor er det bare synd for ham altså!!

:kram2 til jer andre der også har efter-ferie-startproblemer...

Kram lige tilbage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er jeg ked af at læse hvor kede af mange af ungerne er ved aflevering efter en dejlig lang sommerferie :kram2

Føler sig sådan lidt forkert for Felix elsker at være tilbage i børnehave. I morges hoppede han af glæde da jeg sagde at nu kører vi. Han leger med det samme og jeg er total usynlig. Når jeg henter ham er han en glad dreng der har brugt dagen på at lege i den sædvanlige drengegruppe fra hans stue. Jeg nyder virkelig at det er så nemt og det er bestemt ikke for at træde jer andre over tæerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg ked af at læse hvor kede af mange af ungerne er ved aflevering efter en dejlig lang sommerferie :kram2

Føler sig sådan lidt forkert for Felix elsker at være tilbage i børnehave. I morges hoppede han af glæde da jeg sagde at nu kører vi. Han leger med det samme og jeg er total usynlig. Når jeg henter ham er han en glad dreng der har brugt dagen på at lege i den sædvanlige drengegruppe fra hans stue. Jeg nyder virkelig at det er så nemt og det er bestemt ikke for at træde jer andre over tæerne.

Ej det skal du da bestemt også bare nyde :) :kram2

Måske handler det om at Felix er lidt ældre end de andre og derfor er bedre etableret? Theo nåede kun at gå i bh i 1 måned inden ferien (som så også har været 1 måned). Så han er ikke rigtig inde i en vennegruppe endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det skal du da bestemt også bare nyde :) :kram2

Måske handler det om at Felix er lidt ældre end de andre og derfor er bedre etableret? Theo nåede kun at gå i bh i 1 måned inden ferien (som så også har været 1 måned). Så han er ikke rigtig inde i en vennegruppe endnu.

Tak :)

Det kan du have ret i. Felix har jo været der i 6 mdr. da vi gik på sommerferie og tror de er en ret sat drengegruppe på en 4-5 drenge, der leger sammen dagligt og h ør alle kender sin plads i gruppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det skal du da bestemt også bare nyde :) :kram2

Måske handler det om at Felix er lidt ældre end de andre og derfor er bedre etableret? Theo nåede kun at gå i bh i 1 måned inden ferien (som så også har været 1 måned). Så han er ikke rigtig inde i en vennegruppe endnu.

:ditto

Du skal på ingen måde føle skyld/blær, selvom jeg godt kender følelsen, da Erica jo ellers altid har været nem at aflevere.

Erica har haft en god dag, jeg håber det bliver nemmere at aflevere hende i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felixmor, du skal ikke gave det dårligt med at skrive om det, det er da bare rigtig dejligt at Felix er så glad for at blive afleveret :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig som et lille barn til Theos fødselsdag i morgen ^_^ Min kæreste og jeg har købt gaver hver for sig (som vi giver sammen), så det er også spændende for os at se hvad vi hver især har købt til ham :) Desuden er det første fødselsdag, hvor han rigtig forstår hvad det drejer sig om. Det bliver sjovt :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felixmor, du skal ikke gave det dårligt med at skrive om det, det er da bare rigtig dejligt at Felix er så glad for at blive afleveret :kiss

Tak :)

Til gengæld har jeg et rigtig pivedyr, der ikke vil sove og bare ligger med en falsk gråd. Tror det er hårdt at starte i bh i den forstand at han er godt træt og derudover savne sin far, der igen er bortrejst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig som et lille barn til Theos fødselsdag i morgen ^_^ Min kæreste og jeg har købt gaver hver for sig (som vi giver sammen), så det er også spændende for os at se hvad vi hver især har købt til ham :) Desuden er det første fødselsdag, hvor han rigtig forstår hvad det drejer sig om. Det bliver sjovt :balloon

Årh det lyder hyggeligt!! ^_^ Tillykke med ham :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder hyggeligt!! ^_^ Tillykke med ham :balloon

Taaaak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Theo :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen, Theo :balloons :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen, Theo :balloons :loveshower

Tillykke med Theo :balloon

Taaaak skal I have :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :balloons :hurra Tillykke, tillykke, tillykke med fødselsdagen til Theo og hans mor :hurra :balloons :loveshower

Velkommen til dette underforum ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Theo :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et tillykke med Theo herinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Theo :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Theo :loveshower :glad :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Filippa er så sej i Tivoli. Selvom hun to gange har været oppe i noget, hun synes var for vildt, mister hun ikke modet :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med fødselsdagen til Theo! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Filippa er så sej i Tivoli. Selvom hun to gange har været oppe i noget, hun synes var for vildt, mister hun ikke modet :super

 

De er så seje vores piger! ;) Erica var også i Tivoli Friheden i sidste uge og turde prøve det hele, selvom nogle ting var liiiige vilde nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres hilsner :balloons

(Kan ikke multiquote fra mobilen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at være temmelig træt af at Ronja igen er i en periode hvor jeg ikke må forlade hendes værelse før hun sover. Det betyder at jeg lige nu sidder og hører på en pige der siger hun ikke kan sove, mens jeg selv meget gerne ville ned på sofaen og ligge og måske lukke øjnene lidt inden Liv vågner og vil have mad igen igen :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at være temmelig træt af at Ronja igen er i en periode hvor jeg ikke må forlade hendes værelse før hun sover. Det betyder at jeg lige nu sidder og hører på en pige der siger hun ikke kan sove, mens jeg selv meget gerne ville ned på sofaen og ligge og måske lukke øjnene lidt inden Liv vågner og vil have mad igen igen :( :boo

 

:kram2

 

Erica er også inde i sådan en periode :( - igen! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Theo :loveshower

Det er rigtig, tre år er en fantastisk fødselsdag, hvor de første gang forstår det hele :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.