Lykke2013

Hvordan vidste I om jeres mænd var klar??

24 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg har gået og grublet lidt og vil høre om nogen af jer har et godt råd:)

Min mand og jeg er lige blevet gift, og planlægger projekt baby. Jeg er totalt skruk, men oplever ikke den store begejstring fra min mand :( Når jeg så spørger ham direkte siger han at han selvfølgelig gerne vil, men har bare en fornemmelse af at han siger det han tror jeg gerne vil høre..

Ville ønske at han ville have et barn lige så meget som mig, eller at han så i stedet ville sige at han ikke er klar, hvis han ikke er!

Har nogen af jer oplevet det same med jeres mænd???

Håber I vil hjælpe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lurer lige her fordi jeg har samme problem.... :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du kan andet end sig til ham at du stoler på ham, også må man forvente han er gammel nok til at sige sandheden. Dog vil jeg så sige, at Camilles far gjort det samme, og da jeg blev gravid fik jeg et "Det var jo dit ønske, og jeg ville gøre dig.. Og følte mig lidt presset"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du kan andet end sig til ham at du stoler på ham, også må man forvente han er gammel nok til at sige sandheden. Dog vil jeg så sige, at Camilles far gjort det samme, og da jeg blev gravid fik jeg et "Det var jo dit ønske, og jeg ville gøre dig.. Og følte mig lidt presset"...

Kæft hvor strengt af ham :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er det fordi kvinder tænker, analysere, planlægger osv mere end mænd.

Jeg spurgte lige min mand og hans svar var.

At må han havde sagt ja, så er det et ja og acceptere at han ikke går mega meget op i ÆL, mens, baby osv som dig til at startet med.

Men håber at i snart får gevinst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige som Myliona at du må stole på, at din mand er klar når han siger det. Inden jeg læste hendes svar tænkte jeg også, at hvis han IKKE ville have børn, så skulle han nok sige nej, men nu kan jeg så læse, at sådan fungerer det ikke altid...

Anyway, mange herinde oplever jo at mændene virker nærmest ligeglade et godt stykke ind i graviditeten og nogle endda helt til fødslen, så min umiddelbare tanke om din mand er nok, at han måske bare er "en af de mænd", der gerne vil, men først RIGTIG kan forholde sig til det når der ER en baby? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har virket på præcis samme måde og er det måske en lille smule stadig væk.

Jeg har en enkelt gang gået ham på klingen og spurgt ham direkte om han overhovedet ville det her eller hvad? og hans svar var at for ham var tanken om et barn meget svær at forholde sig til - netop fordi at det ikke er der endnu. Han kan godt sætte ord på at han glæder sig til at vi skal i tivoli og prøve nogle forlystelser (men det er der jo så i hvert fald 6-7 år til :rolleyes ). Han siger også at han jo inderst inde er pisse ræd for projektet. Han er nervøs for hvordan vi kommer til at klare det, om vi kan finde ud af at opdrage og også hvordan vores "voksenliv" kommer til at være når der er en lille en. Men det er jo egentlig meget normalt tænker jeg? :)

Jeg tror at når maven bliver stor og de kan mærke spark osv, så bliver det langsom mere virkeligt - og når først baby er ude, så er det jo ubetinget kærlighed :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand var ærlig og sagde direkte, at han glædede sig til barnet var et år, graviditet og baby sagde ham ikke så meget, han ville helst hvis man kunne hoppe direkte til barnets første fødselsdag. Det var hårdt at høre, men rart han var ærlig, så jeg vidste hvad jeg havde at forholde mig til.

Måske din mand tænker det samme, men bare ikke tør sige det?

De fleste mænd har svært ved at fonde bare halvt så meget begejstring som vi kvinder har ved at gå igang med dette projekt. Så sig til ham, at han skal mene det, og stol så på ham hvis han stadig siger ja.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som alle de andre skriver har nogle mænd bare svært ved at forholde sig til det med baby.. Vi kvinder er "Mødre" fra den dag vi står med den positive test, hvor manden er ikke "far" før der kommer spark og andet der kan mærkes udenfor maven og andre første når baby er kommet til verden(sådan er det i de fleste tilfælde). - Så derved er det også svært for mænd at forholde sig til det der babyræs(i hvert fald indtil baby er her)

Så jeg vil som de andre allerede skriver stole på din mand, når han siger han gerne vil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske prøv at forklare ham, at det er okay, hvis han fortæller dig, hvordan han virkelig føler? Lad være med at presse ham for meget, for det gør dem bare stressede... Lad ham få plads til at lufte sine følelser og sin usikkerhed - måske er han bare hamrende bange for ikke at slå til som sæddonor og senere rollemodel?

Men lige med det her er jeg måske knap så behjælpelig... (Andet end det faktum, at min bedre halvdel normalt også er hamrende dårlig til at fortælle, hvad han mener, men hamrende god til at sige det, han tror, at jeg vil høre...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes at min mand bliver mere klar som tiden går, men synes famende det er en kamp nogen gange selvom vi er enige om beslutningen om at nu vil vi prøve..

Frustrerende når man ved at man har ægløsning og han ikke har lyst - ahhhhhh..

Tror helt sikkert at som Lovebird skriver at de har svært ved at udtrykke deres følelser og især nok når vi bare er total klar - det har de nok svært ved at forstå. Så tror på at det at få snakket om det og vær forstående over for at han har svært ved at være lige så begejstret.

Tro mig når de står med den lille i armene, så siger deres kropsprog og øjne alt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres tanker og gode råd :)

Havde lige brug for at få luft :)

Har prøvet den der med at sige at jeg tror han bliver en god far osv,., syntes det hjælper, tak for det:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres tanker og gode råd :)

Havde lige brug for at få luft :)

Har prøvet den der med at sige at jeg tror han bliver en god far osv,., syntes det hjælper, tak for det:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet vanvittig forelsket i børn! Jeg har svært ved at forklare mine følelser, eller i hvert fald sætte de rigtige ord på hvad der gør, at jeg kan mærke at jeg ønsker et barn nu og er klar til det. Så hvordan jeg skal forklare hvordan jeg kan mærke, at min kæreste er klar – er jo endnu sværere.

Jeg så et link hvor der stod. ”Du ved at du er klar til at få børn når…” og et par stykker af disse har jeg valgt at tage udgangspunkt i, da de rammer mig rigtig godt..

Når man ikke har lyst til at søge nye jobs, fordi det eneste man egentlig vil er at gå på barsel

Jeg er færdig med min uddannelse d. 30/8 2013 og har ikke engang tænkt tanken om hvad jeg så har lyst til at lave – jeg vil egentlig bare hellere gå hjemme og pusle, bage og nyde livet, og meget gerne med en lille ny på armen J

Når man overfortolker alle tegn kroppen giver, som ømme bryster, underlivs jag osv.

Jeg skriftede fra NuvaRing til p-piller, da min læge rådgav mig til dette, da NuvaRingen ligger I den højre risikogruppe. Jeg har haft nogle enorme bivirkninger pga. dette og har derfor gået med kvalme, ømme bryster, oppustet og træthed – I starten var jeg meget I tvivl men fandt da så ud af at det desværre bare var bivirkninger..

Når man har regnet ud hvor vuggen skal stå

Jeg har allerede inrettet vores lejlighed til når vi skal have en lille ven. Hvilken vugge, skråstol osv. Jeg kunne ønske mig til ham/hende.. og hvordan lejligheden skal indrettes med de forskellige ting..

Når man forestiller sig hvordan ens mand ville se ud med vores barn liggende på sin mave

Jeg kan ikke andet end at forestille mig min kæreste være en helt fantastisk far. En rigtig bamse man ikke kan andet end at holde om og ligge blødt på. Et fjollehovede der ikke er bange for at gøre sig selv tilgrin med alle de forskellige lyde han kan finde på

Når man er oppe tidligt om morgnen og bare går rundt i de tomme værelser

Jeg sover aldrig længe – mit indrevæggeur er sat til klokken 06.00, den kan dog gibe sig op på en syv halv otte stykker I weekenden, men så heller ikke mere.. Det passer mig fint – jeg får meget mere ud af dagen og spiler den ikke på unødvendig søvn. Jeg går tit rundt og forstille mig hvordan her ville se ud, hvis vuggen stod her I hjørnet, eller puslebordet stod op af væggen osv..

Når man driver sin mand til vanvid ved at sige:" nu her når vi får et barn...." selvom det slet ikke er sikkert at man er gravid.

Åh, som jeg kan blive ved.. Min kæreste har flere gange sagt fra ved at sige: Skal vi nu ikke lige blive gravide først inden vi tager sådan en beslutning. Og at vi nu nok skal nå det hele.. Men jeg kan bare ikke lade være med at tænke fremad og min fremtid består altså af børn – Han tager ikke det hele så tungt, og det vi ikke når idag, det når vi imorgen

Når tanken om at skulle undvære sin nattesøvn ikke længere slår en ud af kurs

Som tidligere skrevet, sover jeg ikke meget I forvejen og kan absolut ikke sove længe – om jeg så har været vågen den halve nat – så tager jeg hellere en halvtime senere på dagen hvis jeg trænger til det.

Når man har fundet over 10 potentielle måder at fortælle forældrene, at de skal være bedsteforældre

Min kæreste og jeg synes det kunne være rigtig sjovt, hvis vi kan vente til uge 12 med at fortælle det til nogen, udover nærmeste venner. Vi har snakket om at vores forældre og bedste forældre skal modtage et brev fra os, hvor de åbner op til et scanningsbillede og en tekst “skrevet” af det bette nus.

Når man har lyst til at fortælle alle at man går med tankerne om at blive gravid - også selvom man har tænkt sig at vente til 12. uge med at fortælle det

Jeg har svært ved ikke at nævne det for nogle, men har formået kun at nævne det for mine tre nærmeste veninder – jeg har jo lyst til at skrige det ud over hele verdenen :D

Når man overvejer hvilke bluser der stadig kan bruges når man får mave

Jeg dyrker rigtig meget motion og går op I min krop, men jeg er ikke en lille pind – jeg er fyldig og har en lille topmave, som jeg helst ikke viser frem – men når jeg bliver gravid har jeg såååå meget tøj som jeg pludselig kan gå I – for så skal alle jo se min mave..

Når man håber kvalme og generel utilpashed er tegn på noget godt, fremfor tegn på sygdom

Som jeg skrev tidligere omkring bivirkningerne ved p-pille skift..

Når man allerede har fundet navne til de forskellige køn

Jeg vil ikke nævne navnene, det bliver vores hjemmelighed til vi engang får en bette nus..

Men jeg har tre af hver køn som lyder rigtig godt I vores øre J

Min kærester er blevet utrolig opmærksom på ting han aldrig skænkede en tanke førhen.. Han hilser pludselig på min venindes hunde hvilket han ikke ville førhen da de ikke interesserede ham. Han kan sidde i sofaen og pludselig sige hvor søde vores katte er, fordi de ligger på en bestemt måde eller gør noget nogen bestemt.. Han har sågar taget et billede eller to engang for at vise mig hvordan den ene kat puttede ved ham, fordi den kun plejer at putte ved mig (da var han stolt) . Han er begyndt at lægge mærke til ting som han aldrig opfangede før. Han kan kommentere en sød baby i fjernsynet, sige sådan skal vi gøre når vi får barn eller omvendt, sådan skal vi aldrig opdrage vores børn. Han har fundet et navn han er faldet bladask for, og heldigvis synes jeg mere og mere om det navn. Han er blevet mere hjælpsom i hjemmet og er begyndt at tilsidesætte sig selv, for mine behov. Han er begyndt at tænke over hvordan han bruger hans penge og tænker en ekstra gang over om det er en nødvendighed. Vi har snakket rigtig åbent omkring det med børn og har altid været enige om at min uddannelse skulle være færdig inden. Jeg slutter som Reservedelsekspedient d. 30/8 og her var planen at smide p-pillerne – det var han fuldt ud med på.. Grundet mit skift fra Nuva-Ring til p-piller har jeg som sagt haft nogle rigtig slemme bivirkninger som har gjort de sidste måneder trælse og pirrelige. Da vi var på ferie havde jeg alvorlig kvalme og en aften hvor vi lå og hyggede os lidt, siger han til mig, om jeg ikke bare skulle stoppe med de piller når de alligevel gjorde mig så utilpas – der er jo ikke længe til vi alligevel har snakket om du skal stoppe med dem – så skal du heller ikke købe en ny pakke.. Her var jeg klar over, at han var klar – for sådan ville han aldrig sige og så midt i vi skulle til at være intime sammen – som om det gjorde at tanken om børn gav ham mere lyst til at være intime – det kunne jeg i hvert fald mærke uden at fortælle alt for meget hehe..

Efter som jeg har smidt mine p-piller d. 19/7 har det været lidt mere anspændt ikke fordi han er bange for at vi bliver gravide, men bange for at han ikke kan præstere og bange for han ikke kan opfylde vores ønske om at blive forældre.

Derfor har vi valgt at vi går stille til værks. Vi planlægger ikke hvornår vi skal have sex og jeg tjekker ikke efter hvornår min ægløsning er.. Vi dyrker sex når vi har lyst og tid. Så må det ske når det sker.. meen, går der nu alt for længe og mine tålmodighed slipper op, begynder jeg selvfølgelig at tjekke op på hvornår ægløsningen forefindes og vores indsats forhøjes.. Så har han også fået lov at falde lidt til ro og vende sig mere til tanken..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vil jeg også gerne have et barn:) men er vidst mere(læs meget mere) desperat end ham:'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg har lidt samme problem herhjemme :( Det sucks bigtime. Han har ALLEMULIGE undskyldninger, og jeg tror ikke han kan overskue situationen, som I også skriver. Jeg ved ikke hvad han tænker, self, men når han selv bringer emnet på banen i en bisætning, så må der jo være noget i det, men så når virkeligheden rammer så skræmmer det ham?? Måske din mand kan have det ligesådan? Jeg synes ihvertfald det er frustrerende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg har længe (flere år) været enige om at vi skulle have børn sammen.

Det har hele tiden heddet sig at vi ville begynde pb når jeg var så langt i min uddannelse at en evt graviditet/barsel ikke ville give anledning til ophold i uddannelsen.. da jeg endelig nåede så langt kom vi til at snakke om at vi jo overhovedet ikke havde plads i vores lejlighed :D .. så lagde vi planerne lidt til side indtil vi pludselig besluttede at købe hus. vi fik nøglerne 1. November '12 og ca samtidig startede min kæreste på drømmeuddannelsen. Da jeg så begyndte at tale baby igen bakkede han lidt ud og ville helst have sin uddannelse færdig først. Øv altså :(

Nå, men skæbnen ville at han lavede en fejl, som gjorde at han blev sagt op. Han startede på ny uddannelse her i slutningen af august, og jeg frygtede selvfølgelig at han stadig ville vente.. men nu kom det frem at han havde været bange for det, fordi hans tidligere uddannelse havde set meget dårligt på hvis man skulle på barsel. Så nu er han pludselig lige så tændt som jeg (næsten da)..

Vi smider pillerne på søndag, når den sidste pakke her er tom og så starter vi stille og roligt. Det passer med at vi godt kan nå at lave badeværelse til foråret inden en evt lille ny kommer til verden :$

Og nu kan jeg virkelig bare mærke at han er skruk. Han har nærmest en radar, som opdager alle babyer og gravide maver inden for miles afstand, allerede inden jeg ser dem :D og han er også begyndt at udbryde "njååårh", når han f.eks får øje på et par vildt små sko :D så ja, min mand er vist så klar som han kan blive. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Jeg kender godt følelsen af at den bedre halvdel ikke virker så begejstret for PB.. Vi har talt en del om det, men aldrig særlig længe, for så bliver det for meget for ham (fordi det ikke er aktuelt liiiige nu har han svært ved at overskue emnet).. :prik Vi er enige om at de fysiske rammer skal være på plads før vi går i gang med PB, men for pokker hvor ville jeg ønske at at var på plads NU! ;)

Jeg kan af og til have mine tvivl om, hvorvidt han bliver helt klar, men så igår hørte jeg en udtale "Kvinden er mor så snart hun er gravid. Manden er først far efter fødslen". Det er der måske noget om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet vanvittig forelsket i børn! Jeg har svært ved at forklare mine følelser, eller i hvert fald sætte de rigtige ord på hvad der gør, at jeg kan mærke at jeg ønsker et barn nu og er klar til det. Så hvordan jeg skal forklare hvordan jeg kan mærke, at min kæreste er klar – er jo endnu sværere.

Jeg så et link hvor der stod. ”Du ved at du er klar til at få børn når…” og et par stykker af disse har jeg valgt at tage udgangspunkt i, da de rammer mig rigtig godt..

Når man ikke har lyst til at søge nye jobs, fordi det eneste man egentlig vil er at gå på barsel

Jeg er færdig med min uddannelse d. 30/8 2013 og har ikke engang tænkt tanken om hvad jeg så har lyst til at lave – jeg vil egentlig bare hellere gå hjemme og pusle, bage og nyde livet, og meget gerne med en lille ny på armen J

Når man overfortolker alle tegn kroppen giver, som ømme bryster, underlivs jag osv.

Jeg skriftede fra NuvaRing til p-piller, da min læge rådgav mig til dette, da NuvaRingen ligger I den højre risikogruppe. Jeg har haft nogle enorme bivirkninger pga. dette og har derfor gået med kvalme, ømme bryster, oppustet og træthed – I starten var jeg meget I tvivl men fandt da så ud af at det desværre bare var bivirkninger..

Når man har regnet ud hvor vuggen skal stå

Jeg har allerede inrettet vores lejlighed til når vi skal have en lille ven. Hvilken vugge, skråstol osv. Jeg kunne ønske mig til ham/hende.. og hvordan lejligheden skal indrettes med de forskellige ting..

Når man forestiller sig hvordan ens mand ville se ud med vores barn liggende på sin mave

Jeg kan ikke andet end at forestille mig min kæreste være en helt fantastisk far. En rigtig bamse man ikke kan andet end at holde om og ligge blødt på. Et fjollehovede der ikke er bange for at gøre sig selv tilgrin med alle de forskellige lyde han kan finde på

Når man er oppe tidligt om morgnen og bare går rundt i de tomme værelser

Jeg sover aldrig længe – mit indrevæggeur er sat til klokken 06.00, den kan dog gibe sig op på en syv halv otte stykker I weekenden, men så heller ikke mere.. Det passer mig fint – jeg får meget mere ud af dagen og spiler den ikke på unødvendig søvn. Jeg går tit rundt og forstille mig hvordan her ville se ud, hvis vuggen stod her I hjørnet, eller puslebordet stod op af væggen osv..

Når man driver sin mand til vanvid ved at sige:" nu her når vi får et barn...." selvom det slet ikke er sikkert at man er gravid.

Åh, som jeg kan blive ved.. Min kæreste har flere gange sagt fra ved at sige: Skal vi nu ikke lige blive gravide først inden vi tager sådan en beslutning. Og at vi nu nok skal nå det hele.. Men jeg kan bare ikke lade være med at tænke fremad og min fremtid består altså af børn – Han tager ikke det hele så tungt, og det vi ikke når idag, det når vi imorgen

Når tanken om at skulle undvære sin nattesøvn ikke længere slår en ud af kurs

Som tidligere skrevet, sover jeg ikke meget I forvejen og kan absolut ikke sove længe – om jeg så har været vågen den halve nat – så tager jeg hellere en halvtime senere på dagen hvis jeg trænger til det.

Når man har fundet over 10 potentielle måder at fortælle forældrene, at de skal være bedsteforældre

Min kæreste og jeg synes det kunne være rigtig sjovt, hvis vi kan vente til uge 12 med at fortælle det til nogen, udover nærmeste venner. Vi har snakket om at vores forældre og bedste forældre skal modtage et brev fra os, hvor de åbner op til et scanningsbillede og en tekst “skrevet” af det bette nus.

Når man har lyst til at fortælle alle at man går med tankerne om at blive gravid - også selvom man har tænkt sig at vente til 12. uge med at fortælle det

Jeg har svært ved ikke at nævne det for nogle, men har formået kun at nævne det for mine tre nærmeste veninder – jeg har jo lyst til at skrige det ud over hele verdenen :D

Når man overvejer hvilke bluser der stadig kan bruges når man får mave

Jeg dyrker rigtig meget motion og går op I min krop, men jeg er ikke en lille pind – jeg er fyldig og har en lille topmave, som jeg helst ikke viser frem – men når jeg bliver gravid har jeg såååå meget tøj som jeg pludselig kan gå I – for så skal alle jo se min mave..

Når man håber kvalme og generel utilpashed er tegn på noget godt, fremfor tegn på sygdom

Som jeg skrev tidligere omkring bivirkningerne ved p-pille skift..

Når man allerede har fundet navne til de forskellige køn

Jeg vil ikke nævne navnene, det bliver vores hjemmelighed til vi engang får en bette nus..

Men jeg har tre af hver køn som lyder rigtig godt I vores øre J

Min kærester er blevet utrolig opmærksom på ting han aldrig skænkede en tanke førhen.. Han hilser pludselig på min venindes hunde hvilket han ikke ville førhen da de ikke interesserede ham. Han kan sidde i sofaen og pludselig sige hvor søde vores katte er, fordi de ligger på en bestemt måde eller gør noget nogen bestemt.. Han har sågar taget et billede eller to engang for at vise mig hvordan den ene kat puttede ved ham, fordi den kun plejer at putte ved mig (da var han stolt) . Han er begyndt at lægge mærke til ting som han aldrig opfangede før. Han kan kommentere en sød baby i fjernsynet, sige sådan skal vi gøre når vi får barn eller omvendt, sådan skal vi aldrig opdrage vores børn. Han har fundet et navn han er faldet bladask for, og heldigvis synes jeg mere og mere om det navn. Han er blevet mere hjælpsom i hjemmet og er begyndt at tilsidesætte sig selv, for mine behov. Han er begyndt at tænke over hvordan han bruger hans penge og tænker en ekstra gang over om det er en nødvendighed. Vi har snakket rigtig åbent omkring det med børn og har altid været enige om at min uddannelse skulle være færdig inden. Jeg slutter som Reservedelsekspedient d. 30/8 og her var planen at smide p-pillerne – det var han fuldt ud med på.. Grundet mit skift fra Nuva-Ring til p-piller har jeg som sagt haft nogle rigtig slemme bivirkninger som har gjort de sidste måneder trælse og pirrelige. Da vi var på ferie havde jeg alvorlig kvalme og en aften hvor vi lå og hyggede os lidt, siger han til mig, om jeg ikke bare skulle stoppe med de piller når de alligevel gjorde mig så utilpas – der er jo ikke længe til vi alligevel har snakket om du skal stoppe med dem – så skal du heller ikke købe en ny pakke.. Her var jeg klar over, at han var klar – for sådan ville han aldrig sige og så midt i vi skulle til at være intime sammen – som om det gjorde at tanken om børn gav ham mere lyst til at være intime – det kunne jeg i hvert fald mærke uden at fortælle alt for meget hehe..

Efter som jeg har smidt mine p-piller d. 19/7 har det været lidt mere anspændt ikke fordi han er bange for at vi bliver gravide, men bange for at han ikke kan præstere og bange for han ikke kan opfylde vores ønske om at blive forældre.

Derfor har vi valgt at vi går stille til værks. Vi planlægger ikke hvornår vi skal have sex og jeg tjekker ikke efter hvornår min ægløsning er.. Vi dyrker sex når vi har lyst og tid. Så må det ske når det sker.. meen, går der nu alt for længe og mine tålmodighed slipper op, begynder jeg selvfølgelig at tjekke op på hvornår ægløsningen forefindes og vores indsats forhøjes.. Så har han også fået lov at falde lidt til ro og vende sig mere til tanken..

Jeg kan nikke genkende til mange af de nævnte punkter - måske jeg er mere skruk end jeg anede ;)

Det lyder som om at I har lagt en fornuftig plan for PB! Jeg er selv heller ikke for planlægning af :hump, så bliver det, efter min mening, mere pligt end fornøjelse (håber ikke jeg træder nogle over tæerne) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig altid troet på ham. Hvis jeg var i tvivl, så fik han dog affejet det, da han for en måned siden kom og sagde "Skat gider du ikke bruge sådan nogle ægløsningsteste? Jeg er ved at være utålmodig, så hvis du kan finde ud af, hvornår vi skal give den gas er det godt!"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig altid troet på ham. Hvis jeg var i tvivl, så fik han dog affejet det, da han for en måned siden kom og sagde "Skat gider du ikke bruge sådan nogle ægløsningsteste? Jeg er ved at være utålmodig, så hvis du kan finde ud af, hvornår vi skal give den gas er det godt!"...

:biglove Åhrrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig altid troet på ham. Hvis jeg var i tvivl, så fik han dog affejet det, da han for en måned siden kom og sagde "Skat gider du ikke bruge sådan nogle ægløsningsteste? Jeg er ved at være utålmodig, så hvis du kan finde ud af, hvornår vi skal give den gas er det godt!"...

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores PB startede egentlig med, at vi troede jeg var gravid, fordi jeg gik over tid, men det viste sig så, at jeg ikke var.

Vi blev begge lidt skuffede, fordi vi havde talt om, hvordan og hvorledes, hvis der var noget. Derfor kom vi frem til, sammen, at vi nok gerne ville have at der var noget :)

Så vi er nok lige 'skruk'.

Der er jeg nok heldig, men til gengæld tror jeg ikke, at det er alle mænd der er lige begejstrede når det kommer til sådant noget... også selvom de egentlig gerne vil have børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med drengenes far var det sådan lidt "arh men jeg ved ikke om jeg er klar til det "-agtigt.

Men han blev da glad begge gange.

Med min nuværende mand er det lige før at han er mere skruk end mig :D

Tro mig, jeg vil også rigtig gerne have en baby, synes bare at han er enormt sød når han nu helt af sig selv siger at han synes vi skal have en bebs :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER