Lwj

Hvor længe har i prøvet nu?

43 indlæg i dette emne

Vi har prøvet i 1 1/2 år og er begyndt i behandling - begge to helt "fit for fight" . Vi håber på at den snart er der, men det er ved at være hårdt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi begynder først til oktober... Desværre ;)

Held og lykke til jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte november sidste år som så gav en graviditet i 2. cyklus... Som desværre endte i en MA i februar og der satte vi pb på pause da vi begge skulle starte nyt job... Men vi regner med at smide ppillerne til november igen... :-) og jeg håber virkelig på en september bevs 2014 :-)

Nu når vi ved at vi i hvert fald godt kan blive gravid... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej

Vi har prøvet siden oktober sidste år, dog var min cyklus umulig fra juli-januar, og min mand har lange udmønstringsperioder. Så alt i alt er vi på 5.forsøg nu.

Vi har kastet os over kanonkuren, og fra næste cyklus ægløsningstest, dog er de egentligt ligegyldige, vi har hyppigt sex.

Held og lykke med projektet

Hvad pokker er kanonkuren?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige startet - dvs. det er vores første PB cyklus :) er meget spændt på hvor lang tid det kommer til at tage... ;)

Hvornår forventer du så mens? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår forventer du så mens? :D

Jeg er gået 2 dage over, men det i dag kun 12 dage siden ÆL, så jeg har ikke testet postiv endnu eller fået mens, så aner ikke hvad der sker hehe.. tester bok lør eller søn igen, hvis mens ikke er kommet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået 2 dage over, men det i dag kun 12 dage siden ÆL, så jeg har ikke testet postiv endnu eller fået mens, så aner ikke hvad der sker hehe.. tester bok lør eller søn igen, hvis mens ikke er kommet :)

Håber den er der :) Jeg er også fra søstersiden. Hvis jeg ikke husker meget galt, så har vi samme bryllupsdag (coming up soon) :) Lilla var vist det gennemgående i min tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er igang med 3 cyklus :-) Og håber den snart er der, selvom jeg godt ved det ikke er så længe, men hold da op man bliver hurtig utålmodig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber den er der :) Jeg er også fra søstersiden. Hvis jeg ikke husker meget galt, så har vi samme bryllupsdag (coming up soon) :) Lilla var vist det gennemgående i min tråd ;)

Jeg tror godt at jeg kan sige at jeg er lidt små gravid :blush testede positiv i går og i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt at jeg kan sige at jeg er lidt små gravid :blush testede positiv i går og i dag

Whaaaat! Tillykke :yay Det var hurtigt :) Håber spiren bliver, hvor den skal :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt at jeg kan sige at jeg er lidt små gravid :blush testede positiv i går og i dag

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaaalt for længe siden 2007, hvis ikke vi reelt set forsøgte allerede før det. Og har siden maj 2011 stået på venteliste til et barn fra Sydkorea

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt at jeg kan sige at jeg er lidt små gravid :blush testede positiv i går og i dag

stort tillykke med den positive test. håber jeg er ligeså heldig. hihi min mens skal komme på lørdag. eller helst ikk jo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad pokker er kanonkuren?

Det er en vitamin og mineralkur, der sikrer at manden og kvinden får alle de vitaminer og mineraler der har betydning for fertiliteten i rigelige mængder. For kvinden regulerer det hormonproduktionen og styrker den slimhinde ægget skal sætte sig fast i osv. For manden betyder det de stoffer der skal til for at producere sæd, og for at producere sædceller der kan svømme langt og som kan bevæge sig meget.

Prøv at se denne hjemmeside: kanonkuren.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en vitamin og mineralkur, der sikrer at manden og kvinden får alle de vitaminer og mineraler der har betydning for fertiliteten i rigelige mængder. For kvinden regulerer det hormonproduktionen og styrker den slimhinde ægget skal sætte sig fast i osv. For manden betyder det de stoffer der skal til for at producere sæd, og for at producere sædceller der kan svømme langt og som kan bevæge sig meget.

Prøv at se denne hjemmeside: kanonkuren.dk

Tusind tak. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en vitamin og mineralkur, der sikrer at manden og kvinden får alle de vitaminer og mineraler der har betydning for fertiliteten i rigelige mængder. For kvinden regulerer det hormonproduktionen og styrker den slimhinde ægget skal sætte sig fast i osv. For manden betyder det de stoffer der skal til for at producere sæd, og for at producere sædceller der kan svømme langt og som kan bevæge sig meget.

Prøv at se denne hjemmeside: kanonkuren.dk

Skal man så tage alle de forskellige ting?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man så tage alle de forskellige ting?

Det skal man ja. Jeg har læst en del om det, og det er meget blandet, hvad folk mener om det. Nogle er sikre på, det har hjulpet dem, mens andre påpeger, at det er voldsomt dyrt og ikke har dokumenteret effekt og i værste fald kan forstyrre ens balance. Selv ved jeg ikke helt, hvad jeg skal tro. Havde det været et lægemiddel, så havde det jo været gennemtestet og fået dokumenteret sin virkning (og var sat sammen i én pille), og så havde jeg nok været mere tilbøjeli til at hoppe på....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaat! Tillykke :yay Det var hurtigt :) Håber spiren bliver, hvor den skal :bd

Stort tillykke :)

stort tillykke med den positive test. håber jeg er ligeså heldig. hihi min mens skal komme på lørdag. eller helst ikk jo ;)

Tusind tak piger :)

Jeg håber også den blomstrer videre derinde :) og at vi kommer til at følges ad nogen af os :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER