Sandie

Sandie's Slanketråd

322 indlæg i dette emne

1000 :kiss og :kram2 til dig/jer søde....Tænker på dig og sender de bedste god bedring tanker...Hvor fedt med et mål og kæmpe for... <3 <3 <3

Og god bedring tilbage.. :kram2

Weeee, jeg glæder mig til at fælge din fremtidig graviditet :)

Tak.. det gør jeg også :)

iih der er jo ikke længe til projekt baby så :goodluck :seng

Nej 4 mdr.. de kommer da til at gå hurtigt.. Egentlig er det bestemt ud fra p-piller.. jeg har til 4 mdr nemlig.. ;) HEldigt jeg ikke havde til flere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det går helt i stå hos mig.. lorte sygdom.... håber vi snart er friske så jeg kan træne lidt igen.. lige nu er det mest motion jeg får er at hænge vasketøj op konstant, og ´vaske gulv konstant..

Måske jeg skulle give hularingen bare 10 min i aften, for at prøve lige så stille at komme tilbage igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

quote name='Sandie' timestamp='1297234100' post='45459']

Det går helt i stå hos mig.. lorte sygdom.... håber vi snart er friske så jeg kan træne lidt igen.. lige nu er det mest motion jeg får er at hænge vasketøj op konstant, og ´vaske gulv konstant..

Måske jeg skulle give hularingen bare 10 min i aften, for at prøve lige så stille at komme tilbage igen ;)

:kram - man skal også ha det mentale overskud til at træne, ellers får man ikke max ud af det, kroppen reagerer også hvis man har det skidt "oppe i hovedet" ;) og nu er det ikke ment som om jeg synes du har psykiske problemer sweetie :lol :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske jeg skulle give hularingen bare 10 min i aften, for at prøve lige så stille at komme tilbage igen ;)

Det synes jeg lyder rigtig fornuftigt!

10 minutter er jo heller ikke alverden. Mon ikke du lige kan kæmpe dig igennem, selv om du stadig er syg? Jeg hepper i hvert fald på dig :glad og så opper jeg mig og får taget en omgang med hularingen selv :blush ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram - man skal også ha det mentale overskud til at træne, ellers får man ikke max ud af det, kroppen reagerer også hvis man har det skidt "oppe i hovedet" ;) og nu er det ikke ment som om jeg synes du har psykiske problemer sweetie :lol :kiss

Din tossede skiderik... hvad er det du går og påstår jeg.. mentalt syg.. Hahaha.. Mie for fanden, tak fordi du lige tog mit tunge hjerte og løftede det lidt.. det var dejligt at smile lidt igen..

Præcis.. jeg passer meget godt på.. egentlig før i tiden kunne jeg have fundet på at motionere før, men ved jeg faktisk ikk er klar.. :kram2

Det synes jeg lyder rigtig fornuftigt!10 minutter er jo heller ikke alverden. Mon ikke du lige kan kæmpe dig igennem, selv om du stadig er syg? Jeg hepper i hvert fald på dig :glad og så opper jeg mig og får taget en omgang med hularingen selv :blush ;)

Ja jeg kan da prøve, hvis ikke det lykkedes så har jeg da gjort et forsøg.. Ellers går jeg måske en lille tur med nadja i bv så hun kan hvile så lidt ekstra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid lært at lidt har også ret.. Og i det du ikke spiser som før har du jo ikke så meget energi mere, og derfor kan du ikke træne så meget som før.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kan der ikke bare komme en fe flyvende og svinge sin tryllestav og vupti så jeg tynd... Jeg har lært man ikk kan leve et halv år på junk food og ingen motion uden at tage på, jeg har lært at man ikke dagligt kan spise en plade marabou under graviditet'en fordi man ikke kan se det. jeg har lært det hele okay.. men det fandene skisme hårdt at kæmpe med de sidste kg.. den slaske mave der hænger i vejen for den person jeg i virkeligheden føler mig som...

:ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Du er SÅ sej Sandie - og hvis du har glemt det, så tag lige og læs din "de gode dage" tråd :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje Seje Sandie, nu må du ikke være for hård ved dig selv, de sidste Kg ER bare svære at komme af med, de flyver ikke af som de første og det er skide surt og deprimerende :(

MEN du er jo allerede super flot og laber, husk nu det :loveshower ja du skal tabe lidt mere men om det så bare er et halvt kg om måneden så kommer det af, bare det man taber sig.

Man kan sagtens leve sundt og tabe sig lidt mens man er gravid, bare fortsæt dine seje madvaner og dit motion, så er du STADIG smækker lækker når en lille ny baby kommer til verden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Du er SÅ sej Sandie - og hvis du har glemt det, så tag lige og læs din "de gode dage" tråd :kram

Lige mine ord! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Du er SÅ sej Sandie - og hvis du har glemt det, så tag lige og læs din "de gode dage" tråd :kram

Åååh min egen "medicin".. men ja du har ret.. og tak :kiss

Seje Seje Sandie, nu må du ikke være for hård ved dig selv, de sidste Kg ER bare svære at komme af med, de flyver ikke af som de første og det er skide surt og deprimerende :(MEN du er jo allerede super flot og laber, husk nu det :loveshower ja du skal tabe lidt mere men om det så bare er et halvt kg om måneden så kommer det af, bare det man taber sig.Man kan sagtens leve sundt og tabe sig lidt mens man er gravid, bare fortsæt dine seje madvaner og dit motion, så er du STADIG smækker lækker når en lille ny baby kommer til verden :D

Åååh hvor er du altså bare herlig.. Tusinde tak.. Ja de sidder godt nok fast de *biiip* kg

Virkelig dejligt med så en skøn besked fra en dejlig kvinde.. :kiss

Lige mine ord! :kram2

Så der vel ingen vej uden om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altid i så dejlige til at holde en igang.. :kram

Jeg har løbet lidt de sidste par dage og brugt hularingen.. synes da hularingen begynder at vise hvad den er værd... :glad

I morgen skal jeg tusses, så vi tager den stille og roligt med trænningen.. meen jeg er også stadig lukket til med snot og slim (sorry girls) at jeg har svært at yde det største alligevel.. så småt men godt med trænning.. og kosten har jeg virkelig fået godt styr på.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt Sandie :) Det er simpelthen så flot at du bare kæmper derud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man lidt motion blev det til.. og vel egentlig en okay måde at starte på på igen..

Mandag: løb 2 km

Tirsdag: løb 3 km

Onsdag: Hula 30 min

Torsdag: Løb 5km

Fredag: Hula 25min

Lørdag -

Søndag: Løb 4km

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man lidt motion blev det til.. og vel egentlig en okay måde at starte på på igen..

Mandag: løb 2 km

Tirsdag: løb 3 km

Onsdag: Hula 30 min

Torsdag: Løb 5km

Fredag: Hula 25min

Lørdag -

Søndag: Løb 4km

:glad :glad :glad

Ihh.... nu følger jeg snart efter dig... GLÆDER mig!!

:respekt til dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Ihh.... nu følger jeg snart efter dig... GLÆDER mig!!

:respekt til dig!!

Ja så mu rigtig ud og gå gode ture med barnevognen... og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Welcome Back :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man lidt motion blev det til.. og vel egentlig en okay måde at starte på på igen..

Mandag: løb 2 km

Tirsdag: løb 3 km

Onsdag: Hula 30 min

Torsdag: Løb 5km

Fredag: Hula 25min

Lørdag -

Søndag: Løb 4km

Lidt :huh - du er sej at køre det dér af med snot i hornet :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er SÅÅÅÅÅÅÅÅ Sej!!!

S E J E S A N D I E :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når... nu har jeg ikke tabt mig i 1½ måned grundet jeg bare er faldet helt helt af hesten hvad der angår mad... jeg æder det hele og alt for meget af det usunde..

Nu har manden lovede at holde godt øje med mig og losse gevaldigt til mig.. alt slik og sodavand er fjernet fra huset.. har ingen ide om hvor han har gemt det væk.. og vi har lovede hinanden at vi ingen usunde ting må indtage før 2 april (skal til dåb der)

I er også meget velkommen til at holde mig i ørene herinde.. jeg gider ikk være "buttet" længere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne hive lidt i dig.. Du er såå tæt på mål, så det er nu du skal give det en ekstra skalle.. Det er nu det bliver fantastisk at se kg for kg hvordan kroppen bliver pænere.. :balloon Du kan godt!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne hive lidt i dig.. Du er såå tæt på mål, så det er nu du skal give det en ekstra skalle.. Det er nu det bliver fantastisk at se kg for kg hvordan kroppen bliver pænere.. :balloon Du kan godt!! :goodluck

Tak-.. det må du virkelig gerne.. vil gerne have en god motivation ligesom din..

Jeg skal.. jeg har givet op de sidste 7 år når jeg når hertil og hver gang ryger jeg fluks tilbage til startvægten og endnu tykkere.. jeg vil ikke :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej du kan godt Sandie!!! Kender det desværre alt for godt fra mig selv <_< har en gang før tabt 10 kg. men så røg der lige 13 kg på efter brylluppet.... Og jeg kan ikke en gang tilskrive mine kg at jeg har fået børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej du kan godt Sandie!!! Kender det desværre alt for godt fra mig selv <_< har en gang før tabt 10 kg. men så røg der lige 13 kg på efter brylluppet.... Og jeg kan ikke en gang tilskrive mine kg at jeg har fået børn...

Disse kg jeg "kæmper" med nu er jo heller ikk fra graviditet det er min egen dovne levestil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en total sej motionsstil du kører :respekt

Jeg er faktisk lidt bange for at skrive, da jeg nok ikke er den allerbedste motivator der findes. Er nemlig selv slem til at lukke godter ind. Sjovt nok har jeg stort set altid spist pænt store mængder af mad og godter UDEN det kunne ses på mig. Meeen, kan ski godt se jeg ikke er 16 år mere- synes det sætter sig andre steder nu- specielt efter jeg har født ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER