TiaK

Ønsker til en 2-årig?

34 indlæg i dette emne

Kan godt se det er svært at finde på noget :-)

hvad med en tummelumsk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for dejlig uddybende svar!

Vi har have ;) Og jeg tror måske mit "problem" er hun har for meget i forvejen ;)

Hun har (plastik)sandkasse med låg (badebassin), trampolin, løbecykel, scooter, trillebør, skovl med skaft, løvrive, kost, masser af bolde og egen vandkande. Jeg har overvejet rutsjebane, men frygter lidt den for hurtig bliver kedelig?

Legehus får hun ikke - hun har så meget andet og jeg synes ikke rigtig vi har et godt sted at stille det. Et mål kunne godt være en ide!

Jeg er bange for hun er for lille til modelervoks - jeg er i hvert fald overbevist om hun vil putte det i munden...

Hun har en lege-xylofon som hun aldrig har været specielt glad for.

Stickperler har hun ;) Dog synes hun de er sjovest at kaste dem ud over det hele, så det er sjældent hun får lov at lege med dem...

Jeg googlede lige Playmais - ser spændende ud, men igen er jeg lidt for bange for hun er for lille til det? Ligesom med stickperlerne så frygter jeg lidt de ender i hele stuen...

Hun ønsker sig dukketøj - hun har både seng og dukkevogn ;)

Hun har da også virkelig mange ting, hende Erica ;)

Jeg glæder mig til at få have, så er der masser af ønsker til Filippa!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har da også virkelig mange ting, hende Erica ;)

Jeg glæder mig til at få have, så er der masser af ønsker til Filippa!

Ja, det har hun! Vi har været heldige at arve rigtig meget - men det meste har hun fået af mine forældre, hvor hun er første barnebarn ;) Min far kan slet ikke vente til hun fylder år med at give gaver - hun har allerede 2 gange fået fødselsdagsgave på forskud ;) Og jeg er sikker på det ikke gør gaven/erne mindre når hun rent faktisk fylder år!

Jeg håber også I snart får solgt lejligheden, så I kan komme ned til en have!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica ønsker sig også biler, hun har ikke nogle og det synes jeg hun skal have.

Fedt at du synes hun skal have biler. Jeg kan godt lide, det ikke bliver så kønsbestemt :) Leo har mange biler, så jeg kan da komme med lidt råd. Alt hvad der er brandbiler, traktorer eller busser er et hit. Hvis det er de små, må de gerne have den der funktion i hjulene der gør at de kan køre når man trækker dem tilbage (giver den beskrivelse mening?). Store biler er også et kæmpe hit -igen især busser, traktorer og branbiler- og så må de gerne kunne sige en masse ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik et godt råd af vores venner, som har en søn, der bliver 3 her i løbet af sommeren. Ved ikke om det kan bruges i ønskeseddelsammenhæng - jeg synes bare, det gav god mening. De sagde, at de ønskede sig få ting til ham, men meget af det. Forstået på den måde, at han er rigtig glad for Brio-tog, legoklodser og biler - så det har han rigtig meget af. Han kan fylde hele stuen med sin briotogbane ;) Bare fordi det er sjovere at lege med rigtig mange legoklodser fremfor 1 playmobilting, 1 af noget andet og 1 af noget tredje, hvis du forstår hvad jeg mener. Så måske har hun nogle yndlingslegeting, som det ville give mening at supplere af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at du synes hun skal have biler. Jeg kan godt lide, det ikke bliver så kønsbestemt :) Leo har mange biler, så jeg kan da komme med lidt råd. Alt hvad der er brandbiler, traktorer eller busser er et hit. Hvis det er de små, må de gerne have den der funktion i hjulene der gør at de kan køre når man trækker dem tilbage (giver den beskrivelse mening?). Store biler er også et kæmpe hit -igen især busser, traktorer og branbiler- og så må de gerne kunne sige en masse ting.

Jeg går heller ikke ind for det kønsbestemte. Filippa fik for længe siden en Play2Learn bilbane og ønsker sig flere biler dertil. Jeg har intet problem med biler til piger, men jeg kunne alligevel aldrig finde på at give en dukke til en dreng. Totalt dobbeltmoralsk, jeg ved det :rolleyes Jeg ved ikke helt, hvorfor jeg har det sådan... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går heller ikke ind for det kønsbestemte. Filippa fik for længe siden en Play2Learn bilbane og ønsker sig flere biler dertil. Jeg har intet problem med biler til piger, men jeg kunne alligevel aldrig finde på at give en dukke til en dreng. Totalt dobbeltmoralsk, jeg ved det : rolleyes Jeg ved ikke helt, hvorfor jeg har det sådan... : unsure

Marlon har en dukke, og er glad for den :D

Jeg tror det er noget med at når man står med en dreng som ønsker sig en dukke, så er det ikke så vigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon har en dukke, og er glad for den :D

Jeg tror det er noget med at når man står med en dreng som ønsker sig en dukke, så er det ikke så vigtigt :)

Fedt at Marlon har en dukke! :)

Jeg ville godt kunne give en dukke på ønske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er skrevet før, men har hun Lego Duplo? Maliva er totalt væk i hendes Lego Duplo, hvis hun først går i gang med at lege med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER