Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Det her som stod på tavlen ved Filippas stue i vs, da jeg hentede i eftermiddag:

Filippa: "Se, min lilletå; se, jeg har en til, to lilletå"

Pædagog: "De er fine"

Filippa: "Min mor og far har købt dem"

:D :D :D

Hvor kært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi får vores spabad leveret idag! Så skal det bare installeres, og så er det varmt boblebad i weekenden! Arrrrhhhhh..... :bunny :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne sammen med min dejlige datter, der bare var i tophumør, da hun slog øjnene op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik vendt, hvad der tegnede til endnu en træls morgen med sur og tvær Anna, udelukkende ved min indstilling og tilgang, så vi allesammen (endelig!) fik en god morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik vendt, hvad der tegnede til endnu en træls morgen med sur og tvær Anna, udelukkende ved min indstilling og tilgang, så vi allesammen (endelig!) fik en god morgen :)

:yay godt gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uge 38 :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noahs ihærdige forsøg på at putte sutten i munden efter han havde hevet den ud. Det lykkedes næsten. Min store dreng <3

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet ud af at valgfag på min uddannelse IKKE er fuldtid, og at jeg faktisk kan tage det helt som selvstudie. Det betyder bare så meget i forhold til min lyst (eller mangel på samme) til at starte igen. Nu kan jeg overskue det bare lidt bedre. YES!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik vendt, hvad der tegnede til endnu en træls morgen med sur og tvær Anna, udelukkende ved min indstilling og tilgang, så vi allesammen (endelig!) fik en god morgen :)

Sejt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uge 38 :yay :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå tidligt op for at glane tegnefilm med Mar under dynen i sofaen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dejlig dag på arbejde - det skal nok blive super med tiden. En kollega sagde i dag "Maja jeg er ret imponeret over at du bare kan komme ind i huset og så VÆRE her på den måde" hun mener jeg er faldet til på rekord tid - måtte dog sige at jeg jo ikke sådan føler jeg er faldet til endnu og at der stadig er kaos på overetagen :P men det er da skønt hvis det ikke kan ses :) og det er da KUN pga kollegerne der virkelig har været imødekommende i den her afdeling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fantastiske morgen, vi som familie havde i dag. :wub

Og kigget ind i babyhulen ved fødselslægen. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er en måned til termin, og i og med hun kommer inden termin, så er jeg mor til tre inden den næste måned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste kommer hjem om 1½ time efter 7 dage i Holland :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er en måned til termin, og i og med hun kommer inden termin, så er jeg mor til tre inden den næste måned :D

Dejlig tanke :wub Hvordan ved du hun kommer før, blir du sat i gang? Eller er det en aftale du har lavet med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Edith og jeg har haft den hyggeligste fridag sammen. Vi har været på legeplads og i fælledparken og nåede at komme hjem inden vejret blev mega dårligt :yay :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været på cafe med en veninde, som jeg har "genopdaget" de sidste par måneder. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tanke :wub Hvordan ved du hun kommer før, blir du sat i gang? Eller er det en aftale du har lavet med hende :)

Jeg bliver sat igang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine to smukke piger :)

Og at jeg har haft tid til at lege med dem i dag og hygge og grine og pjatte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er en måned til termin, og i og med hun kommer inden termin, så er jeg mor til tre inden den næste måned :D

<3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly som leger med 2 små bolde: kaster, hviner af fryd, klapper i hænderne, henter, kaster osv :D

At min kæreste er hjemme igen og vi får lidt alenetid mens Lilly er i vug 9-14 :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg kom op og afsted, selvom jeg bandede og svovlede hele vejen.

Nu sidder jeg så og har 2 (!) Mellemtimer, med ingenting at lave og røv keder mig. <_<

Vil ha' fri nuuuu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At et hold rigtig gode venner endelig hat offentliggjort at de skal være forældre :) så behøver jeg ikke længere at være bange for, at tale over mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.