Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Cafetur med en fra klassen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At været er så fantastisk som det er. skidt pyt med det er koldt om morgenen, så længe solen skinner og det ikke blæser mere end det gør.

Elsker at cykle til og fra arbejde!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bennys Badekar. Poul Dissing som pirat. "Min storebror kan tæve din mor"... "Min oldemor kan tæve din storesøster"... :D

Jeg har set Bennys Badekar på filmapparat i Kvindehuset i Kbh da jeg var 4-5 år gammel - den er møg gammel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har købt to billetter til Justin Timberlake koncerten til maj :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har købt to billetter til Justin Timberlake koncerten til maj :bunny

Yay! Jeg var inde og se ham tilbage i 2006, da han var i Parken - det var feeeedt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bennys Badekar. Poul Dissing som pirat. "Min storebror kan tæve din mor"... "Min oldemor kan tæve din storesøster"... :D

Jeg har set Bennys Badekar på filmapparat i Kvindehuset i Kbh da jeg var 4-5 år gammel - den er møg gammel :rolleyes

Ja den er nemlig vildt gammel :D Så den selv med en 2. klasse for nogle måneder siden. De syntes den var vildt sjov :)

Især der hvor de to pirater synger om deres mødre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft en ualmindelig dejlig dag, og særligt eftermiddagen med drengene i skoven har været skøn! Alt har bare klappet, og det indre kaos har holdt helt og aldeles pause.... Rart at opleve at grundglæden stadig findes derinde et sted :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft en ualmindelig dejlig dag, og særligt eftermiddagen med drengene i skoven har været skøn! Alt har bare klappet, og det indre kaos har holdt helt og aldeles pause.... Rart at opleve at grundglæden stadig findes derinde et sted :loveshower

Fantastisk :loveshower :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bennys Badekar. Poul Dissing som pirat. "Min storebror kan tæve din mor"... "Min oldemor kan tæve din storesøster"... :D

Jeg har set Bennys Badekar på filmapparat i Kvindehuset i Kbh da jeg var 4-5 år gammel - den er møg gammel :rolleyes

Årh - min værelseskammerat på efterskolen og jeg hørte meget Bennys badekar og kunne hele sørøverscenen udenad! 'hun pillede bussemænd af. I gryderne!' :D

Jeg har købt den på dvd og glæder mig til Anna bliver stor nok :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! Hvad har I købt?

Skønne Edith! :biglove

Vi har købt en Huyndai i30 combi wagon.. Det er nice!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft en ualmindelig dejlig dag, og særligt eftermiddagen med drengene i skoven har været skøn! Alt har bare klappet, og det indre kaos har holdt helt og aldeles pause.... Rart at opleve at grundglæden stadig findes derinde et sted :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bennys Badekar. Poul Dissing som pirat. "Min storebror kan tæve din mor"... "Min oldemor kan tæve din storesøster"... :D

Jeg har set Bennys Badekar på filmapparat i Kvindehuset i Kbh da jeg var 4-5 år gammel - den er møg gammel :rolleyes

Jeg har købt den på DVD til Mie! Glæder mig til at hun forstår den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh - min værelseskammerat på efterskolen og jeg hørte meget Bennys badekar og kunne hele sørøverscenen udenad! 'hun pillede bussemænd af. I gryderne!' :D

Jeg har købt den på dvd og glæder mig til Anna bliver stor nok :loveshower

Hvad mener du med stor nok? Lilly er 13½ mdr og hun elsker den :rolleyes kan godt være hun ikke forstår den på samme plan som jeg men hun er meget begejstret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du med stor nok? Lilly er 13½ mdr og hun elsker den :rolleyes kan godt være hun ikke forstår den på samme plan som jeg men hun er meget begejstret.

Haha - det er nok fordi det først er nu Anna er begyndt at interessere sig for fjernsynet (21½ måned), så det er ikke lige Bennys Badekar jeg har sat på :D Men det kan da være jeg skal prøve det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har klaret morgendagens lektier + kun mangler to opgaver i matematik afleveringen til tirsdag, så nu kan jeg fokusere 100% på min fremlæggelse i dansk til på mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har klaret morgendagens lektier + kun mangler to opgaver i matematik afleveringen til tirsdag, så nu kan jeg fokusere 100% på min fremlæggelse i dansk til på mandag :)

Det er sådan en dejlig fornemmelse, når man har styr på lektierne :)

Hvad skal du fremlægge om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan en dejlig fornemmelse, når man har styr på lektierne :)

Hvad skal du fremlægge om?

Det er det nemlig. Specielt når jeg var enormt stresset omkring det før. :)

Jeg skal fremlægge en artikel analyse af en leder og en artikel i gårsdagens Jyllandsposten. :)

Det er egentligt bare øvning til eksamen, da der er mange der har eksamensangst - jeg vil dog gå 100% ind i det og få min lærer til at tabe kæben :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er Pumpkins der har vundet Matas-gavekortet :yay

At jeg lige har købt Golden Circle billetter til Jutin Timberlake i Parken :glad

At Noah lige har sovet 1 time - og er vågnet nu. Håber humøret er bedre end i formiddags!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kan være totalt taz-15-år med en af mine medkursister! Det er så rart at kunne grine og være totalt fjollet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er Pumpkins der har vundet Matas-gavekortet :yay

Tak ^_^

Det gør nu også mig glad i dag :7himmel Det falder på et tørt sted! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ^_^

Det gør nu også mig glad i dag :7himmel Det falder på et tørt sted! :yay

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Erica og jeg stort set altid har nogle dejlige morgener :loveshower

Om eftermiddagen kan hun været pylret og opmærksomhedskrævende, det er hun slet ikke om morgenen - jeg elsker vores morgener sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mærke lillebror i maven :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mærke lillebror i maven :wub

Åh, det glæder jeg mig også til igen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det glæder jeg mig også til igen :kuller

Det kan jeg godt forstå :7himmel

Han har lagt sig lidt anerledes i nat, så han sparker eller slår et andet sted, end på det sædvanlige sted, som er fyldt med blå mærker. Så det er helt rart at mærke ham nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.