Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At vi kan overtage huset nærmest det sekund vi har fået ordnet forsikringer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vi kan overtage huset nærmest det sekund vi har fået ordnet forsikringer :yay

What???? Dvs. I flytter før tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What???? Dvs. I flytter før tid?

Muligvis! Vi skal lige male mv. Og det kan vi først når vi har råd til maling :prik men vi kan jo gå i gang før tid :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muligvis! Vi skal lige male mv. Og det kan vi først når vi har råd til maling :prik men vi kan jo gå i gang før tid :yay

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muligvis! Vi skal lige male mv. Og det kan vi først når vi har råd til maling :prik men vi kan jo gå i gang før tid :yay

Ej hvor lækkert! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi kan overtage huset nærmest det sekund vi har fået ordnet forsikringer :yay

:super :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fantastiske mand, der gang på gang er der for mig og altid er klar med kram :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har afleveret min bachelor! Det gav så også svedige hænder, men nu er den ude af mine hænder. 14 dage og så er det hele overstået :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nærmest ingenting, han er vist en mand af få ord :P Ej, han noterede terminsdatoen, og så spurgte han om andre i huset vidste det, og om det var hemmeligt. Og så sagde jeg selv, at jeg håbede, at det ikke gav dem problemer, og det mente han ikke, at det ville gøre. :) Så det blev bestemt ikke nogen lang samtale, men han virkede oprigtigt glad på mine vejne og jeg kunne ikke umiddelbart spore noget negativitet over det. :)

Og flere af kollegerne jublede nærmest på mine vejne :D Og fagkoordinatoren (som også er min supervisor og tidligere TR) var inde og give hånd og sige tillykke og at det var superdejligt for mig. Og der nævnte jeg igen mine betænkeligheder, hvor han bare smilende sagde, at børn og graviditet skulle man aldrig sige undskyld for :)

Så jeg synes, det blev modtaget rigtig flot :) Det ER bare en god arbejdsplads, jeg er havnet på! :)

Feeeedt Mette :super Det betyder sgu meget, at alle på jobbet tager godt imod det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har afleveret min bachelor! Det gav så også svedige hænder, men nu er den ude af mine hænder. 14 dage og så er det hele overstået :yay

Du er for sej!! :super :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har afleveret min bachelor! Det gav så også svedige hænder, men nu er den ude af mine hænder. 14 dage og så er det hele overstået :yay

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! Det betyder altså bare meget, at det er et godt sted at være :super

Hvornår udløber dit vikariat? (Altså når det at udløbe inden barsel, eller skal du gå fra før?)

Feeeedt Mette :super Det betyder sgu meget, at alle på jobbet tager godt imod det.

Tak, det betyder nemlig rigtig meget ja :7himmel

Mit vikariat udløber 31. maj, og jeg går officielt på barsel i juni, så det kunne dårligt passe bedre :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har afleveret min bachelor! Det gav så også svedige hænder, men nu er den ude af mine hænder. 14 dage og så er det hele overstået :yay

Tillykke! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At starte med at spille med orkestret igen efter barsel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tur i legestuen! Det er simpelthen SÅ hyggeligt hver gang :)

Og når W skal sove middagslur skal jeg bare hygge med strik - med GOD samvittighed :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand er ude og shoppe lidt til mor her...spændende hvad han kommer hjem med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nedturen har vendt sig. Det er som om, nogen har løftet en kæmpe dyne fuld af jernstykker, som har ligget henover mig hele julen. Glæder mig igen og har det meget, meget bedre :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nedturen har vendt sig. Det er som om, nogen har løftet en kæmpe dyne fuld af jernstykker, som har ligget henover mig hele julen. Glæder mig igen og har det meget, meget bedre :).

Dejligt at læse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nedturen har vendt sig. Det er som om, nogen har løftet en kæmpe dyne fuld af jernstykker, som har ligget henover mig hele julen. Glæder mig igen og har det meget, meget bedre :).

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager lige et billede i morgen - det er mørkt nu (og jeg gider heller ikke rydde op i aften :whistling)

Men det er nu heller ikke fordi det på nogen måde er fancy pancy, jeg havde bare ikke kunne se mig ud af, at nu når boksene ikke må stå direkte ovenpå hinanden, så kom de til at fylde alt det hyldeplads jeg fik frigivet og være herregrimme.

Men så kom jeg i tanke om at den reol fjernsynet stod på før, hvor Ericas bøger står i, havde jeg nogle hylder til - og det passede lige i højden til boksene. Så fra at de skulle stå ovenpå den lave reol og tage min nyvundne plads til pynteting står de nu i det midterste rum og syner meget mindre.

Så fik jeg taget et billede, ledningerne mangler dog at komme i en kabel skjuler:

uuT0oXS.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores olietank lige er blevet fyldt, så jeg ikke skal fundere mere over hvordan jeg skal komme i bad inden arbejdsdagen i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et billede, ledningerne mangler dog at komme i en kabel skjuler:

uuT0oXS.png

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har klaret en aften alene med Elliot uden skrig og skrål (fra os begge to!) og med en putning der godt nok varede 45 min, men han faldt i søvn i sin seng - selv! Om lidt kommer manden hjem og så skal jeg sove!

 

At manden skal aflevere projekt på torsdag. Så kan det være vi får lidt tid sammen og tid som familie igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et billede, ledningerne mangler dog at komme i en kabel skjuler:

uuT0oXS.png

Øv. Vores tv hænger noget lavere plus vi har soundbar under, så Der var ikke meget inspiration at hente. Havde lige håbet.

Men det ser sgu godt ud! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.