Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At jeg har skrevet min bachelor færdig!

Jeg mangler kun lige at cutte 1600 tegn og læse igennem og rette lidt til. Og så er jeg F Æ R D I G :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har skrevet min bachelor færdig!

Jeg mangler kun lige at cutte 1600 tegn og læse igennem og rette lidt til. Og så er jeg F Æ R D I G :)

Godt gået :respekt jeg ønsker dig pøj pøj når du skal op og forsvare den :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sove til middag for en gangs skyld. Det hat været tiltrængt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har skrevet min bachelor færdig!

Jeg mangler kun lige at cutte 1600 tegn og læse igennem og rette lidt til. Og så er jeg F Æ R D I G :)

FEDT! :glad

Jeg mangler kun perspektivering og at rette den igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der bare er sket nogle gode ting i huset de sidste par dage:

Har fået hængt fjernsynet op (også kun 2 år siden vi købte ophænget :whistling)

Har i den forbindelse fundet en meget bedre løsning til alle vores bokse under fjernsynet, end jeg havde turdet håbe på.

At have fået ryddet op i Ericas legetøj og rykket rundt på tavle/bord+stole/legekøkken, så det hele nu står meget bedre.

At manden min har kogt suppe + fond så vi nu har mange nemme aftensmad + hurtigt gode sovser/gryderetter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har skrevet min bachelor færdig!

Jeg mangler kun lige at cutte 1600 tegn og læse igennem og rette lidt til. Og så er jeg F Æ R D I G :)

Respekt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der bare er sket nogle gode ting i huset de sidste par dage:

Har fået hængt fjernsynet op (også kun 2 år siden vi købte ophænget :whistling)

Har i den forbindelse fundet en meget bedre løsning til alle vores bokse under fjernsynet, end jeg havde turdet håbe på.

At have fået ryddet op i Ericas legetøj og rykket rundt på tavle/bord+stole/legekøkken, så det hele nu står meget bedre.

At manden min har kogt suppe + fond så vi nu har mange nemme aftensmad + hurtigt gode sovser/gryderetter.

Jeg vil meget gerne se den løsning til bokse under fjernsynet!

A er netop ved at hænge vores op nu - det tog så næsten fire år ;) Og det sker kun, fordi han nu har fået en soundbar, som også skal op. Haha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har skrevet min bachelor færdig!

Jeg mangler kun lige at cutte 1600 tegn og læse igennem og rette lidt til. Og så er jeg F Æ R D I G :)

Sejt! Tillykke med det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har skrevet min bachelor færdig!

Jeg mangler kun lige at cutte 1600 tegn og læse igennem og rette lidt til. Og så er jeg F Æ R D I G :)

SEJT!! Hvor er du mega go altså :loveshower :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! Hvor er i søde!

Selvom den jo ikke er bedømt endnu, og jeg derfor ikke ved om det er noget møg, så er jeg faktisk MEGA stolt over mig selv. Det ER sku sejt at skrive 45 sider (+bilag osv). Og så endda med alt det andet pres jeg har haft om ørene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! Hvor er i søde!

Selvom den jo ikke er bedømt endnu, og jeg derfor ikke ved om det er noget møg, så er jeg faktisk MEGA stolt over mig selv. Det ER sku sejt at skrive 45 sider (+bilag osv). Og så endda med alt det andet pres jeg har haft om ørene.

Stor :respekt herfra syntes du er for sej :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Stephi! :respekt Og jeg er SIKKER på, at den er god :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! Hvor er i søde!

Selvom den jo ikke er bedømt endnu, og jeg derfor ikke ved om det er noget møg, så er jeg faktisk MEGA stolt over mig selv. Det ER sku sejt at skrive 45 sider (+bilag osv). Og så endda med alt det andet pres jeg har haft om ørene.

Jeg har stor :respekt for dig, jeg havde ikke Ida da jeg skrev bachelor og synes det var hårdt nok uden. :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min veninde og jeg har bestilt billetter til London i påsken :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fantastiske skønne, skøre, kærlige, dejlige, smukke unge... Jeg ku' blive ved. ❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min veninde og jeg har bestilt billetter til London i påsken :glad

Fedt! Jeg er da næsten ikke misundelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Jeg er da næsten ikke misundelig ;)

Jeg glæder mig også helt vildt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne se den løsning til bokse under fjernsynet!

A er netop ved at hænge vores op nu - det tog så næsten fire år ;) Og det sker kun, fordi han nu har fået en soundbar, som også skal op. Haha.

Jeg tager lige et billede i morgen - det er mørkt nu (og jeg gider heller ikke rydde op i aften :whistling)

Men det er nu heller ikke fordi det på nogen måde er fancy pancy, jeg havde bare ikke kunne se mig ud af, at nu når boksene ikke må stå direkte ovenpå hinanden, så kom de til at fylde alt det hyldeplads jeg fik frigivet og være herregrimme.

Men så kom jeg i tanke om at den reol fjernsynet stod på før, hvor Ericas bøger står i, havde jeg nogle hylder til - og det passede lige i højden til boksene. Så fra at de skulle stå ovenpå den lave reol og tage min nyvundne plads til pynteting står de nu i det midterste rum og syner meget mindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager lige et billede i morgen - det er mørkt nu (og jeg gider heller ikke rydde op i aften :whistling)

Men det er nu heller ikke fordi det på nogen måde er fancy pancy, jeg havde bare ikke kunne se mig ud af, at nu når boksene ikke må stå direkte ovenpå hinanden, så kom de til at fylde alt det hyldeplads jeg fik frigivet og være herregrimme.

Men så kom jeg i tanke om at den reol fjernsynet stod på før, hvor Ericas bøger står i, havde jeg nogle hylder til - og det passede lige i højden til boksene. Så fra at de skulle stå ovenpå den lave reol og tage min nyvundne plads til pynteting står de nu i det midterste rum og syner meget mindre.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephie du er for SEJ :respekt og vær du roligt stolt af dig selv! Da jeg skrev bachelor var vi 2 om det og det var VILDT hårdt, presset, stressende, forvirrende og en mental maraton så fatter ikke du har klaret det ALENE :respekt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephie du er for SEJ :respekt og vær du roligt stolt af dig selv! Da jeg skrev bachelor var vi 2 om det og det var VILDT hårdt, presset, stressende, forvirrende og en mental maraton så fatter ikke du har klaret det ALENE :respekt :super

:ditto og samtidig passet W! Du er simpelthen for sej!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde alle sammen :kiss

Det har også været benhårdt! Virkelig hårdt faktisk. I sær fordi J også arbejder minimum 12 timer i døgnet, så jeg føler mig lidt alenemor nogle gange.

Men :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde alle sammen :kiss

Det har også været benhårdt! Virkelig hårdt faktisk. I sær fordi J også arbejder minimum 12 timer i døgnet, så jeg føler mig lidt alenemor nogle gange.

Men :yay

Jeg var ved at gå helt i hundene da jeg skrev bachelor, og jeg havde ikke noget højsensitivt barn at tage mig af samtidig.. Jeg fatter slet ikke hvordan du har gjort det! :respekt :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde alle sammen :kiss

Det har også været benhårdt! Virkelig hårdt faktisk. I sær fordi J også arbejder minimum 12 timer i døgnet, så jeg føler mig lidt alenemor nogle gange.

Men :yay

Du er SEJ.!!! Nu mangler vi kun det sidste (og måske værste?) :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg tog mig sammen og lavede friskpresset juice, god kaffe og spiser skyr med jordbær. Der skal noget energi til at forberede det sidste inden mundtligt forsvar af bachelor!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.