Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

-at jeg de næste 16 dage kan beholde min søn hos mig og ikke skal aflevere ham i pasning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleferie til Jonas og Ronja :glad

At Jonas får en dejlig stor bonus fra arbejdet :yay :bonus (at meget af den så kommer til at dække det jeg får mindre i dagpenge end løn er ærgerligt men gjorde alligevel at jeg har det bedre med det næste stykke tid ;))

At Liv virkelig ser ud til at gide grøden og det forhåbentlig hjælper på søvnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-at jeg de næste 16 dage kan beholde min søn hos mig og ikke skal aflevere ham i pasning :loveshower

:ditto :loveshower

Og at han lige har sagt til mig, at han elsker mig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekend!

Har lavet god mad med min skønne kæreste, drukket rødvin og danset, mens pigerne skraldgrinede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg vandt en PS4 med GTA 5 og en kølertaske fyldt med chips og tandpaste i julelotteri på arbejdet :O :glad :glad :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg vandt en PS4 med GTA 5 og en kølertaske fyldt med chips og tandpaste i julelotteri på arbejdet :O :glad :glad :O

Vildt!!! :o Tillykke!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt!!! :o Tillykke!!! :glad

Det var det sgu! :O Min chef skrev det til mig da jeg ikke var til stede til selve udvælgelsen, og skrev også tilbage "det er løgn!!!!". men næ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg vandt en PS4 med GTA 5 og en kølertaske fyldt med chips og tandpaste i julelotteri på arbejdet :O :glad :glad :O

En køletaske fyldt med tandpasta og Chips! :blink

Det var squ da en mærkelig kombi!! :d

Men fedt du vandt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er tilbage på bk.

Jeg har holdt lidt pause, og nydt det! Men begyndte så lige så stille at læse med alligevel og besluttede mig for at pausen var slut.

Det er dejligt at være tilbage! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er tilbage på bk.

Jeg har holdt lidt pause, og nydt det! Men begyndte så lige så stille at læse med alligevel og besluttede mig for at pausen var slut.

Det er dejligt at være tilbage! :D

Velkommen tilbage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er tilbage på bk.

Jeg har holdt lidt pause, og nydt det! Men begyndte så lige så stille at læse med alligevel og besluttede mig for at pausen var slut.

Det er dejligt at være tilbage! :D

Dejligt du er tilbage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er tilbage på bk.

Jeg har holdt lidt pause, og nydt det! Men begyndte så lige så stille at læse med alligevel og besluttede mig for at pausen var slut.

Det er dejligt at være tilbage! :D

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En køletaske fyldt med tandpasta og Chips! :blink

Det var squ da en mærkelig kombi!! :D

Men fedt du vandt!!

Haha ja enig, men det har sikkert været leverandør gaver, og så har man bare smidt ting og sager ned i den køletaske ;D men så kan man jo få børstet tænderne efter at have spist chips xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg er tilbage på bk.

Jeg har holdt lidt pause, og nydt det! Men begyndte så lige så stille at læse med alligevel og besluttede mig for at pausen var slut.

Det er dejligt at være tilbage! :D

Du har været savnet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er tilbage på bk.

Jeg har holdt lidt pause, og nydt det! Men begyndte så lige så stille at læse med alligevel og besluttede mig for at pausen var slut.

Det er dejligt at være tilbage! :D

 

Dejligt at have dig tilbage  :kiss Håber at du har nydt pausen og hygget dig i mellemtiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er tilbage på bk.

Jeg har holdt lidt pause, og nydt det! Men begyndte så lige så stille at læse med alligevel og besluttede mig for at pausen var slut.

Det er dejligt at være tilbage! :D

Jeg tænkte faktisk lige på dig den anden dag - jeg har savnet dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenhygge i sengen alle 4 :loveshower Ronja ser lidt tablet, Liv lægger og "snakker" med Jonas og jeg lægger lidt på bk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :loveshower

Og at han lige har sagt til mig, at han elsker mig :kuller

:kuller så skønt!!!

Well, junior siger mest "muuuuh"... Men jeg er sikker på, at det nogen gange betyder, at han elsker mor :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller så skønt!!!

Well, junior siger mest "muuuuh"... Men jeg er sikker på, at det nogen gange betyder, at han elsker mor :rolleyes

Haha det gør det HELT sikkert :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller så skønt!!!

Well, junior siger mest "muuuuh"... Men jeg er sikker på, at det nogen gange betyder, at han elsker mor :rolleyes

Det gør det helt sikkert :lol :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres velkommen tilbage beskeder :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres velkommen tilbage beskeder :lovebk

Hov fik aldrig skrevet, men du skal da også have et velkommen fra mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså!

Vi var til noget jule gløg og æbleskiver ved svigerfars naboer. Vi frygtede det lidt men sagde ja og var forberedt på det værste med back up plan at gå de 10 meter hjem med Mie. Men Mie var bare SÅ tillids fuld og vi fik ros for sød og "artig" (ja det er et pensionist kvarter) datter. Hun tumlede lidt med værtinden og hendes datter var Mie SÅ vild med og de legede og legede og legede, pigen er vel 10 år. Man bliver altså lidt stolt når man høster SÅ meget ros for sin datter.

Derudover var det bare SKIDE hyggeligt. Nogle hjem er bare rare at komme i, der er en ro og hygge som ikke kan forklares og sådan en naturlighed, sådan et hjem var det her! Bare varmt og hjerteligt!!!

Så oven i en god formiddag er dagen bare en perfekt december dag med hygge og ro selvom vi havde NOK at lave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.