Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At mit livs første ris a la mande smager MEGA GODT :yay

Og at jeg på trods af kun 2,5 + 2,5 times søvn, halvsyg, ingen middagslur til W alligevel har formået at nå ALLE punkterne på todolisten med undtagelse af støvsugning, som jo alligevel skal gøres i morgen og som derfor ikke er særlig vigtig.

Nu skal W puttes og så skal jeg s o v e !

fedt :yay men det var da tidligt du har den klar? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende her:

eCzX81y.jpg

 

 Hvor er hun bare køn. Elsker hendes fine krøller <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare køn. Elsker hendes fine krøller <3

Tak! Ja nu opgiver vi at temme dem og lader dem opføre sig som de vil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo et fantastisk juleønske der gik i opfyldelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har købt to cykler til pigerne. Brugt af en arbejdskollega, men de er bare fine! Og de sødeste cykelhjelme dertil. Dejlig julegave ❤️ Har hygget med god mad, vin og pina colada, musik og snak med kæresten og hans søde bedste ven :-)

Caro er forhåbentligt snart på toppen igen, og jeg glæder mig til juleaften med familien i morgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Ja nu opgiver vi at temme dem og lader dem opføre sig som de vil :D

 Hehe :D 

 

Og forresten tillykke med de 2 streger <3 

Drømmer om at kunne gøre dig kunsten efter om ca. 1 uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt min fars julegave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :D

Og forresten tillykke med de 2 streger <3

Drømmer om at kunne gøre dig kunsten efter om ca. 1 uge

JAAA det syntes jeg du skal!!! September terminsgruppen er temmelig ensom :p og det ville bestemt ikke være det værste at følges med dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften!

:yay

Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften!

:yay

Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften!

:yay

Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss

Lækkert! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min sygdom muuuuuligvis (7-9-13, krydsede fingre, bank under bordet, antijinx, please!!!) har reduceret sig fra opkast, feber og nu-dør-jeg-snart-følelse, til "bare" hovedpine og oceaner af snot.

Det er ikke optimalt, men det er meget bedre! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften!

:yay

Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss

:yay det fortjener du også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min sygdom muuuuuligvis (7-9-13, krydsede fingre, bank under bordet, antijinx, please!!!) har reduceret sig fra opkast, feber og nu-dør-jeg-snart-følelse, til "bare" hovedpine og oceaner af snot.

Det er ikke optimalt, men det er meget bedre! :super

Dejligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften!

:yay

Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss

Sådan, Jon! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har sovet fra 19:45 til 08:45 (kun afbrudt af lidt vågentid og holden i hånd kl. 05:40) :blink :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dejligste 3 uger gamle Mie mus valgte at sove fra 02:15-7:15 og igen fra 7:45-11:00 = meget glad og udhvilet mor der har sovet mange sammenhængende timer. Verdens bedste julegave ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig jul til alle herinde ❤️ Håber I får en skøn aften med jeres familier og børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig jul til alle herinde ❤️ Håber I får en skøn aften med jeres familier og børn.

Tak i lige måde Cæcilie!!! :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være hjemme efter en helt fantastisk juleaften :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk juleaften. Felix var så tålmodig med alle gaverne og delte flot ud til alle. Min store dreng :biglove

Nu lægger han og sover med sin nye dyne og pude

Jfcfs1h.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk juleaften i vores eget selskab :7himmel 

Hvor var det bare hyggeligt altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk aften - Mie havde en fest og sang med og nåede alle gaver!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.