Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Bk - hvor lige meget, hvor meget jeg brokker mig og pylrer, så er der kram og hep :lovebk :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg idag bestod mig bachelor med et 10 tal og har fået to flotte buketter. Samt at min vejleder opfordrede mig til at søge job hvor hun arbejder og bruge hende som reference. Og fagforeningen vil kører sag mod min gamle arbejdsplads

Stort tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskin og tidlig weekend med min lille Ayah mus :wub føler mig så heldig og lykkelig for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste kom glad hjem fra fisketur i morges og vi har spist morgenmad hos pigernes farfar ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fuldstændig fantastiske veninde og tidligere medstuderende, der tilsyneladende har viet denne fridag til at læse mine hidtil 42 skrevne siders speciale igennem og give kommentarer og idéer! :o :biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået bekræftelse på, at Sebastian kan starte SFO til september når skolen starter.

Det var ellers ikke sikkert og vi fik at vide vi stod på venteliste, men juhu. Det betyder også at jeg kan starte på tysk kursus, hviklet jeg elles ikke kunne, da skolen slutter kl. 11.15, men nu er han så SFO til kl. 14 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fuldstændig fantastiske veninde og tidligere medstuderende, der tilsyneladende har viet denne fridag til at læse mine hidtil 42 skrevne siders speciale igennem og give kommentarer og idéer! :o :biglove :loveshower

Hvor fedt og lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rigtig dejlig dag i Odense zoo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af at have været produktiv :)

At vi har 2 dage som familie, hvor vi bare skal være sammen og hygge. Og bygge skur/ halvtag til klapvogn og barnevogn i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige timer alene med hende her

Mpy8GD1.jpeg

Derefter løbetur og svømmetur i eget selskab, på den smukkeste strand jeg nogensinde har besøgt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige timer alene med hende her

Mpy8GD1.jpeg

Derefter løbetur og svømmetur i eget selskab, på den smukkeste strand jeg nogensinde har besøgt!

Årh det ser bare dejligt ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Kunne høre M ude i køkkenet, og spurgte hvad han lavede. "Spiser en blomme" var svaret. Jeg tænkte lidt over det, da jeg vidste at der ikke var nogle blommer herhjemme, og kom så i tanke om, at det kunne være en fersken han havde fundet - og ganske rigtigt. Han insisterer dog stadig på at det var en blomme!

...Den samme mand, som engang bagte en agurk (og troede at det var en squash). :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dejlige kæreste kom forbi for at ligge sammen med mig og se et afsnit af the walking dead, og bare putte og kysse mig.

Selvom han var træt og havde været til koncert med sin bror hele aftenen, så havde han bare lyst til lige at se mig :wub det gør mig rigtig glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Kunne høre M ude i køkkenet, og spurgte hvad han lavede. "Spiser en blomme" var svaret. Jeg tænkte lidt over det, da jeg vidste at der ikke var nogle blommer herhjemme, og kom så i tanke om, at det kunne være en fersken han havde fundet - og ganske rigtigt. Han insisterer dog stadig på at det var en blomme!

...Den samme mand, som engang bagte en agurk (og troede at det var en squash). :D

:D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dejlige kæreste kom forbi for at ligge sammen med mig og se et afsnit af the walking dead, og bare putte og kysse mig.

Selvom han var træt og havde været til koncert med sin bror hele aftenen, så havde han bare lyst til lige at se mig :wub det gør mig rigtig glad!

Årh, nyforelskelse er fantastisk! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Erica nu selv kravler ud af sengen om natten og kommer trippende ind til os. Så hyggeligt at blive vækket af lyden af barnefødder og ikke et "MOOOAR!!" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dejlige kæreste kom forbi for at ligge sammen med mig og se et afsnit af the walking dead, og bare putte og kysse mig.

Selvom han var træt og havde været til koncert med sin bror hele aftenen, så havde han bare lyst til lige at se mig :wub det gør mig rigtig glad!

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Kunne høre M ude i køkkenet, og spurgte hvad han lavede. "Spiser en blomme" var svaret. Jeg tænkte lidt over det, da jeg vidste at der ikke var nogle blommer herhjemme, og kom så i tanke om, at det kunne være en fersken han havde fundet - og ganske rigtigt. Han insisterer dog stadig på at det var en blomme!

...Den samme mand, som engang bagte en agurk (og troede at det var en squash). :D

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dejlige kæreste kom forbi for at ligge sammen med mig og se et afsnit af the walking dead, og bare putte og kysse mig.

Selvom han var træt og havde været til koncert med sin bror hele aftenen, så havde han bare lyst til lige at se mig :wub det gør mig rigtig glad!

Hvor hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Erica nu selv kravler ud af sengen om natten og kommer trippende ind til os. Så hyggeligt at blive vækket af lyden af barnefødder og ikke et "MOOOAR!!" :)

SKØNT! Glæder mig til at det også er sådan her! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har årskort til Fårup Sommerland og at jeg har en mand, der gerne tager på far/søn-tur derop :biglove

Valdemar ELSKER rafting bådene, og sidder og råber "MER!" :D Og så kan jeg få arbejdsro mens de er væk ;)

Glæder mig dog MEGET til at kunne tage med!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi højst sandsynligt får lov til at komme hjem i næste uge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har spist fælles i morgenmad for 2. Dag i træk. :wub

Det er så hyggeligt at vi alle sidder sammen, i morgenkåber og spiser og morgenhygger.

Lyden af J og Maliva der leger og griner sammen :wub

Og så skinner solen og senere skal vi ud og gå en tur og handle ind. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi højst sandsynligt får lov til at komme hjem i næste uge :glad

Skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.