Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Elliot sov fra 19.45 (hvor vi havde puttet ham i bv til powernap :p ) og til kl 6.35 med tre opvågninger :glad

Det var da næsten som jeg sagde ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skriver lige i morgen, men der er flere gode steder - også børnevenlige med god mad, billig mad :)

Super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige mand ved siden af mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morgenmad :P Den gør mig glad hver dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenhygge med minimoysen! Hun er i et strålende humør og hjælper med de huslige pligter mens hun synger og snakker og synger lidt mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lov at sove til klokken 10! :yay

og min hovedpine er væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt nat (kun een opvågning!) i ny seng, to timers shopping ALENE i Roskilde med god service i alle butikker og venter nu på klokken bliver 13, så er det nemlig massagetid :)

Og så kobberbryllup i aften hos mandens kusine :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg knus-elsker simpelthen mine svigerforældre!

Vi står lige pludselig med en bil der ikke kan starte og som skal til mekaniker på mandag. :gal :numse

Vupti, så kommer svigerfar lige med sin bil som vi selvfølgelig bare bruger, indtil vores er klar igen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svømmehal med trold og tante. Hun var ikke helt tryg, men skreg eller græd ikke. Så det tror jeg godt vi kan gøre igen. Og så var vi på en bondegård og hilse på køer, får, hunde, katte og høns :-) Senere afleverer vi C hos min mor, køber kineser take away og har hele aftenen/natten og morgen for os selv! Det bliver lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eftermiddag, der skal tilbringes med Francis Underwood og sofaen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand bliver 30 i dag :) Så både at vi skal holde stor fest med alle vores skønne venner og familie, og at Dicte meget stolt gav far en gave hun selv har lavet og pakket ind. Glæden i hendes øjne var ikke til at tage fejl af :wub

Nu er hun afleveret hos verdens bedste dagpleje, hvor hun skal hygge sig til imorgen. Efter en uges ferie var gensyns glæden stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eftermiddag, der skal tilbringes med Francis Underwood og sofaen :loveshower

Årh JA - det gad jeg godt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh JA - det gad jeg godt!!!!

Lever rigtig godt op til første sæson :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg efterhånden er ved at slippe de sidste 4 dages dårlige oplevelser på arbejde. Har virkelig været sådan rigtig grund-ked :(

Men nu begynder jeg oprigtigt at kunne hygge mig med min familie og bare nyde det er weekend! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg efterhånden er ved at slippe de sidste 4 dages dårlige oplevelser på arbejde. Har virkelig været sådan rigtig grund-ked :(

Men nu begynder jeg oprigtigt at kunne hygge mig med min familie og bare nyde det er weekend! :yay

Det lyder ikke rart :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At FruNielsen tænker på mig når hun har noget skønt overtøj købt i forkert størrelse :yay :yay :yay

For anden gang har jeg scoret mig en lææææææækker Danefæ jakke til Aron :yay Denne gang en overgangsjakke. :yay

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dejlig dag der slet ikke er slut! Morgenhygge med minimoysen i strålende humør, brunch med Anders, ose i centret, godt besøg hos svigermor der havde en GOD dag og vi ser tydelige og positive fremskridt, svigerfar der har hygget med Mie så vi hentede kæmpe glad pige - om en time skal jeg ud og spise med 4 veninder og så måske ud og drikke noget kulørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart :(

:kram

Tak :)

Det har det heller ikke været. :( Og det fortsætter på mandag - min chef, min chefs chef (som er vice president) og min projektleder har taget beslutninger henover hovedet på mig, som jeg synes er SÅ forkerte. Ham, der har noget at skulle have sagt (QA, til dem der kender til GMP/GLP) var på min side langt hen ad vejen, men da de blev ved og ved og ved og ikke ville acceptere hans svar gav han tilsidst efter og gav dem officielt ret. Uofficielt er han stadig enig med mig hvilket bare gør mig endnu mere harm!!

Jeg overvejer så meget at gå til direktøren med det!

Men nu er det weekend :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil ønske at det sygdom her snart var ude af kroppen har næsten ingen stemme og er ved at hoste mig 1/2 ihjel, er lidt bekrymret især pga. graviditeten først er opdaget i denne uge hvor jeg er syg, skal til læge på mandag og have taget blodprøver for at se hvor langt henne jeg er, da jeg ikke ved det med sikkerhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Det har det heller ikke været. :( Og det fortsætter på mandag - min chef, min chefs chef (som er vice president) og min projektleder har taget beslutninger henover hovedet på mig, som jeg synes er SÅ forkerte. Ham, der har noget at skulle have sagt (QA, til dem der kender til GMP/GLP) var på min side langt hen ad vejen, men da de blev ved og ved og ved og ikke ville acceptere hans svar gav han tilsidst efter og gav dem officielt ret. Uofficielt er han stadig enig med mig hvilket bare gør mig endnu mere harm!!

Jeg overvejer så meget at gå til direktøren med det!

Men nu er det weekend :D

Åh forstår godt at du bliver frustreret :gal

Håber du kan få nydt weekenden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i sofaen i mit hus for første gang :O :glad

At vi med stor hjælp fra mine forældre har fået pakket rigtig, rigtig mange flyttekasser ud, så det allerede føles hjemligt :yay

At vi skal hente Filippa hjem i morgen formiddag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med 17 grader udenfor ;)

Dejlige glade kærlige børn, ikke mindst overfor hinanden. Der er vist ikke gået 5 min hvor Cassandra ikke er blevet kysset eller har fået at vide hun er verdens bedste lillesøster af hendes skønne storebror :) og hun har kvitteret med kys og kram til ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i sofaen i mit hus for første gang :O :glad

At vi med stor hjælp fra mine forældre har fået pakket rigtig, rigtig mange flyttekasser ud, så det allerede føles hjemligt :yay

At vi skal hente Filippa hjem i morgen formiddag :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i sofaen i mit hus for første gang :O :glad

At vi med stor hjælp fra mine forældre har fået pakket rigtig, rigtig mange flyttekasser ud, så det allerede føles hjemligt :yay

At vi skal hente Filippa hjem i morgen formiddag :loveshower

Sov godt i dit nye hjem :glad

Min mor siger, man skal prøve at huske hvad man drømmer den første nat (jeg kan ikke :rolleyes)

Jeg håber I bliver lykkelige i Jeres nye hjem :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har det heller ikke været. :( Og det fortsætter på mandag - min chef, min chefs chef (som er vice president) og min projektleder har taget beslutninger henover hovedet på mig, som jeg synes er SÅ forkerte. Ham, der har noget at skulle have sagt (QA, til dem der kender til GMP/GLP) var på min side langt hen ad vejen, men da de blev ved og ved og ved og ikke ville acceptere hans svar gav han tilsidst efter og gav dem officielt ret. Uofficielt er han stadig enig med mig hvilket bare gør mig endnu mere harm!!

Jeg overvejer så meget at gå til direktøren med det!

Men nu er det weekend :D

Ej, hvor er han en vatnisse! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.