Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Jamen...øhm...det er bare fordi, vi har en anden én (støbejern) som vist også hedder en stegeso.  :blush  Men jeg gider godt være gammel, hvis det betyder at man laver hyggemad med sin familie.

Vi har også en LeCruset i støbejern - den kan lidt nogen andre ting end stegesoen, fordi den også kan bruges på blusset før den går i ovnen. 

I min verden er en stegeso en Römertopf, men det er nok fordi det er sådan en min mor altid har haft. I virkeligheden er de det måske begge to ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også en LeCruset i støbejern - den kan lidt nogen andre ting end stegesoen, fordi den også kan bruges på blusset før den går i ovnen.

I min verden er en stegeso en Römertopf, men det er nok fordi det er sådan en min mor altid har haft. I virkeligheden er de det måske begge to ;)

Haha! Jamen jeg kan heller ikke helt finde ud af det, er bare glad for at I også har to! Oldies FTW :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand bare er verdens bedste far :kuller Hvis man ser bort fra amning og barselstid, så tror jeg, han har været oppe flere gange om natten end mig, skiftet lige så mange bleer, givet lige så meget mad, og de to er bare bedste venner :wub De har lige været på tur, hvor de har hygget sig med pølser og kigget legetøj, og selvfølgelig fik Valdemar tre ting med hjem istedet for den éne planlagte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk brunch med savnet og forsømt veninde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand bare er verdens bedste far :kuller Hvis man ser bort fra amning og barselstid, så tror jeg, han har været oppe flere gange om natten end mig, skiftet lige så mange bleer, givet lige så meget mad, og de to er bare bedste venner :wub De har lige været på tur, hvor de har hygget sig med pølser og kigget legetøj, og selvfølgelig fik Valdemar tre ting med hjem istedet for den éne planlagte :D

 

:biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Aron (endelig) har fået en tand :-p hele 2 mdr og 8 dage tidligere end sin mor :lol

Tillykke med tanden! Ha ha, du fik da første tand sent :p :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige familie ❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Aron (endelig) har fået en tand :-p hele 2 mdr og 8 dage tidligere end sin mor :lol

Fedt! Karla var lidt over 10 måneder og frygtede sådan at hun ville slægte sin far på - han fik sin første tand da han var 18 måneder :o Nu er hun godt 17 måneder og har nr. 10 på vej :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde på terrassen og spise morgen(formiddag)mad!

Huset er fyldt af sovende fulde mænd, så gad ikke sidde inde og vejret er super flot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omrokering - vi rykker kontoret fra soveværelset ind på Karlas værelse og Karlas seng og puslebord ind i vores soveværelse. Hun får sin egen "afdeling" hos os, og det bliver så godt!

Nu har hendes seng stået ved siden af vores i knap en uge, og det har gjort en kæmpe forskel på hendes søvn allerede. Hun sover igennem nu, trods tigerspring og 2 kindtænder i frembrud, er så meget nemmere og putte og er friskere og gladere om morgenen. Og vi sover også bedre, når vi ikke skal ind til hende og sidde ind til hun sover igen.

Og det bliver også super at få et rigtigt kontor igen! Glæder mig helt til at skulle læse til eksamen senere i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en og jeg elsker den! Og jeg er så gammel, at jeg kalder den en stegeso :D

Hos os hedder den også stegeso, og jeg elsker elsker elsker den! Så kald mig bare mormor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige, dejlige familie! Og min fantastiske kæreste der bare opvarter mig, fordi jeg ligger syg. Han er altså guld værd ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nybagt franskbrød :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gåtur med hele familien :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Super udnyttelse af mor-og-far-alene-tid mens Valdemar sov middagslur

- At jeg næsten har præsteret at spise et helt blad rå bladselleri

- At vi har fået lavet god madplan til de næste par dage

- Valdemar, der bare er den gladeste lille dreng, man kan tænke sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rent køleskab indvendig og udvendigt og en fryser som stadig står og drypper. Føles så godt at få det ordnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre håndboldspillende danske mænd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre håndboldspillende danske mænd :biglove

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre håndboldspillende danske mænd :biglove

Glæder mig til at se dem live næste mandag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søde Søren var en stjerne med Anna i går - både i løbet af dagen, men også da han var alene hjemme med hende omkring midnat og hun kastede op. Han er en fantastisk far!

 

At han kom hjem med tulipaner til mig i dag, da han ene mand også lige havde klaret uge-indkøbsturen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søde Søren var en stjerne med Anna i går - både i løbet af dagen, men også da han var alene hjemme med hende og hun kastede op. Han er en fantastisk far!

At han kom hjem med tulipaner til mig, da han ene mand også lige havde klaret uge-indkøbsturen :wub

Åhh hvor dejlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kusine har født en lille dreng idag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kusine har født en lille dreng idag :kuller

 

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne buket roser  :kuller  :kuller

1010557_10202832910763496_1438821846_n.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.