Mynthe

MD scanning

44 indlæg i dette emne

Iiih hvor skønt Louise... :-) Hed hun tilfældigvis Astrid?? Fordi hun lyder ligesom hende vi var inde hos :-) og en sød pige.. Kæmpe tillykke med prinsessen <3

Vi var jo også til skanning igår og det er stadig en helt perfekt dreng der tumler rundt i min mave :-)

Han hader at blive skannet åbenbart, for han ville hellere kramme livmoderen og lege med sine tæer end at blive kigget igennem og målt :-) Men det lykkes til sidst..

En super oplevelse.

Ellers går det godt med lillemanden, og han sparker lystigt derudaf :-)

God weekend til jer allesammen :-)

tillykke med god scanning! godt at høre lilledrengen har det godt! :yay Jeg tror ikke, hun hed Astrid, men det er da dejligt at de er flere gode der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til MD scanning d. 9 juli. Jeg kan slet ikke vente :-)

Forresten tillykke til jer alle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til MD. Alt så fint ud, og vi venter en lille dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh - tillykke Millivanilli :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Millivanni :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med veloverstået md og med en lille dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det! Vi er meget glade for, at barnet ser sundt og raskt ud:) Det er også skønt at vide kønnet, synes det er lidt nemmere at forholde sig til nu, det at det er et barn i maven, hvilket i udgangspunktet er lidt uvirkeligt at forholde sig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været afsted og vi venter en fin, sund og rask lillebror ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillebror :-)

November måned er drengenes måned :-) De er i hvert fald i overtal :-)

Dejligt at alt gik godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er tydeligvis i overtal, ja:) Tillykke, Kathrine. Er der ikke rart at kende kønnet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er tydeligvis i overtal, ja:) Tillykke, Kathrine. Er der ikke rart at kende kønnet? :)

Det er dejligt - skal lige vende mig til tanken om dobbelt op af briobaner og biler :-) er lige ved at finde opskrifter til strikketøj og så skal på geanindkøb :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender omkring 8 gravide som alle føder med 3 ugers mellemrum og de skal alle have piger. Så de bliver født...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så der laves altså også piger... Godt at vide:) Kathrine: det kan jeg godt forstå, når i har en dreng i forvejen! Min svigermor siger, at drenge er det nemmeste, så måske skal vi satse på, at det er rigtigt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så der laves altså også piger... Godt at vide:) Kathrine: det kan jeg godt forstå, når i har en dreng i forvejen! Min svigermor siger, at drenge er det nemmeste, så måske skal vi satse på, at det er rigtigt:)

Min mor har født 4 piger og så en dreng til sidst - hun påstår det modsatte! Men jeg er nu helt rolig. Vores knægt på 2,5 er rigtig træls og bossy, men jeg syntes jo stadig han er utrolig dejlig. Så der er vist håb lige meget hvad. Havde nok bare ikke forestillet mig jeg skulle være drengemor, når jeg kommer fra en stor pigeflok. Så jeg må flette kusinernes hår ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at alle scanningern er gået så fint! :) Nu nåede vi også endelig afsted til MD scanning, det gik godt og vi venter os en lille pige. :wub Hun var meget aktiv og vi endte med en kæmpe lang strimmel af billeder, hun tog en masse ekstra for at få scannet det hun skulle, det er ikke nemt når den hopper sådan rundt inde i maven! :D

Eneste lille minus er at moderkagen ligger foran og under baby, så jeg skal tjekkes igen i uge 30 for at se om den flytter sig med udad når maven vokser. Hvis den ikke gør er jeg desværre nødt til at få kejsersnit, så jeg går og krydser fingre for at den flytter sig inden for de næste 10 ugers tid!

Og når moderkagen ligger hvor den gør betyder det desværre også at der nok ville gå måske tre uger mere før jeg kan mærke hende sparke. Det havde jeg ellers glædet mig til ved endelig at runde de 20 uger, men jeg må jo væbne mig med tålmodighed et par uger endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at alle scanningern er gået så fint! :) Nu nåede vi også endelig afsted til MD scanning, det gik godt og vi venter os en lille pige. :wub Hun var meget aktiv og vi endte med en kæmpe lang strimmel af billeder, hun tog en masse ekstra for at få scannet det hun skulle, det er ikke nemt når den hopper sådan rundt inde i maven! :D

Eneste lille minus er at moderkagen ligger foran og under baby, så jeg skal tjekkes igen i uge 30 for at se om den flytter sig med udad når maven vokser. Hvis den ikke gør er jeg desværre nødt til at få kejsersnit, så jeg går og krydser fingre for at den flytter sig inden for de næste 10 ugers tid!

Og når moderkagen ligger hvor den gør betyder det desværre også at der nok ville gå måske tre uger mere før jeg kan mærke hende sparke. Det havde jeg ellers glædet mig til ved endelig at runde de 20 uger, men jeg må jo væbne mig med tålmodighed et par uger endnu!

Tillykke med veloverstået md og en lille pige :) Træls med moderkagens placering, krydser fingre for, at den når at flytte sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at alle scanningern er gået så fint! :) Nu nåede vi også endelig afsted til MD scanning, det gik godt og vi venter os en lille pige. :wub Hun var meget aktiv og vi endte med en kæmpe lang strimmel af billeder, hun tog en masse ekstra for at få scannet det hun skulle, det er ikke nemt når den hopper sådan rundt inde i maven! :D

Eneste lille minus er at moderkagen ligger foran og under baby, så jeg skal tjekkes igen i uge 30 for at se om den flytter sig med udad når maven vokser. Hvis den ikke gør er jeg desværre nødt til at få kejsersnit, så jeg går og krydser fingre for at den flytter sig inden for de næste 10 ugers tid!

Og når moderkagen ligger hvor den gør betyder det desværre også at der nok ville gå måske tre uger mere før jeg kan mærke hende sparke. Det havde jeg ellers glædet mig til ved endelig at runde de 20 uger, men jeg må jo væbne mig med tålmodighed et par uger endnu!

Rigtig stort tillykke med en lille pige :wub - så må I have gang i pige-navne-debatten hjemme.

Dem er der ikke så mange af i november-gruppen.

Jeg krydser fingre for, at din moderkage flytter sig i løbet af de næste 10-20 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER