mommytil3

Navne??

57 indlæg i dette emne

Hvordan står det til med navne hos jer?

Har i en liste eller måske har i allerede fundet NAVNET! :-) kunne det ikke være hyggeligt med sådan en runde??

Vi har jo fået at vide at vi venter en lille dreng og han skal hedde Charlie :-).. Det er vi alle 4 helt vilde med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det er sødt, det har jeg hørt så tit :-). Vi vil ikke vide hvad det bliver, men vi er tror begge det bliver en dreng, hvis det er rigtig skal han hedde Tobias, det har jeg altid synes var sødt :-). Pige navne har vi en del af, Caroline, nikoline, Olivia og emmelie eller emmely ( ej okay jeg ved så ikke lige hvordan man staver til det, pinligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er sødt, det har jeg hørt så tit :-). Vi vil ikke vide hvad det bliver, men vi er tror begge det bliver en dreng, hvis det er rigtig skal han hedde Tobias, det har jeg altid synes var sødt :-). Pige navne har vi en del af, Caroline, nikoline, Olivia og emmelie eller emmely ( ej okay jeg ved så ikke lige hvordan man staver til det, pinligt) Vi har snakket om et par andre også, men det er dem vi heller mest til :-).

Det er også nogle rigtig søde navne :-)

Jeg er jo personligt helt vild med jeres ene pigenavn Emily ( sådan staves min prinsesse nemlig ) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov fik ikke svaret... :-)

Rigtig søde navne i har fundet.. :-)

Er personligt helt vild med jeres ene pigenavn Emily ( sådan staves min prinsesse ) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved vi skal have en lillesøster vi har tre navne i spil ligenu: Wilma, Pixie eller Pusle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved vi skal have en lillesøster vi har tre navne i spil ligenu: Wilma, Pixie eller Pusle :)

Fede navne :-)

Er især helt vild med Pixie :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fede navne :-)

Er især helt vild med Pixie :-)

Tak! Synes det er mega svært at finde det perfekte navn der passer til Max og Theo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt forstå.. Jeg havde samme dilemma.. :-)

Men jeg synes at alle 3 navne passer godt til max og Theo.. Vi havde faktisk også max oppe og vende på et tidspunkt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov fik ikke svaret... :-)

Rigtig søde navne i har fundet.. :-)

Er personligt helt vild med jeres ene pigenavn Emily ( sådan staves min prinsesse ) <3

Ej det er lidt sjovt , det er det vi er mest hot på :-). Min kære mand synes det er så sødt og jeg kan kun give ham ret :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det er så svært med navne i sær når man har børn i forvejen.

Har jo som sagt 2 drenge og et eller andet sted forventer jeg endnu en dreng som er det sværeste at finde navn til.

Min kæreste og jeg er bestemt ikke enige, så det gør det jo hellere ikke nemmere.

Vi har lagt hovederne i blød...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det er så svært med navne i sær når man har børn i forvejen.

Har jo som sagt 2 drenge og et eller andet sted forventer jeg endnu en dreng som er det sværeste at finde navn til.

Min kæreste og jeg er bestemt ikke enige, så det gør det jo hellere ikke nemmere.

Vi har lagt hovederne i blød...

Jeg tænkte meget over at det skulle passe sammen med de to store.. Og da mine er så store havde jeg svært ved at finde på noget.. Fordi de var jo mit lille fasttømrede makkerpar :-) Men det lykkedes..

Åååååh med hensyn til ikke at være enige, så kan jeg bestemt kun nikke genkendende til det.. Og det er ret så frustrerende..

Jeg kunne ikke finde dig i kønstråden.. Så spørger lige vil i gerne vide kønnet inden fødslen eller skal det være en overraskelse??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er heller ikke enige, mine favoritter er Malou eller Lucca, imens mandens er Sofie og Lea. Jeg tror vi ender ud med et helt 5. men vi får se. Jeg har i forvejen 2 bonusdrenge, August og Jeppe. (jeg kan ikke trykke enter så beklager manglende linieskift)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dreng på 8 uger skal døbes i næste måned og han skal have navnet Asbjørn.

Det var manden som kom på det. Han ville ikke have et navn, som var på top 50. Og efter nogen forskellige foreslag ender vi med Asbjørn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asbjørn, det var et fint navn! Jeg kan godt følge ideen med at ville undgå top 50. Eller i hvert fald den øverste del af listen, meen som du kan se er flere af vores forslag netop der, og indtil nu er det ikke lykkedes at komme op med andre. Tillykke med den forestående dåb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lille Asbjørn Susanne :-) elsker det navn...

Min datter havde en rigtig sød legekammerat i dagplejen og hun kaldte ham konsekvent for vaskebjørn :-) Så jeg har så dejlige associationer til det navn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er heller ikke enige, mine favoritter er Malou eller Lucca, imens mandens er Sofie og Lea. Jeg tror vi ender ud med et helt 5. men vi får se. Jeg har i forvejen 2 bonusdrenge, August og Jeppe. (jeg kan ikke trykke enter så beklager manglende linieskift)

Det er nogle søde navne i har fundet :-)

Åååh igen det med at blive enige.. Det kan godt være svært.:-)

Har også hørt mange der siger at hvad nu hvis den ikke ligner en ******** når han/hun kommer ud.. Det har jeg ikke oplevet før.. Altså at navnet ikke passer.. Så håber virkelig heller ikke at det sker denne gang.. For nu er vi endelig blevet enige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror selv på at børn kan hedde alt, og ikke ligner noget bestemt. Derfor har vi også de to andre gange bestemt os før fødslen. Denne gang er jeg ikke sikker på vi når at blive enige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal være en overraskelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter en lille dreng og han skal hedde August.. Hvis det var blevet en pige skulle hun have heddet Sophie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asbjørn, det var et fint navn! Jeg kan godt følge ideen med at ville undgå top 50. Eller i hvert fald den øverste del af listen, meen som du kan se er flere af vores forslag netop der, og indtil nu er det ikke lykkedes at komme op med andre. Tillykke med den forestående dåb.

Takker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lille Asbjørn Susanne :-) elsker det navn...

Min datter havde en rigtig sød legekammerat i dagplejen og hun kaldte ham konsekvent for vaskebjørn :-) Så jeg har så dejlige associationer til det navn :-)

Tak skal du have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved vi jo, at vi (formentlig) får en søn - og her er en håndfuld navne foreløbig i spil:

Jakob/Jacob

Mathias

Victor

Emil

Asger

Gustav (men vidst mest mig)

Manden er foreløbig mest på Jakob og Emil.

Edit: (17/7 - hvor vi ved, at vi får en søn): Jeg synes faktisk også, at Kristoffer er et rigtig godt navn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde navne i allesammen er kommet frem til :-)

Er der nogle af jer hvor børnene skal have 2 navne?? Altså ikke nødvendigvis sammenhængende.. Mine to store har både fornavn og mellemnavn. Men jeg tror kun at Charlie får sit fornavn. For det første fordi at min kæreste ikke er vild med at han skal have to, og fordi at vi har svært ved at finde et navn der passer ind.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg er i gang med projekt-baby, så vi er ikke derhenne endnu, hvor man skal glæde sig alt for meget og begynde at finde navne, for det er jo ikke sikkert, at vi kan få børn, men da jeg nu er en kvinde, så er det ikke til at lade være. :b

Vi kan meget godt lide, at vi "genbruger" navne fra slægten, så vi har nogle navne, som henholdsvis er fra begge sider af vores familier. :-)

Dreng:

Anton, Martin eller Christian :-) (Desværre hedder min elskede morfar Arne og farfar Gunnar, så for os er de navne ikke til at vænne sig til, til et lille barn. :b )

Pige:

Winnie, Sofie, Agnes, Alma eller Alberte :-)

Ældre navne, men nogle dejlige nogen alligevel- synes vi :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt at høre jeres navne! Altid meget spændende:) vi har besluttet os for Lukas. Det er vores undlingsnavn begge to så det var meget nemt at enes! Kun et fornavn da vi har to efternavne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER