FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ondt i skambenet. Nu vil jeg tvinge mig selv til at sidde stille i sofaen den næste time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha - det var i hvert fald sært :D

Jeg har ikke noget imod Jim Lyngvild jeg synes han er en spændende person, en brallerrøv uden lige, men ganske underholdende på godt og ondt :P men ligefrem at blive gift med ham - gad vide hvad drømme tydningen siger om den sag :lol

 

Jeg kunne også godt lide ham, indtil han begyndte på hans tude-DFpropaganda og hans afstandstagen fra homoseksuelle, som var så usmagelig!

Men ja, sær drøm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skiftedag :balloons  Og nu kun 3 dage til vi skal se blyb :loveshower

post-7808-0-56432500-1437301298_thumb.jp

 

Ved ikke om jeg er ved at få karpaltunnelsyndrom eller klemmer nogen nerver/blodkar af, men når jeg sover på venstre side sover min venstre arm sådan ca fra midt på underarmen og helt ud i fingerspidserne. Det prikker og stikker ikke engang, den føles bare helt død :huh  Det er rimelig træls at vågne af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24+0 :loveshower

Jeg har det virkelig fantastisk og det der med at være gravid. Det er lige mig! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået hentet Lidls babypakke i dag. Den er også fin :super

Bliver I registreret, når I henter babypakker? Jeg er ikke blevet det, selvom jeg har stået og viftet med min mobil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået hentet Lidls babypakke i dag. Den er også fin :super

Bliver I registreret, når I henter babypakker? Jeg er ikke blevet det, selvom jeg har stået og viftet med min mobil.

Det eneste jeg er blevet registeret ved/blevet spurgt om navn ved, er Matas :)

De andre har bare udleveret uden at spørge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg er blevet registeret ved/blevet spurgt om navn ved, er Matas :)

De andre har bare udleveret uden at spørge :)

Jeg mangler stadig Matas. Kan bare ikke huske min medlemskode, så har ikke fået bestilt endnu. Den skal forudbestilles ik'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler stadig Matas. Kan bare ikke huske min medlemskode, så har ikke fået bestilt endnu. Den skal forudbestilles ik'?

Jo :) den er dog lidt fesen syntes jeg - det er primært en masse prøver og lidt læsestof :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne også godt lide ham, indtil han begyndte på hans tude-DFpropaganda og hans afstandstagen fra homoseksuelle, som var så usmagelig!

Men ja, sær drøm ;)

:ditto Nu synes jeg godt nok han er ulidelig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kaster desværre op bare ved lugten :(

Lakridser virkede for mig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået hentet Lidls babypakke i dag. Den er også fin :super

Bliver I registreret, når I henter babypakker? Jeg er ikke blevet det, selvom jeg har stået og viftet med min mobil.

Jeg har skulle vise mail (udskrevet) da jeg hentede i Rema1000 og Lidl. Matas skulle jeg vise club matas kort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... Lillepigen laver altså nogle moves som gør pænt nas, som i virkelig ondt.. Hvordan føles det når de borer sig ned i bækkenet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo :) den er dog lidt fesen syntes jeg - det er primært en masse prøver og lidt læsestof :)

Ah det er nok lidt a la alle de prøver de altid propper i, når man køber et gavekort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gravide krop er træt. Har tapetseret i syværelset. Bliver nødt til at lave det færdig først, for mine symønstre og tapet til babys værelse, ligger i de 2 inderste skabe ;)

5JXDSPW.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en over aktiv baby i maven i dag, er rimelig overbevist om at den har givet mig blåmærker indvendig.

Har haft lidt en nedtur i formiddags, over at verden ikke drejer sig om mig og min graviditet aka svigerne som skal passe C når det går løs, har valgt at tage på camping igen.

De har åbenbart den indstilling, at det er fint hvis de kan være hjemme inden for 3-4 timer, som jeg sagde til min mand, så kunne de ligeså godt være kørt til Frankrig som de plejer i sommerferien, hvis de skal være så langt væk... For jeg kan da nå at føde og være hjemme igen på den tid.

Heldigvis har min svigerfar vist banket lidt bordet, for de endte med kun at køre lig syd for grænsen, selvom min svigermor og svoger gerne ville noget andet... Så nu kan de være her inden for 40 minutter, hvilket jeg kan leve med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en over aktiv baby i maven i dag, er rimelig overbevist om at den har givet mig blåmærker indvendig.

Har haft lidt en nedtur i formiddags, over at verden ikke drejer sig om mig og min graviditet aka svigerne som skal passe C når det går løs, har valgt at tage på camping igen.

De har åbenbart den indstilling, at det er fint hvis de kan være hjemme inden for 3-4 timer, som jeg sagde til min mand, så kunne de ligeså godt være kørt til Frankrig som de plejer i sommerferien, hvis de skal være så langt væk... For jeg kan da nå at føde og være hjemme igen på den tid.

Heldigvis har min svigerfar vist banket lidt bordet, for de endte med kun at køre lig syd for grænsen, selvom min svigermor og svoger gerne ville noget andet... Så nu kan de være her inden for 40 minutter, hvilket jeg kan leve med.

 

Det kan jeg altså godt følge dig i! Jeg tror godt nok også, at jeg havde været noget utilfreds hvis udgangspunktet havde været, at de kunne være så lang tid om at nå hjem til jer for at passe C. Godt svigerfar fik banket i bordet, så de alligevel ikke er alt for langt væk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hele stuen fyldt med fotoudstyr (manden skal stå for et fotoshoot i morgen).. Det har vi li udnyttet til at forevige den højgravide mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en over aktiv baby i maven i dag, er rimelig overbevist om at den har givet mig blåmærker indvendig.

Har haft lidt en nedtur i formiddags, over at verden ikke drejer sig om mig og min graviditet aka svigerne som skal passe C når det går løs, har valgt at tage på camping igen.

De har åbenbart den indstilling, at det er fint hvis de kan være hjemme inden for 3-4 timer, som jeg sagde til min mand, så kunne de ligeså godt være kørt til Frankrig som de plejer i sommerferien, hvis de skal være så langt væk... For jeg kan da nå at føde og være hjemme igen på den tid.

Heldigvis har min svigerfar vist banket lidt bordet, for de endte med kun at køre lig syd for grænsen, selvom min svigermor og svoger gerne ville noget andet... Så nu kan de være her inden for 40 minutter, hvilket jeg kan leve med.

Dejligt din svigerfar fik banket i bordet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hele stuen fyldt med fotoudstyr (manden skal stå for et fotoshoot i morgen).. Det har vi li udnyttet til at forevige den højgravide mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se? :toot

Min hund har også lige photobombet en video jeg filmede af min mave, der hopper :D

Haha godt at høre vi ikke er de eneste der har en photobomber hund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha godt at høre vi ikke er de eneste der har en photobomber hund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det ser jo vildt sødt ud :D Fuldstændig som om det er meningen, at hunden skal sidde der med hovedet på skrå :biglove

Enig :D fin mave og sød hund ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det ser jo vildt sødt ud :D Fuldstændig som om det er meningen, at hunden skal sidde der med hovedet på skrå :biglove

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig :D fin mave og sød hund ;)

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha godt at høre vi ikke er de eneste der har en photobomber hund

Men her er et af billederne det er bare taget på tlf af kameraet! oVi2Y0l.png

Jeg er vild med billedet. Det er så nuttet med hunden med. Den er jo også en del Af den lille familie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.