FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Puha, jeg synes det er hårdt den her gang.

Astrid er i separationen fase og vågner derfor mange gange om natten for at være sikker på at vi er der. Stakkels Astrid, plus vi tror der er 3 tænder på vej.

Jeg døjer meget med kvalme og bare generelt skidt tilpas :-(.

Jeg skal starte på arbejde på mandag og kan slet ikke lige overskue det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, jeg synes det er hårdt den her gang.

Astrid er i separationen fase og vågner derfor mange gange om natten for at være sikker på at vi er der. Stakkels Astrid, plus vi tror der er 3 tænder på vej.

Jeg døjer meget med kvalme og bare generelt skidt tilpas :-(.

Jeg skal starte på arbejde på mandag og kan slet ikke lige overskue det.

Puha det lyder hårdt. Håber ikke det bliver for slemt at starte på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af humørsvingninger!! Havde en rigtig øv-dag i går, hvor alt bare ramlede sammen...

Det hjalp dog noget, at jeg besluttede mig for at hente datteren tidligt for at spise is på ro's torv. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror min kvalme er ved at være ovre... Jubiiiii..... Antijinx......

Så mangler vi bare at Astrid lader os sove lidt mere, tænderne driller endnu.

Tænk så er det på mandag jeg starter på arbejde. Hader at Astrid skal afleveres kl 6.30 hver morgen :-(. Er så glad for mine mange fridage og mine få aftenvagter. Så kan hun holde helt fri :-D.

Hvordan går det med jer andre?

Jeg rundede 10 uger igår :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sommerfuglene blafrer rundt i maven i fuld fart... I morgen står den på nf. Hvor er jeg spændt på at se om der virkelig er en baby derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sommerfuglene blafrer rundt i maven i fuld fart... I morgen står den på nf. Hvor er jeg spændt på at se om der virkelig er en baby derinde

Krydser fingre for et godt resultat. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for et godt resultat. :)

Tak hvor er du sød :) Synes jeg er ved at være utålmodig, men der er stadig 3 timer igen... Godt jeg har noget arbejde der gerne skal laves inden... Prøver at koncentrere mig hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heppet på en god og vel overstået NF scanning :)

Bækkenløsning er simpelthen verdens ledeste ting, meget har mine tre graviditeter budt mig, deriblandt indlæggelser med væske behandling, carpel tunnel syndrom. Men aaaav det skide bækkenløsning, går.som en der har skidt i bukserne :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24+0 idag :biglove Vildt at jeg nu skal kontakte fødegangen, hvis der er noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til en skøn scanning, alt var præcist som det skulle være og det lille myr baskede rundt... Hvor var det bare dejligt at få et kig ind i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukkerbelastning :(

Øv øv øv øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AV!! Det var da helt vildt, så ondt det gør at have væske i benene! Mit højre ben svier hele vejen fra anklen til knæet... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er SÅ træt af ikke at kunne sove om natten længere :(

Er så træt og totalt ude af balance.. jeg kan heller ikke sove, hvis jeg først er stået op - det har jeg ikke kunne siden jeg fik Maliva...

Forhelvede... er bare så træt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er SÅ træt af ikke at kunne sove om natten længere :(

Er så træt og totalt ude af balance.. jeg kan heller ikke sove, hvis jeg først er stået op - det har jeg ikke kunne siden jeg fik Maliva...

Forhelvede... er bare så træt :boo

øv hvor lyder det bare trælst, er det pga halsbrand at du ikke kan sove?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor lyder det bare trælst, er det pga halsbrand at du ikke kan sove?

Næhh.. jeg ligger bare og vender og drejer mig. Lytter på J der snorker. Nogle nætter flytter jeg mig på sofaen, men det hjælper heller ikke.

Jeg kan bare ikke finde ro :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en nat uden søvn :(

I nat var det så de sure opstød der drillede..

Forsøgte mig med et glas mælk og så ligge med hovedet højt (sad nærmest op) - lige lidt hjalp det. Jeg fik en spand ind ved siden af mig, men kastede heldigvis ikke op.

J bliver 100% placeret på sofaen i aften - kunne slet ikke falde i søvn for ham heller.

Godt at det er en kort dag i dag - for jeg er godt nok træt, hormonella og gider INGENTING!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næhh.. jeg ligger bare og vender og drejer mig. Lytter på J der snorker. Nogle nætter flytter jeg mig på sofaen, men det hjælper heller ikke.

Jeg kan bare ikke finde ro :(

Øv hvor surt... Trælst man ikke engang kan få ladet lidt op inden fødslen.. Håber det bliver bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sooooove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker altså bare at mærke Spire bokse rundt inde i maven :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til scanning idag, og på trods af jeg åbenbart kun er 5+4 istedet for 6+4, så var der et fint hjerteblink :wub Det var så dejligt at få bekræftet der er nogen derinde :) og nu er jeg ved at forstå det! Vores Dicte skal være storesøster :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til scanning idag, og på trods af jeg åbenbart kun er 5+4 istedet for 6+4, så var der et fint hjerteblink :wub Det var så dejligt at få bekræftet der er nogen derinde :) og nu er jeg ved at forstå det! Vores Dicte skal være storesøster :kuller

Stort tillykke :loveshower

Og fantastisk med en god scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til scanning fordi min moderkage ligger for langt nede.. Den har desværre ikke rykket sig nok, så skal til scanning igen om 3 uger, håber jeg går fri der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til scanning fordi min moderkage ligger for langt nede.. Den har desværre ikke rykket sig nok, så skal til scanning igen om 3 uger, håber jeg går fri der :)

Krydser fingrer :kram2

Hvis den ikke flytter sig, er det så pks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer simpelthen med så meget spyt i munden, mit mundvand løber helt vild :( har I andre også det problem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingrer :kram2

Hvis den ikke flytter sig, er det så pks?

Ja det er det... Det er dog meget lidt den mangler at flytte sig, så lægen troede på det...

Hvis det bliver pks kommer jeg dog aldrig til at prøve at føde normalt da jeg fik aks sidst... Så ville det automatisk blive pks næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.