louisezz

babyting

76 indlæg i dette emne

Nu vi ved at vi venter os en lille dreng, har det været svært ikke at købe en masse ting.... så vi har fået købt en masse tøj. Vi har bestilt barnevogn, autostol og vugge..... så nu begynder det at blive helt virkeligt at vi venter os endnu et barn..... :stork

skal til det første jordemor besøg i morgen.....

Er i begyndt at købe nogle af alle de ting man skal bruge til den lille?

Louise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor hyggeligt med indkøb!

Vi skal først til kønsscanning den 14. Maj, men vi har allerede købt en del: Brio sing vogn med klapvognsdel og barnevognsdel, Brio Primo isofix autostol, en del baby legetøj, dyner/mv, basistøj, uldtøj og lidt småtterier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor føler jeg mig bagud...

Vi har intet købt - vitterlig intet (ud over de to sutter manden fik, da jeg skulle fortælle ham, at jeg var gravid ;))

Men men men - vi har talt om først at begynde efter NF her den 14. Så kan vi nemlig også fortælle det til familie og venner - og måske er der noget arve-noget hist og her.

Jeg har dog lavet en liste :yay med budget forstås.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lister, dem har jeg også et par stykker af :)

Vi ville egentlig ikk købe noget før vi kender kønnet, men da vi var på babymesse i søndags så vi et ret godt tilbud på en Stokke Crusi kombivogn, så vi endte med at investere i -hold nu fast- stel, barnevognsdel, klapvognsdel, austol (stokke izi go fra besafe) og pusletaske.

Så nu ligger det og venter hjemme hos svigermor.

Godt nok nogle tidlige køb, men vi sparede lige over 25% på hele pakken :)

I skal da lige have et billede af vores vogn Stokke_Crusi_120307-0011-2_black_melange.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får da også lige en serie der viser hvordan klapvognssædet kan vendes. Vi har ikke købt søskende sæde, og kommer heller ikke til det.

(dels skal vi kun have en, min mand har to i forvejen, og skulle vi ændre mening der finder vi en anden løsning da ideen om at have det ene barn såå lavt ikke tiltaler os)

Stokke-Crusi-stroller-positions.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

argh

Autostol

stokke-izi-go-by-besafe.jpg

og pusletaske skal i da også lige se7040351770118-resize-1000x1502.pngJeg beklager at billederne er så store. Har prøvet at skalere dem ned, men det virker ikke rigtigt, da jeg jo linker direkte. Næste gang søger jeg efter mindre billeder. sorry :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en super lækker lille barnevogn og netop den samme vi har købt med autostol rejsetaske klapvogns del vi har bare bestilt den i mørkeblå... Også har vi købt stokkers vugge da det er en som ikke vejer noget og da vi bor i rækkehus med trappe så det skal gerne være en vi kan bære op og ned....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stokkes vugge er også så fin, hvis vi skulle have haft vugge var det nok også blevet den.

Sjovt du også har valgt crusi, det er ellers mit indtryk at den faktisk ikke er særlig populær fordi mange er kede af det lille liggemål.

Den blå er også rigtig lækker, havde vi kendt kønnet kunne valget godt have været faldet på den eller alternativt den røde til en pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre ting i har fået købt jer :-)

Vi har indtil videre kun købt barnevogn og autostol.. :-) begge i neutrale farver.. Men glæder mig helt vildt til vi finder ud af kønnet så vi kan få shoppet farver :-)

Jeg har desværre ikke gemt noget fra de to store..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har jeg bestilt noget sengetøj igennem dba, lyserøde og lilla med ugler på. Glæder mig sådan til at modtage det.

Får i shoppet flere små eller store ting?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er i hurtige alle sammen.

Tænker at jeg venter til efter misdannelses scanningen med at løbe noget.

Skal også en tur på loftet og se hvad der i gemmerne.

Har jo 2 sommer drenge i forvejen og vil ikke vide kønnet denne gang. Er spændt på hvor meget som kan bruges pga årstid osv.

Overvejer en Odder barnevogn ved bare ikke om den skal bære ny eller brugt.

Solgte den gamle da vi ikke havde plads til den nogle steder... Tænke tænke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke fået købt noget endnu. Ville først vente til efter nf, da jeg sidste år havde en SA i 10. uge, nu tror jeg, det bliver efter MD (og eksamener) i juli :) bekymrer mig sådan for om noget går galt :-/

Tilgengæld fik vi første babyting i dag!!! :) dvs manden fik et fint lille 'velour'-agtigt sæt af mine forældre i "vel-overstået-eksamens-gave" :) min mor glæder sig helt vildt til den lille kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte i går vores første baby-køb: 4 bodyer i forskellige størrelser. Egentlig mest fordi jeg spottede en med et særligt tryk på, som vi bare måtte eje.

Og så kom svigermor forbi i dag med to dyner fra Ringsted Dynefabrik - en sommer og en vinter. De er hundedyre ved jeg, men der var ophørsudsalg, og så ville hun gerne købe til os.

Så er der officielt gået "hul på bylden" so to say.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op op!

Nu har vi købt barnevogn: En Emmaljunga Big Star Supreme i farven Denim Black med det nye Duo S-stel med drejbare forhjul.

Vi har også fået købt autostol, nemlig en Cybex Aton med base, der både kan bruges i min bil, der har Isofix og i mandens, der ikke har det.

Så tjek til to af de store og vigtige ting.

Derudover har vi fået:

- vugge (i flet),

- tremmeseng,

- puslepude,

- klapvogn og

- to trøjer.

Vi har også fået lovning på en masse babytøj fra nogle af vores venner, så det skal vi lige ud at kigge på en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har stadig rigtig ikke fået købt noget :( manden synes vi jo har masser af tid og ikke skal forhaste os :unsure men mon ikke jeg får taget revanche efter eksamen på fredag? :D lige nu har vi et sæt tøj fra mine forældre, og lovning på at låne en familie vugge (flet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så små begyndt at købe- da det er nr 4 og en efternøler:) alle tingene fra de andre har vi ikke mere- så den her gang er vi på brugt market- hold da op hvor man kan finde mange fine og billige ting:))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været lidt forbi brugtmarkedet, og har fået os en kravlegård og et brio Wall puslebord.

I søndags var vi i ikea og der købte vi en kommode og en tremmeseng, så vi har efterhånden fået købt de største ting.

Vi er nok lidt tidligt ude, men vi ved at jeg får super travlt op til termin så vi satser på at have alt det vi skal være to til klar inden for et uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har af de store ting..

Barnevogn

Lift

Autostol

Dyner

Næsten alt tøjet fra str. 56-68 plus lidt i str 50..

Resten af det vi mangler bliver købt når vi er flyttet i vores nye lejlighed. Så det ikke skal flyttes flere gange :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

Nu er jeg tilbage efter lidt ferie i det græske.

Hvor er i hurtige med udstyr. Jeg har intet endnu.

Skal snart tage en beslutning ang barnevogn.

Er enten ude i en Odder Classic eller købe en emmaljunga City bag til vores klapvogn. Tvivlen ligger lidt i at Odder er dyr og emmaljunga kan baby kun ligge i max 6 mdr.

Nogle der har prøvet sådan en emmaljunga City bag?

Resten må komme når jeg er færdig med sommerferie. August betyder redebyggeri...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op i får købt ind :-) jeg har købt et par læderfutter og en neonate babylarm.

Vi har rigtig meget fra storebror, så der skal ikke købes det helt store. Venter spændt på om det er en lillesøster elle lillebror.

Det vi skal købe er en ny autostol og der vil vi købe en cybex aton 3. Det skal være en flot farve, så vi venter og holder øje m priser.

Jeg tænker at få syet et nyt betræk til voksipose. En spraglet en :-)

Vi mangler en lift, som baby kan sove i hjemme den første tid. Håber at arve en - den skal kunne passe i vore klapvogn toutonia junior. Det er ikke alle lifte der gør det.

Ellers så tror jeg jeg spæder til efterhånden som grejet bliver pakket ud og gennemgået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi købt første ting :yay en slee bee bag! jeg synes, de virker ret smarte og havde kigget lidt rundt på nettet efter for-og-imod de forskellige mærker, og i dag havde de så en på tilbud i bilka! :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i forskellige krea tråde set at flere har hæklet zpaghetti-tæpper, og jeg synes simpelthen at de er så fine, meeen jeg kan ikke hækle og har slet ikke tiden til at gå igang med at lære det. Derfor søgte jeg lidt rundt på nettet, og fandt igennem DBA en dame som hækler alt muligt babygrej. Nu har jeg så bestilt et tæppe, og her for et par dae siden fik jeg en update med hvordan arbejdet skrider frem: post-5994-0-42051200-1372785703_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i forskellige krea tråde set at flere har hæklet zpaghetti-tæpper, og jeg synes simpelthen at de er så fine, meeen jeg kan ikke hækle og har slet ikke tiden til at gå igang med at lære det. Derfor søgte jeg lidt rundt på nettet, og fandt igennem DBA en dame som hækler alt muligt babygrej. Nu har jeg så bestilt et tæppe, og her for et par dae siden fik jeg en update med hvordan arbejdet skrider frem: post-5994-0-42051200-1372785703_thumb.jp

Ej hvor lækkert! Det ser godt nok godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AnnikaF - Tak jeg glæder mig ret meget til at få det hjem. Hun laver også bamser, rangler m.m. så hvis tæppet er så flot som det ser ud tror jeg at jeg bestiller lidt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i forskellige krea tråde set at flere har hæklet zpaghetti-tæpper, og jeg synes simpelthen at de er så fine, meeen jeg kan ikke hækle og har slet ikke tiden til at gå igang med at lære det. Derfor søgte jeg lidt rundt på nettet, og fandt igennem DBA en dame som hækler alt muligt babygrej. Nu har jeg så bestilt et tæppe, og her for et par dae siden fik jeg en update med hvordan arbejdet skrider frem: post-5994-0-42051200-1372785703_thumb.jp

Hvor er det fint :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER