louisezz

ikke så god nakkefoldsskanning

11 indlæg i dette emne

min mand og jeg mødte spændt op til nakkefoldsskanning i går.... vi så frem til at skulle hilse på vores lille baby.... :loveshower

men desværre blev det ikke kun et møde med glæde..... ud fra den blodprøve jeg har fået taget og skanningen i går var tallet desværre ikke så godt.... det hed 1:88 og skal jo gerne være over 300.... :( :( :( :(så vi kom til en samtale med en læge og derefter fik jeg lavet en moderkageprøve, bestemt ikke særligt behageligt...... når man får fortaget en sådan prøve er der en risiko for spontan abort bagefter 1 ud af 100 ca........ Nu er der så kun tilbage at vente på svaret på prøven.... som jo vil vise om det er en sund og rask baby vi venter os........ har to drenge i forvejen som er sunde og raske så tror bare slet ikke vi havede tænkte tanken at skanningen i går måske kunne vise andet end en sund og rask lille baby i maven......

Vente tiden på svar lige nu er meget lang selv om de sagde de regner med vi har svar senest på torsdag, så er der lige nu meget længe til...... man skal selvfølgelig ikke male fanden på væggen, men klart vi er nervøse for hvad svaret bliver...... Vi håber på det bedste og siger til os selv at dette selvfølgelig ikke sker for os...... min termin blev flyttede 3 dage tilbage så nu har jeg termin den 1. november så høre da stadig til i denne gruppe....

Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, det lyder som en hård besked.

Jeg kan godt forstå at ventetiden er svær, måske kan det trøste lidt at vide at den allerstørste sansynlighed 87:88, er jo at i får et rask barn.

Ikke desto mindre kan jeg sagtens føle jeres usikkerhed.

Krydser alt hvad krydses kan, for hurtigt og godt svar. Så i snart kan se tilbage på en forskrækkelse som ikke viste sig at holde stik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Mynthe! Ej, jeg føler med jer. Håber så meget at I får besked om, at alt er i orden med den lille! Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er bare slet ikke sjovt det der! Hold fast i, at der trods er utrolig meget større sandsynlighed for, at alt er, som det skal være end det omvendte. Og skulle det usandsynlige ske - ok, det er måske bare tomme ord - men så kan I i det mindste tage en beslutning på et informeret grundlag. Men lad os nu starte med at holde fast i ordet USANDSYNLIGT! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare lige dele med jer herinde at vi i dag har fået svar på vi venter os en sund og rask lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, tillykke, sikke en skøn nyhed! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! ☺ Sikke en fantastisk nyhed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre! Tillykke!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare gode nyheder! Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke mange gange. Det var skønt at læse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER