stilletten

måske ekstremt svag skyggestreg

20 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg vil bare lige ønske jer tillykke med jeres graviditeter. Hvor er det dejligt for jer :wub

Her i dag testede jeg selv. Altså, jeg ved at jeg har haft ægløsning mellem 11.-14. april, idet jeg den 9. eller 10. april tog en tilfældig ÆL test, som viste sig pænt positivt, ikke bragende positiv. Så G-testdagen nærmer sig (jeg tror måske jeg kan være en af dem, der langsomt danner hcg og i øvrigt er min cyklus meget lang). Her til morgen viste der sig en virkeligt ekstremt svag farvning af teststregen på one step strimmeltesten. Da testen tørrede op blev den stort set ikke synlig. Så jeg afventer spændt de næste 2-3 dage, og håber jeg får lov at følge jer.

Min mand ved ikke noget. Han sidder på sit skib på den anden side af jorden lige nu, faktisk sover han. Og han får det først at vide, hvis testen er lidt tydeligere i morgen tidlig, for der har jeg lokket ham til at ringe til mig. ÅÅÅH, hvor jeg bare ønsker og håber, at jeg ikke ser syner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende :) Krydser fingre for at stregen udvikler sig :goodluck

På den første test jeg tog, var det vidst også kun mig der kunne se, at den var positiv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) Krydser fingre for at stregen udvikler sig :goodluck

På den første test jeg tog, var det vidst også kun mig der kunne se, at den var positiv ;)

Det er jeg glad for, at du siger!! For jeg er ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg ikke stoler helt på, at jeg kan se stregen, men bare ønsker mig den helt afsindigt i stedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for, at du siger!! For jeg er ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg ikke stoler helt på, at jeg kan se stregen, men bare ønsker mig den helt afsindigt i stedet for.

Årh ja, de streger kan virkelig optage ens tanker (og gøre en helt blind :P ) !

Min nr. to streg var ret uplanlagt, men absolut ønsket. Så jeg panikkede faktisk mere end noget andet - og gud hvor var det lange 4 timer til manden kom hjem! :D

Men tag en igen i overmorgen, så burde det være mere tydeligt. Hvor langt skulle du være henne nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 1. mens dag omkring 22. marts, måske 21. marts. Og min cyklus er lang, måske omkring 34-37 dage. Så jeg skulle teknisk set være 5+2. Jeg ved at jeg havde ægløsning mellem 10.-13. april, og min mand tog på arbejde den 14. april. det giver jo et ret snævert tidspunkt for befrugtning, hvor det højst sandsynligt er 14 dage siden i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 1. mens dag omkring 22. marts, måske 21. marts. Og min cyklus er lang, måske omkring 34-37 dage. Så jeg skulle teknisk set være 5+2. Jeg ved at jeg havde ægløsning mellem 10.-13. april, og min mand tog på arbejde den 14. april. det giver jo et ret snævert tidspunkt for befrugtning, hvor det højst sandsynligt er 14 dage siden i dag.

Nu er det ikke fordi jeg er super ekspert, men med ÆL den 10.-13. april kan du så ikke maks være 4+3? Med den tanke at man er 2+0 ved ÆL :)

Jeg havde ÆL omkring den 6. april og jeg er 5+0 i dag (ca.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 1. mens dag omkring 22. marts, måske 21. marts. Og min cyklus er lang, måske omkring 34-37 dage. Så jeg skulle teknisk set være 5+2. Jeg ved at jeg havde ægløsning mellem 10.-13. april, og min mand tog på arbejde den 14. april. det giver jo et ret snævert tidspunkt for befrugtning, hvor det højst sandsynligt er 14 dage siden i dag.

Tillykke, krydser fingre for at den er endnu tydeligere i morgen så der er gode nyheder til manden :)

Karoline har ret med hensyn til at du må være 4+ et eller andet, sådan regnede de i hvert fald på fertilitetsklinikken, hvor man er 2+0 ved ægoplægning/insemination.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med jer i at jeg måske er 4+1 eller 2 ca. Regnede blot fra 1. Menstruationsdag.

Nu må vi se, hvordan det udvikler sig. Jeg er ikke overbevist endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør lægerne også :) min læge holder hårdnakket i at jeg er 6+, selvom jeg fortæller at jeg har lange cykli, også mellem 35-37 dage, og ved hvor ÆL lå :rolleyes Så vi tæller i hver vores system og fred være med det :D

Jeg krydser fingre for at stregen er tydeligere i dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... Derer ikke sket nogen udvikling af stregen. Jeg synes den skiller sig ud fra den streg ved teststregen man ser på en negativtest, I ved det bånd, hvor man kan se at testfarven vil lægge sig.

Men farvningen er så svag, at jeg ikke kan tage et foto af det og at jeg skal kigge nøje efter, og kan ikke se det uden direkte lys på.

Men jeg har stadig ømme bryster og ingen tegn på menstruation. Jeg læste om produktion af hcg. Nogle udvikler det langsomt. Måske en blodprøve hos lægen på onsdag kan afgøre det, hvis ikke der sker noget inden da.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo tage en clearblue. Hvis du er 4+x burde den kunne give endeligt svar :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... Derer ikke sket nogen udvikling af stregen. Jeg synes den skiller sig ud fra den streg ved teststregen man ser på en negativtest, I ved det bånd, hvor man kan se at testfarven vil lægge sig.

Men farvningen er så svag, at jeg ikke kan tage et foto af det og at jeg skal kigge nøje efter, og kan ikke se det uden direkte lys på.

Men jeg har stadig ømme bryster og ingen tegn på menstruation. Jeg læste om produktion af hcg. Nogle udvikler det langsomt. Måske en blodprøve hos lægen på onsdag kan afgøre det, hvis ikke der sker noget inden da.

Sådan var min første test også. Ellers krydser vi for at du bare danner hcg langsomt, og du får svar på onsdag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over din tråd :)

Uh en gyser. Krydser for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal jeg selvfølgelig ikke sætte dig noget i hovedet ...men jeg tester stadig kun svagt positiv ( dog bekræftet hos lægen) og det var samme historie med min første graviditet :-) der testede de først tilfredsstillende hgc prøver i 8-9 uge ... Hang on :-) vil krydser fingre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor spændende! Jeg tror på det! :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger!

Superdejligt med lidt opbakning.

Jeg håber det så inderligt. Men jeg frygter at jeg bare går alt for højt op i det og dermed ser noget som reelt ikke er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom menstruationen alligevel. På den igen til juli, når manden atter er hjemme. :box

Held og lykke til alle i decemberterminen, og tak for støtte og krydsede fingre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det var da længe at vente men sådan er det jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom menstruationen alligevel. På den igen til juli, når manden atter er hjemme. :box

Held og lykke til alle i decemberterminen, og tak for støtte og krydsede fingre :rolleyes

Æv! Satser på det lykkes i juli så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå da. Bedre held næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER