Vinnus

slank igen - Vinnus' tråd

54 indlæg i dette emne

Det lader til at jeg bliver nødt til at lave en tråd for at tage mig selv godt i nakken, for nu går den ikke længere :klap

Jeg mangler stadig at tabe noget for at komme ned på min før graviditetsvægt og pt står den bare stille pga min manglende rygrad. Så fra nu af er det hård kost og smæk til mor her, hvis jeg ikke husker at tænke mig om.

Min før graviditetsvægt sagde 56kg, så det vil jeg gerne ned på og gerne helst ned på 53 kg, hvor jeg følte mig bedst tilpas.

Pr 04.04-13 siger vægten 62,5 kg.

Første delmål er 60 kg. Vil gerne nå dertil eller under inden barnedåben den 12/5.

Nu hvor vejret er bedre, så er det nemmere at komme ud at gå med vognen. Ofte mangler jeg motivationen og energien til at komme ud, men må tage mig sammen nu, for har det skidt psykisk over at veje det jeg gør. Føler mig forkert i min krop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Go Vinni!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nok heppe alt hvad jeg kan.. du er jo den sejeste til det der med vægttab!!!

Husker billeder fra da jeg lærte dig at kende på nettet for mange år siden... og WOW!...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go Vinni!! :glad

Tak søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nok heppe alt hvad jeg kan.. du er jo den sejeste til det der med vægttab!!!

Husker billeder fra da jeg lærte dig at kende på nettet for mange år siden... og WOW!...

Tak søde :) Ja det var noget af et vægttab sidst, så jeg håber jeg kan få det gjort denne gang også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep!!!

Ja du må ud og trille med den barnevogn, man bliver også helt glad i låget af alt det solskind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go go go, vi ved du kan!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg startet på lidt motion. Fik gået en kort tur på 2,5 km i dag. Det var kun pga stram tidsplan at det ikke blev til.mere.

Fandt også lidt af min rygrad i dag :D fik kun en kvart hindbærsnitte nede ved mine forældre i dag, så det går den rette vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, hindbærsnitter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Det kalder jeg sgu rygrad :respekt Selv havde jeg snildt spist hele snitten + en ekstra :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Det kalder jeg sgu rygrad :respekt Selv havde jeg snildt spist hele snitten + en ekstra :blush

Samme her! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Det kalder jeg sgu rygrad :respekt Selv havde jeg snildt spist hele snitten + en ekstra :blush

Haha det havde jeg også meget lyst til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag fik jeg prøvet workout delen på Just dance 4 til playstation 3. Tog den på 30 min, hvilket var godt nok for Pixie vågnede 5 min efter jeg var færdig. Fik da lidt sved på panden, så mon ikke det var godt nok :)

Vi har fået "nye" tallerkner. Arvede min mormors stel, som nu er vores hverdags. Dem vi havde før var alt for store, så man kom nemt til at tage for meget :rolleyes håber at det også kan hjælpe lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg ud selvom der var lovet sne.

Elsker min endomondo app :) fik gået 5,75 km :wee kunne godt have gået længere, men aner ikke hvornår pigerne kommer hjem i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Work out :P

Så tog jeg lige en gang just dance 4 igen her til morgen. Ville egentlig have taget en omgang med Charlotte Birchow, men har ikke lyst til at sidde i aften og have ondt. Så hun venter til i morgen tidlig ;)

For jeg skal virkelig have noget mere motion ind. Håber virkelig snart vi får råd til en crosstrainer. Havde et rigtig godt forhold til sådan en fætter, da jeg boede i Herning. Desuden ved jeg at det vil blive nemmere for mig, når jeg ikke skal flytte sofabordet hver eneste gang jeg skal igang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Work out :P

Så tog jeg lige en gang just dance 4 igen her til morgen. Ville egentlig have taget en omgang med Charlotte Birchow, men har ikke lyst til at sidde i aften og have ondt. Så hun venter til i morgen tidlig ;)

For jeg skal virkelig have noget mere motion ind. Håber virkelig snart vi får råd til en crosstrainer. Havde et rigtig godt forhold til sådan en fætter, da jeg boede i Herning. Desuden ved jeg at det vil blive nemmere for mig, når jeg ikke skal flytte sofabordet hver eneste gang jeg skal igang :P

Øj hvor er du bare total aktiv. Misunder din energi.

Jeg drømmer også om en crosstrainer herhjemme, men jeg synes de fylder vildt meget i vores lille hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj hvor er du bare total aktiv. Misunder din energi.

Jeg drømmer også om en crosstrainer herhjemme, men jeg synes de fylder vildt meget i vores lille hjem.

Energi? Hvad er det? :P

Jeg tvinger mig selv i gang, for ellers er der dømt sofa hygge hele dagen. Og det taber jeg mig jo ikke af.

De fylder rigtig meget. Men vi har heldigvis lige en lille smule plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee var lige ude at gå i dag... Lige knap 10 km :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee var lige ude at gå i dag... Lige knap 10 km :D

Sådan! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor er du sej.

Personligt glæder jeg mig til at jeg bare kan gå fra sofaen til wc uden at have ondt :)

Jeg drømmer om 5 km med barnevognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! :glad

Yeah :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor er du sej.

Personligt glæder jeg mig til at jeg bare kan gå fra sofaen til wc uden at have ondt :)

Jeg drømmer om 5 km med barnevognen

Tak søde :)

Nu har du jo også lige født så det kommer nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik gået ca 5 km i dag :) tog en omvej hjem fra mødregruppe , så det blev lige til lidt mere end vejen derom.

Vægtmæssigt står jeg bare fast <_<

Den siger stadig 61,5kg uanset om jeg spiser lidt eller meget.

Kan dog se at jeg har tabt mig lidt på brysterne for nu kan jeg passe mine bher. Altså ikke de små af dem. Men er ikke længere en c skål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee så er der købt en crosstrainer :loveshower

Nøj hvor jeg glæder mig til at komme igang med at bruge den.

Håber det kan hjælpe på selvværdet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee så er der købt en crosstrainer :loveshower

Nøj hvor jeg glæder mig til at komme igang med at bruge den.

Håber det kan hjælpe på selvværdet

Sejt!

:glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER