9000a

Melder mig forsigtigt :)

122 indlæg i dette emne

Jeg er helt ny herinde og har testet positiv d 24 marts. Der var jeg 3+6 efter min egen beregning :) Har idag rundet de 5+0.

Spændende om jeg blir den eneste i denne terminsgruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er helt ny herinde og har testet positiv d 24 marts. Der var jeg 3+6 efter min egen beregning :) Har idag rundet de 5+0.

Spændende om jeg blir den eneste i denne terminsgruppe :)

Vil bare ønske dig tillykke med graviditeten. - håber den bliver

rigtig god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare ønske dig tillykke med graviditeten. - håber den bliver

rigtig god :)

tusind tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvor alle december-mødrene bliver af?? :huh Men i hvert fald stort tillykke med din graviditet! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvor alle december-mødrene bliver af?? :huh Men i hvert fald stort tillykke med din graviditet! :kram2

De kommer nok. Jeg testede positiv d. 18. april og havde termin 24. december, så der det er stadig december-babyer der bliver lavet ;) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvor alle december-mødrene bliver af?? :huh Men i hvert fald stort tillykke med din graviditet! :kram2

Ja vi arbejder da stadig på en jule/nytårsbaby så kold vand i blodet. Der kommer sikkert flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt ny herinde og har testet positiv d 24 marts. Der var jeg 3+6 efter min egen beregning :) Har idag rundet de 5+0.

Spændende om jeg blir den eneste i denne terminsgruppe :)

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slår bak og tar' en slapper! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak allesammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slår bak og tar' en slapper! ;)

Men det er da dejligt at du synes tg skal fyldes godt op med gravide :) Håber snart 9000a for selskab herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad Håber jeg kan gøre dig selskab, når jeg tester omkring 19/4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad Håber jeg kan gøre dig selskab, når jeg tester omkring 19/4

Tak :) det håber jeg også så jeg kan få lidt selskab herinde ;)

Held og lykke til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tør jeg også melde mig - men som dig, meget forsigtigt :). Testede igår positiv!! Det var om eftermiddagen og stregen blev lynhurtigt meget synlig, så tænkte, at der måtte noget galt med den test :D. Men her til morgen er resultatet det samme, så den må være god nok. Ifølge egen beregning er jeg idag 4+6. Meget fantastisk og mærkeligt - håber, at den bliver derinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tør jeg også melde mig - men som dig, meget forsigtigt :). Testede igår positiv!! Det var om eftermiddagen og stregen blev lynhurtigt meget synlig, så tænkte, at der måtte noget galt med den test :D. Men her til morgen er resultatet det samme, så den må være god nok. Ifølge egen beregning er jeg idag 4+6. Meget fantastisk og mærkeligt - håber, at den bliver derinde!

STORT tillykke, hvor er det fantastisk :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også stort tillykke til dig!! Glæder mig til at udveksle alle de kedelige graviditetsdeltaljer, som manden ikke gider høre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også stort tillykke til dig!! Glæder mig til at udveksle alle de kedelige graviditetsdeltaljer, som manden ikke gider høre :P

ha ha ja lige præcis. Jeg er stadig så nervøs over om den blir i sin lille hule, men det blir jeg nok ved med at være indtil den kommer ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jeg også - særligt de første 12 uger. Tør ikke juble for meget endnu, bare ønske og håbe at det hele går godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så Stugan, hvordan har du det?

Jeg ramte 6+0 i mandags og der kom min kvalme ellers, så idag er der blevet købt seabands :) de hjælper allerede. Ellers er jeg bare træt, ingen overskud til noget, ømme bryster og ekstrem madlede :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huha, jeg er godt nok kun 4+2, men meget gravid i følge sygeplejersken som gav svar på min blodprøve i mandags - så melder mig nu også (lidt forsigtig og meget lykkelig) på december terminen.

Kvalmen er allerede ulidelig, så håber de næste uger går hurtigt ;) Og så er jeg træt som et ondt år, men har altid haft et godt sovehjerte, så jeg snupper bare en middagslur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke til jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) dejligt med en mere i gruppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så Stugan, hvordan har du det?

Jeg ramte 6+0 i mandags og der kom min kvalme ellers, så idag er der blevet købt seabands :) de hjælper allerede. Ellers er jeg bare træt, ingen overskud til noget, ømme bryster og ekstrem madlede :(

Jeg har det faktisk meget godt tak :P. Er nu 5+2 og har haft "muren" i underlivet i flere uger, lidt a la milde mens smerter. De sidste par dage har kvalmen så meldt sig på banen, men det er mildt og kun om aften, så jeg kan ikke klage. Håber, at det er gode tegn, selvom brysterne slet ikke er blevet ømme, som du og mange andre beskriver...

Godt at du har fundet noget som virker på kvalmen, men hvad er de seabands for noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huha, jeg er godt nok kun 4+2, men meget gravid i følge sygeplejersken som gav svar på min blodprøve i mandags - så melder mig nu også (lidt forsigtig og meget lykkelig) på december terminen.

Kvalmen er allerede ulidelig, så håber de næste uger går hurtigt ;) Og så er jeg træt som et ondt år, men har altid haft et godt sovehjerte, så jeg snupper bare en middagslur :)

TILLYKKE!!! Og velkommen til december terminen :). Lyder grimt med kvalmen, men der siges jo at være et godt tegn, så det hjælper forhåbentligt lidt på det :D. Hvordan fik du lægen til at tage en blodprøve? Og fik du også en gynokologisk? Min læge vil nemlig slet ikke se mig før jeg er 9+0!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det faktisk meget godt tak :P. Er nu 5+2 og har haft "muren" i underlivet i flere uger, lidt a la milde mens smerter. De sidste par dage har kvalmen så meldt sig på banen, men det er mildt og kun om aften, så jeg kan ikke klage. Håber, at det er gode tegn, selvom brysterne slet ikke er blevet ømme, som du og mange andre beskriver...

Godt at du har fundet noget som virker på kvalmen, men hvad er de seabands for noget?

åh ja den murren i maven, den har jeg også engang imellem og det gør mig bare så nervøs.

Jamen seabands er nogle armbånd man kan få i Matas som sidder og trykker på et punkt i håndledet som gør at kvalmen blir lettet lidt. Det virker også mod køresyge og søsyge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh muren i maven og øm i lænden, og også de ømme bryster har også gjort sit indtog her. Der er vist ingen tvivl om min graviditet ;)

Jeg er blevet gravid i første IVF forsøg, så der var krav om, at jeg skulle komme til blodprøve på klinikken 14 dage efter ægoplægning. Vi skal når jeg er 7+1, dvs. den 30. april, til scanning hvor vi skal se hjerteglimmer, som min kæreste siger. Først derefter afslutter gynækologen mig og jeg overgår til min praktiserende læge.

Men det bliver frygtelig spændende den 30., for vi fik lagt to æg op og de kan ingenting sige om hvorvidt det er en eller to små æggebasser der har sat sig fast. Så vi glææææder os ekstra meget. Også bare fordi det bliver så vildt at se det/de små hjerter blinke :)

(PS! Jeg er ikke lige så ferm til det her så kunne ikke lige citere dig Stugan).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER