9000a

Melder mig forsigtigt :)

122 indlæg i dette emne

Øv karoline.... jeg håber det bedste.. har frygtlig ondt af dig :unsure det er jo bare lige sådan noget vi alle frygter.. mange knus din vej...

LMHF det lyder bestemt heller ikke rart, da jeg ventede min første datter brugte jeg enormt lang tid på at sidde på e.-n gymnastik bold eller hvad de hedder, det hjalp gdt på bækkenløsningen- men ved selvfølgelig ikke om det ikke er lige riski nok for dig at gynge rundt på sådan en :huh ..

mine ben og arme er svage i forvejen, s det er mest om de kan klare vægten... frygter et attack for kan jo så ikke tage smertestillede som normalt :( - selvom min læge siger at det kan jeg jo blive nød til, syntes jeg bare ikke jeg kan lide tanken om at minimusen også bliver dopet.. så vil jeg helle tage en periode i sengen.. har heldigvis en fantastisk kæreste der kan træde til og hjælpe med Rose pigen... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :(

Har ikke blødt meget mere, kun mikroskopisk når jeg tørrer mig. Har kvalme som aldrig før, men tror det er psykisk.

Skal til lægen kl 1345. Håber hun kan berolige mig lidt (selvom det nok bare er ønsketænkning)

En kollega kiggede på mig i dag og spurgte om jeg var ok. Jeg brød fuldstændig sammen. Fik fortalt hende det hele, og har "fået lov" til bare at opholde mig på kontoret i dag. Jeg arbejder med unge mennesker, så det kan være lidt svært at rumme deres problemer lige i dag.

Æv hvor er det altså urimeligt med alle jeres bekymringer! Hvordan gik det hos lægen i dag?

Knus til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv karoline.... jeg håber det bedste.. har frygtlig ondt af dig :unsure det er jo bare lige sådan noget vi alle frygter.. mange knus din vej...

LMHF det lyder bestemt heller ikke rart, da jeg ventede min første datter brugte jeg enormt lang tid på at sidde på e.-n gymnastik bold eller hvad de hedder, det hjalp gdt på bækkenløsningen- men ved selvfølgelig ikke om det ikke er lige riski nok for dig at gynge rundt på sådan en :huh ..

mine ben og arme er svage i forvejen, s det er mest om de kan klare vægten... frygter et attack for kan jo så ikke tage smertestillede som normalt :( - selvom min læge siger at det kan jeg jo blive nød til, syntes jeg bare ikke jeg kan lide tanken om at minimusen også bliver dopet.. så vil jeg helle tage en periode i sengen.. har heldigvis en fantastisk kæreste der kan træde til og hjælpe med Rose pigen... :biglove

Ved ikke helt hvad e.-n gymnastik er. Men fedt hvis det hjalp dig.

Jeg har gennem tiden fundet ud af, at det eneste, der hjælper mig er tung styrketræning. Jeg skal simpelthen have godt med muskler omkring ledene, så går det bedre.

Jeg er også stoppet totalt med medicinen, men min læge har altså også sagt at hun helst ser, jeg holder mig fra det hele. Panodil kan gå an, når de første 3 mdr. er overstået. Så det er self. noget hårdt - men er sikker på, det er det hele værd :)

Ja så må du passe på med ikke at blive meget tung, lyder det til. Lyder som om du nu også kunne have gavn af noget styrketræning, så benene kan blive stærkere. Men det ved jeg ikke om du tør vove dog ud i. Hvis du ikke er vant til at træne skal man jo også gå varsomt til værks, når man er gravid.

Man skal helst fortsætte med det kroppen kender.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er manden og jeg på vej hjem fra akutmodtagelsen, hvor vi havde en tid kl 17.

Mit hcg tal er steget fra 950 i onsdags til 4100-et eller andet i dag :loveshower

Jeg blev også scannet og alt ser fint ud. Vores lille "stilk", som de kaldte den, sidder fint i livmoderen og putter :) Jeg er dog ikke langt nok henne til et hjerteblink, men lige nu er jeg fint tilfreds med de svar vi har fået :biglove

Jeg er nok bare en der bløder lidt hist og her.

Jeg er bare så lettet og lykkelig, og det samme er min mand :loveshower

God dag til jer alle :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh Juhuu tillykke :-) dejligt at høre... Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! :) tillykke! :) jeg er også ny herinde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er manden og jeg på vej hjem fra akutmodtagelsen, hvor vi havde en tid kl 17.

Mit hcg tal er steget fra 950 i onsdags til 4100-et eller andet i dag :loveshower

Jeg blev også scannet og alt ser fint ud. Vores lille "stilk", som de kaldte den, sidder fint i livmoderen og putter :) Jeg er dog ikke langt nok henne til et hjerteblink, men lige nu er jeg fint tilfreds med de svar vi har fået :biglove

Jeg er nok bare en der bløder lidt hist og her.

Jeg er bare så lettet og lykkelig, og det samme er min mand :loveshower

God dag til jer alle :kram2

Nårh hvor godt! Men forstår godt, du blev bekymret.

Tillykke endnu engang! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) nu er jeg bare øm efter alt hendes roderi :D

Og velkommen og tillykke til dig Anna83 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk. Stort tillykke :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er manden og jeg på vej hjem fra akutmodtagelsen, hvor vi havde en tid kl 17.

Mit hcg tal er steget fra 950 i onsdags til 4100-et eller andet i dag :loveshower

Jeg blev også scannet og alt ser fint ud. Vores lille "stilk", som de kaldte den, sidder fint i livmoderen og putter :) Jeg er dog ikke langt nok henne til et hjerteblink, men lige nu er jeg fint tilfreds med de svar vi har fået :biglove

Jeg er nok bare en der bløder lidt hist og her.

Jeg er bare så lettet og lykkelig, og det samme er min mand :loveshower

God dag til jer alle :kram2

Dét er da bare dagens bedste nyhed, har simpelthen været så ked af det på jeres vejne hele dagen - men nu er alt bare godt. Fantastisk! :)

Sagde de noget om hvad blødningen kan skyldes så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk. Stort tillykke :-D

Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! :) tillykke! :) jeg er også ny herinde....

Velkommen til og tillykke :) Dejligt med flere nye :)

Hvor langt er du henne og hvornår er termin?

Måske vi snart burde overveje en terminstråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg overstået Gyn besøg i går.. Blev sat en uge tilbage så er kun 5+1 i dag... Og tilmed kom information om at der er lussinge syge i Roses institution :-/ ..øv øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke anna forresten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke anna forresten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg overstået Gyn besøg i går.. Blev sat en uge tilbage så er kun 5+1 i dag... Og tilmed kom information om at der er lussinge syge i Roses institution :-/ ..øv øv...

Æv med lussingesyge, krydser fingre for du ikke er smittet, det er jo ikke godt for fostret. Og træls med en uge tilbage :/ Nå det gode er at når i går var så træls for dig, så kan i dag kun blive bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg overstået Gyn besøg i går.. Blev sat en uge tilbage så er kun 5+1 i dag... Og tilmed kom information om at der er lussinge syge i Roses institution :-/ ..øv øv...

Træls at blive sat tilbage. Kunne forestille mig at det var meget sjovere at blive sat frem :D

Og øv med lussinge syge! Har selv stiftet bekendtskab med den :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der i øvrigt ikke stemning for en terminstråd? :) (nogle der kan finde ud af at lave en?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der i øvrigt ikke stemning for en terminstråd? :) (nogle der kan finde ud af at lave en?)

Jeg synes det er en god ide, men jeg ved ikke lige hvordan man styrer det?

Hvordan går det forøvrigt med dig? Er blødningerne stoppet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en god ide, men jeg ved ikke lige hvordan man styrer det?

Hvordan går det forøvrigt med dig? Er blødningerne stoppet?

Tak fordi du spørger :kram2

Men desværre nej. Bløder dog "kun" sådan at det kommer på papiret når jeg tørrer mig. Nu har det bare ændret sig synes jeg. Det er mere udflåd med grynet blod i. Hvis det giver mening?

Og sorry for småklamme detaljer, men altså ;)

Jeg synes stadig ikke det er sjovt, og tør endnu ikke helt tro på den endnu. Og så alligvel. Det svært :) men skal have taget en blodprøve igen i dag, og hvis svaret er som det skal være i morgen, så må jeg prøve at acceptere at jeg bare bløder lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger :kram2

Men desværre nej. Bløder dog "kun" sådan at det kommer på papiret når jeg tørrer mig. Nu har det bare ændret sig synes jeg. Det er mere udflåd med grynet blod i. Hvis det giver mening?

Og sorry for småklamme detaljer, men altså ;)

Jeg synes stadig ikke det er sjovt, og tør endnu ikke helt tro på den endnu. Og så alligvel. Det svært :) men skal have taget en blodprøve igen i dag, og hvis svaret er som det skal være i morgen, så må jeg prøve at acceptere at jeg bare bløder lidt.

Ej det må altså heller ikke være særlig sjovt! Satser på blodprøven i dag er super og at I snart kan få lidt ro til at nyde det i stedet.

Heldigvis er der jo mange som bløder både lidt og meget og ender ud med skønne børn alligevel, så mon ikke også I gør det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det må altså heller ikke være særlig sjovt! Satser på blodprøven i dag er super og at I snart kan få lidt ro til at nyde det i stedet.

Heldigvis er der jo mange som bløder både lidt og meget og ender ud med skønne børn alligevel, så mon ikke også I gør det :)

Det håber vi på :) selvom det ikke var planlagt så er den der jo, og nu vil jeg bare ikke af med den. Det min :)

Håber også meget på positivt svar i morgen, og så har vi bestilt en tidlig scanning på onsdag, for at se hjerteblink. Og så kan jeg måske slappe af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :)

Jeg er her også forsigtigt :) Har pt.termin 12 dec. Meeeen jeg har ikke været hos lægen endnu... Syns jeg var der tidligere under min første graviditet, men er flyttet siden da og måske er det bare sådan man gør her... Men jeg tror nu på det, ingen menstruation, ømme bryster, kvalme og er bare så!træt! Jeg kan ikke huske at jeg var så! træt sidst...

Knus og tillykke til os alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :)

Jeg er her også forsigtigt :) Har pt.termin 12 dec. Meeeen jeg har ikke været hos lægen endnu... Syns jeg var der tidligere under min første graviditet, men er flyttet siden da og måske er det bare sådan man gør her... Men jeg tror nu på det, ingen menstruation, ømme bryster, kvalme og er bare så!træt! Jeg kan ikke huske at jeg var så! træt sidst...

Knus og tillykke til os alle :)

Velkommen til og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber vi på :) selvom det ikke var planlagt så er den der jo, og nu vil jeg bare ikke af med den. Det min :)

Håber også meget på positivt svar i morgen, og så har vi bestilt en tidlig scanning på onsdag, for at se hjerteblink. Og så kan jeg måske slappe af :D

Åh det bliver fantastisk med hjerteblink, vi så tvillingernes i går og det er bare så vildt. Martin er stadig helt oppe at køre og snakker om de små blinkede hjerter hele tiden. Det skal I glæde jer til :) Og god ide med tidlig scanning, det føles dejlig trygt når man har set at alt er godt derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER