Peter Plys

altså prins Henrik

29 indlæg i dette emne

han kan bare bringe mig op i det røde feldt

sådan kan man da ikke sige om sine børnebørn

hans udtalelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm er nu helt sikker på at de tvillinger er meget pænere end han nogensinde bliver... fy henrik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan vi godt blive enige om

han er ikke den kønneste på denne jord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg er simpelthen nød til at grine af den fætter, for han er sku da spøjs, og tænk sig, at han faktisk sværer helt ærligt. Han synes ikke at de er smukke, hvilket han ikke synes om nogle spædbørn.

Kan heller ikke lade være med at tænke på, hvordan han dansede ud af kirken til lille prins henriks barnedåb.

Men han er jo bare ved at være en aldrende mand... og derfor siger han nogle gange nogle mærkelige ting, som bl.a. her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes at det er en mærkelig kommentar at komme med... men han er jo også mærkelig ind i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan da godt være det er alderen som trykker ham

men nogen gange må han godt tænke først

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker han er ved at blive gammel og underlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han laver de mest underlige udtalelser men altså, han lukker heller ikke sine bukser inden han møder den samlede presse og står og vinker til folket med åben lynlås så altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste det samme på en anden side.. Men der skriver de at det er sagt med et glimt i øjet.. Jeg er af den opfattelse at Prinsegemalen er udstyret med en kæmpe portion humor, også sort humor og at langt de fleste danskere har besluttet sig for ikke at kunne lide ham og dermed misforstår hans humor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste det samme på en anden side.. Men der skriver de at det er sagt med et glimt i øjet.. Jeg er af den opfattelse at Prinsegemalen er udstyret med en kæmpe portion humor, også sort humor og at langt de fleste danskere har besluttet sig for ikke at kunne lide ham og dermed misforstår hans humor..

Enig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den mand er jo så bragende dygtig til at jokke gevaldigt i spinaten gang på gang...

Stod det til mig skulle den forb*ndede frø sendes tilbage til frankrig... Han er og bliver et fjols efter min mening!

/Mette 12+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det er total humor :D Kan nu godt lide han træder lidt ved siden af og tør lave lidt sjov og ballade :P

Ej det kan ikke få mig op i et rødt felt, men derimod trækker jeg på smilebåndet, og syntes det er fedt han er ærlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej den mand kan bare ikke få mig i det røde felt, han er og bliver et fjols og længere er den diskution bare ikke for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er dælme for spøjst, kan godt være at han jokede, men sådan en joke er ikke god til pressen, hjemme hos dem selv, men ikke pressen, han vil få høvl af mange der ikke forstår hans humor, eller som bare har set sig ond på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er dælme for spøjst, kan godt være at han jokede, men sådan en joke er ikke god til pressen, hjemme hos dem selv, men ikke pressen, han vil få høvl af mange der ikke forstår hans humor, eller som bare har set sig ond på ham.

jeg mener også, at når man ved, at det danske folk ikke altid forstår ens humor, så bør man også tænke sig lidt om. Når han kommer med sådanne kommentarer, så beder man selv om, at blive drillet, og man kan ikke tillade at brokke sig over at blive misforstået, for i dette tilfælde kan man næsten ikke andet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener også, at når man ved, at det danske folk ikke altid forstår ens humor, så bør man også tænke sig lidt om. Når han kommer med sådanne kommentarer, så beder man selv om, at blive drillet, og man kan ikke tillade at brokke sig over at blive misforstået, for i dette tilfælde kan man næsten ikke andet....

Jeg tror altså ikke jeg er enig med dig og flere af de andre

Sådan en helt nyfødt er altså ikke altid lige køn, giv barnet en dags tid og så hjælper det gevaldigt.. Men sådan en rynket rød og blå sag med fosterfedt over det hele.. Og de var altså ikke mange timer gamle da Henrik så dem skal I tænke på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså ikke jeg er enig med dig og flere af de andre

Sådan en helt nyfødt er altså ikke altid lige køn, giv barnet en dags tid og så hjælper det gevaldigt.. Men sådan en rynket rød og blå sag med fosterfedt over det hele.. Og de var altså ikke mange timer gamle da Henrik så dem skal I tænke på..

jeg er faktisk ikke helt så meget imod god gamle Henrik, jeg synes netop han er en sjov fætter. Men jeg synes ofte han selv er skyld i at blive misforstået, når han kommer med sådanne udtalelser, og så kan man altså ikke pive bagefter og føle sig mobbet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han laver de mest underlige udtalelser men altså, han lukker heller ikke sine bukser inden han møder den samlede presse og står og vinker til folket med åben lynlås så altså..

MUAHAHA... Ok, det er jeg så gået glip af! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MUAHAHA... Ok, det er jeg så gået glip af! :haha

og så går han med nylonstrømper :D og dronningen må stå og rette hans tøj til, når de er i byen, hvilket man så til Joakim og Marie´s bryllup

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det er total humor :D Kan nu godt lide han træder lidt ved siden af og tør lave lidt sjov og ballade :P

Ej det kan ikke få mig op i et rødt felt, men derimod trækker jeg på smilebåndet, og syntes det er fedt han er ærlig :)

:ditto

Kunne ikke være mere enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er en pudsig fyr.. Men han har jo ret.. Ikke mange børn er specielt KØNNE når de kommer ud.. Den sprogbarriere der STADIGVÆK er der, gør også at man har svært ved at forstå ham og hans humor synes jeg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er spøjs men interessant mand. Har haft fornøjelsen af at høre ham læse nogle af sine digte op og må sige at manden er meget poetisk. Der er ingen tvivl om at han elsker sin margrethe og sin familie :)

Tror at den udtalelse bare viser at han er en mand. Det er ikke altid de lige tænker over hvad de siger, og specielt ikke i hans alder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men manden har jo ret :)

Han er som han er, respekt herfra til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke bare prins Henrik, syndes han siger så mange mærklige ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener også, at når man ved, at det danske folk ikke altid forstår ens humor, så bør man også tænke sig lidt om. Når han kommer med sådanne kommentarer, så beder man selv om, at blive drillet, og man kan ikke tillade at brokke sig over at blive misforstået, for i dette tilfælde kan man næsten ikke andet....

Ej er slet ikke enig...så må danskerne da komme ind i kampen og være lidt mere løse i det...de fleste spædbørn er da ikke særlig smukke, hvorfor skulle han dog tænke sig om før han siger det...handler det ikke bare om snerpede danskere så ? :rolleyes

Forstår slet ikke hvordan han dog selv kan bede om at blivet drillet ? Manden er ærlig, sjov, ligefrem og TØR det, at det så bliver modtaget af et folk der ikke tåler sådanne kommentar...er da synd for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER