Kamillawn

Krea smalltalk og billedtråd

1,256 indlæg i dette emne

Finally! Jeg synes det er SÅ fint :wub

(skal bare lige have købt enten trykknapper eller bindebånd til dynebetrækket :rolleyes)

7hP0dpT.jpeg

Mega flot :glad Ville ønske jeg kunne finde ud af sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er gået i barndommen og er gået i gang med hamaperlerne til bordkort til tvillingernes navngivning

gGR9mBf.jpg

Godt vi maks bliver 31

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået i barndommen og er gået i gang med hamaperlerne til bordkort til tvillingernes navngivning

gGR9mBf.jpg

Godt vi maks bliver 31

Hvor fint! Hvordan skal navnene stå? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint! Hvordan skal navnene stå? :)

Med dymo på klar tape oven på de klare perler i midten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået i barndommen og er gået i gang med hamaperlerne til bordkort til tvillingernes navngivning

gGR9mBf.jpg

Godt vi maks bliver 31

Åh det er så hyggeligt med perler :glad Jeg lavede 150 snefnug til vores bryllup, jeg blev helt ør af lugten af smeltet plastik :lol Gad vide om det er derfor W nogengange virker til at have roterende fis i kasketten :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så hyggeligt med perler :glad Jeg lavede 150 snefnug til vores bryllup, jeg blev helt ør af lugten af smeltet plastik :lol Gad vide om det er derfor W nogengange virker til at have roterende fis i kasketten :lol

:lol jeg udnytter drengenes lur så de ikke får sniffet for meget. Men det er så hyggeligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med dymo på klar tape oven på de klare perler i midten.

:super det er smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lige forsøgt mig med en hurtig suttesnor i dag. :yay Jeg skulle lige tænke mig om et øjeblik i forhold til at hækle clips og ring på, men det var jo nemt :p

uK6OveH.jpg

Jeg vil dog have købt mig nogle helt almindelig metal clips som til seler. Den hvide plastik er lige stor nok og virker lidt for skramlet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lige forsøgt mig med en hurtig suttesnor i dag. :yay Jeg skulle lige tænke mig om et øjeblik i forhold til at hækle clips og ring på, men det var jo nemt :p

uK6OveH.jpg

Jeg vil dog have købt mig nogle helt almindelig metal clips som til seler. Den hvide plastik er lige stor nok og virker lidt for skramlet.

Hvor er den fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler pludselig jeg har travlt når jeg ved jeg ikke kommer til at gå tiden ud. I går fik jeg syet sengetøj af det fine stof jeg fik i julegave af min veninde. Stof hun har fået lavet specielt til mig. Det er helt enkelt med Alice stoffet foran, brudt med en blonde og noget simpelt stribet bagpå.

ppRQLru.jpg

Jeg fik gjort klar til nest, og fik syet babynesten færdig i dag. Det gør jeg sku ikke igen. Den var ikke sjov at sy! Men er nu glad for resultatet.

0E7SOgd.jpg

Jeg fik også lige opfrisket en puslekurv min mor havde da hun fik min bror. Stoffet er vasket og det blå bånd der var på, er skiftet ud med lyserød. Mere tuttenuttet bliver det vist ikke ;)

Q7g0Wvh.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brug for hjælp. Når jeg syr får jeg lavet et eller andet mærkeligt, så min undertråd får lavet en løkke eller noget, der går i hvert fald kludder i det og den slår knuder. Hvad gør jeg lige forkert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brug for hjælp. Når jeg syr får jeg lavet et eller andet mærkeligt, så min undertråd får lavet en løkke eller noget, der går i hvert fald kludder i det og den slår knuder. Hvad gør jeg lige forkert?

Måske du har fået vendt undertråden forkert i 'tromlen'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du har fået vendt undertråden forkert i 'tromlen'?

Den vender rigtigt :) nu fik jeg zigzagget to stykker stof, og der skete det kun få gange. Mystisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændingen rigtig i forhold til trådtypen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændingen rigtig i forhold til trådtypen?

Se det aner jeg absolut ikke noget om! Jeg er ikke super erfaren indenfor symaskine-verdnen. Det er en Brother XN1700 jeg har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se det aner jeg absolut ikke noget om! Jeg er ikke super erfaren indenfor symaskine-verdnen. Det er en Brother XN1700 jeg har :)

Den kender jeg desværre ikke. Måske der er et fejlfindings afsnit i manualen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pyntet mit eget lys (med nedtælling til forhåbentlig termin) men jeg tænker at man jo kan bruge det i mange andre sammenhænge -fx barnedåb med barnets navn,dato osv.

Jeg har brugt :

1 stk hvid bloklys

1 guldtusch og 1 sølvtusch (alle tusser kan bruges)

Hvide servietter

1 teske

1 stk brændende lys.

Tegn det du vil have til at stå på lyset på servietten. Klip det ud så godt du kan og tag alle de overflødige lag af servietten. Tag teskeen og hold den over det brændende lys med oversiden ned mod lyset -brug så undersiden af teskeen (som ikke rørte flammen) til at kører hen over servietten som ligger på lyset - og vupti så har du et personligt lys :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

qPW8MxB.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

O0eF03F.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint NSEllekilde - god ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

qof85s.jpg

Så fik jeg hæklet en kurv til lillebrors legesager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Y0bsJC4.jpg

Hvis nogen lyster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Y0bsJC4.jpg

Hvis nogen lyster :D

Jeg tænker straks på Stephi! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker straks på Stephi! :lol

Haha :lol

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke knapper? Min mand hælder til de mørkeblå og lige nu hælder jeg vist mest til de andre.

MLt4zof.jpg

1L4jk6y.jpg

SMnVZ60.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER