Kamillawn

Krea smalltalk og billedtråd

1,256 indlæg i dette emne

Har fået min sviger-mamma til at strikke pixie-huer til mine piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Theodor manglede nogle t-shirts, og jeg blev rastløs forleden OG havde lige fået en pakke med lækkert stof. Jeg er godt tilfreds. 

Fik også syet et par hættetrøjer, som jeg lige skal have knapper i.

 

attachicon.gifIMG_1409.jpg

 

attachicon.gifIMG_1410.jpg

Bøjer mig dybt i støvet :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der lavet en hjemmelavet julegave til ida

AlGNKG3.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der lavet en hjemmelavet julegave til ida

AlGNKG3.jpg

Wow den er flot. :Respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow den er flot. :Respekt

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at jeg her i min barsel har tid og overskud til at tegne igen :yay

Det er så dejligt afstressende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøjer mig dybt i støvet :o

 

:) Bøj dig nu ikke for meget, jeg ved hvor svært det er at komme op igen for os oktober-termin-chicks :D

 

Jeg fik lige den stribe bjørne-stof som var i restordre med posten forleden, så nu kom jeg også i mål med den vendbare elefanthue og lidt ekstra af resten af stykket. Både til store- og lillebror.

 

post-4469-0-95317800-1444553695_thumb.jp

 

Og MariaPiesen - du tegner jo for vildt! Sejt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Bøj dig nu ikke for meget, jeg ved hvor svært det er at komme op igen for os oktober-termin-chicks :D

Jeg fik lige den stribe bjørne-stof som var i restordre med posten forleden, så nu kom jeg også i mål med den vendbare elefanthue og lidt ekstra af resten af stykket. Både til store- og lillebror.

IMG_1455.jpg

Og MariaPiesen - du tegner jo for vildt! Sejt!

Du er jo fantastisk til at sy.

Og mange tak, og det var endda en hurtig tegning jeg fik lavet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor manglede nogle t-shirts, og jeg blev rastløs forleden OG havde lige fået en pakke med lækkert stof. Jeg er godt tilfreds. 

Fik også syet et par hættetrøjer, som jeg lige skal have knapper i.

 

attachicon.gifIMG_1409.jpg

 

attachicon.gifIMG_1410.jpg

Hvor er de fine! Har du brugt et mønster eller er det 'fri hånd'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er lidt dyre. Min kostede 5000kr, men de fås også brugt. Jeg vil næsten garantere at du ikke fortryder, hvis du er glad for at sy :)

Åh, jeg overvejer det også. Jeg er ved at sy sengetøj nu og jeg giiiider ikke zigzag´e alle 5 stykker hele vejen rundt <_< :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine! Har du brugt et mønster eller er det 'fri hånd'?

Tak:) De er fra et mønster. De er simpelthen så supernemme at sy og har en god pasform til T.

 

Det fra i dag er lidt en blanding. Bukserne er plain mønster, T-shirt'en er mønster hvor jeg har tilføjet cuffs, huen er en lang beanie som jeg har lavet en snor til og elefanthuen er lidt fri hånd og en blanding af to mønstre jeg har forsøgt mig lidt med. Den sidder ret godt på ham, så jeg er meget tilfreds.

 

Åh, jeg overvejer det også. Jeg er ved at sy sengetøj nu og jeg giiiider ikke zigzag´e alle 5 stykker hele vejen rundt <_< :rolleyes

 

Do it! Det går 10 gange hurtigere. Jeg er helt vildt glad for min. Faktisk har jeg kun syet cuffs på t-shirten fra i dag, fordi jeg så slap for at finde den almindelige symaskine frem til at sy oplægget :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvor er det dog hårdt at lære at hækle! Har lavet 100 fejl, startet forfra 10 gange og nu holder jeg pause fordi det er vildt svært :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvor er det dog hårdt at lære at hækle! Har lavet 100 fejl, startet forfra 10 gange og nu holder jeg pause fordi det er vildt svært :rolleyes

Skønt at hører jeg ikke er den eneste der synes det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at hører jeg ikke er den eneste der synes det.

Jeg har formået at blive rigtig sur på en kvinde i en video fordi hun snakkede videre inden jeg kunne se hvad hun lavede :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak:) De er fra et mønster. De er simpelthen så supernemme at sy og har en god pasform til T.

Det fra i dag er lidt en blanding. Bukserne er plain mønster, T-shirt'en er mønster hvor jeg har tilføjet cuffs, huen er en lang beanie som jeg har lavet en snor til og elefanthuen er lidt fri hånd og en blanding af to mønstre jeg har forsøgt mig lidt med. Den sidder ret godt på ham, så jeg er meget tilfreds.

Do it! Det går 10 gange hurtigere. Jeg er helt vildt glad for min. Faktisk har jeg kun syet cuffs på t-shirten fra i dag, fordi jeg så slap for at finde den almindelige symaskine frem til at sy oplægget :D

Men kan en overlocker så ikke sy almindelige sting? Altså sy et dynebetræk sammen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan en overlocker så ikke sy almindelige sting? Altså sy et dynebetræk sammen? :unsure

En overlocker kan snildt sy sengetøj sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvor er det dog hårdt at lære at hækle! Har lavet 100 fejl, startet forfra 10 gange og nu holder jeg pause fordi det er vildt svært :rolleyes

Mega, jeg har opgivet :( Jeg holder mig til at strikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har formået at blive rigtig sur på en kvinde i en video fordi hun snakkede videre inden jeg kunne se hvad hun lavede :lolhit

Det går altså også pænt stærkt i nogle af videoerne. Jeg har formået at pause hvert 2 sekund i en guide for at følge hver bevægelse minutiøst... :lol

Det tog sgu sin tid at komme igennem en 2 minutter lang video...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En overlocker kan snildt sy sengetøj sammen :)

:super

Nu har Søren jo, mere eller mindre uden min accept, købt en mountainbike til 6.500 kr, så det bliver ikke svært at retfærdiggøre, at jeg skal have en overlocker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Nu har Søren jo, mere eller mindre uden min accept, købt en mountainbike til 6.500 kr, så det bliver ikke svært at retfærdiggøre, at jeg skal have en overlocker ;)

Jeg er ihvertfald også i gang med at spare sammen. Vil vildt gerne sy mere, men synes det er så besværligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Nu har Søren jo, mere eller mindre uden min accept, købt en mountainbike til 6.500 kr, så det bliver ikke svært at retfærdiggøre, at jeg skal have en overlocker ;)

Bernina laver gode overlockere hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg for også overlocker trang :lol

Jeg har bare endnu større trang til først at få et krearum :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg for også overlocker trang :lol

Jeg har bare endnu større trang til først at få et krearum :D

:ditto

Jeg får sådan lyst til at lave kælderen om og få et krea rum :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finally! Jeg synes det er SÅ fint :wub

(skal bare lige have købt enten trykknapper eller bindebånd til dynebetrækket :rolleyes)

7hP0dpT.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finally! Jeg synes det er SÅ fint :wub

(skal bare lige have købt enten trykknapper eller bindebånd til dynebetrækket :rolleyes)

7hP0dpT.jpeg

 

Hvor er det blevet flot! :) Det er så fint med kanten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER