Pseudobaby

Sort body - HVOOOOOR??!

28 indlæg i dette emne

Måske er det bare mig, der er blind, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen steder, hvor man kan købe en helt sort, basic body?? Tøsebarnets senest indkøbte Joha-bukser kræver simpelthen en lille, fin all-black body som overdel, og jeg kan bare ikke finde en nogen steder på nettet (som er mit foretrukne shoppingsted, BTW - meget mere overskueligt end at skulle rende rundt i butikker! :D )

Ku' det ske, at nogle af jer kunne smide et magisk link i nakken af mig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stor det tætteste jeg har set er Molo basic, men der er jo en farvet stjerne på.

Måske har det noget at gøre med sort body + mælkegylp ikke hænger så godt sammen.

Kender du filabel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Generelt er det vist bare svært at finde babytøj (og småt børnetøj) i helt sort :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg jubler!! :yay TAK 7-9-13!! :kram

Og hehe, M, du har helt sikkert ret mht. gylpen + farven, men jeg tillader mig at trække førstegangsgravid-kortet og underskylde min - måske - hovedløse shopping med lykkelig uvidenhed! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Eller bare sige: "Jeg ved det er upraktisk og hvad så! Det ser skide sødt ud"

Og måske får du slet ikke en gylper :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da så i øvrigt sige at filabel.dk har fødselsdag i morgen, så det kunne da ske man skulle kigge lidt - bare kigge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en sort fra molo, med en hvid stjerne på :) Vi har aldrig haft problemer med gylp.. Faktisk synes jeg gylp er værrere på hvid, fordi det bliver gulligt ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da så i øvrigt sige at filabel.dk har fødselsdag i morgen, så det kunne da ske man skulle kigge lidt - bare kigge!

Åhhhhhhhh-HA altså - ikke vise mig sådan en farlig side altså!! :D Og da SLET ikke sige, at der evt. ku' forekomme fødselsdagsudsalg i morgen!!

(Ku' dog lige så forsigtigt håbe på, at de vil smide denne cardigan i nakken på mig, når jeg klikker derind first-thing i morgen formiddag... ;) :

http://images.filabel.dk/Images/Products/MALA-12844-1.jpg )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhhhhhhhh-HA altså - ikke vise mig sådan en farlig side altså!! :D Og da SLET ikke sige, at der evt. ku' forekomme fødselsdagsudsalg i morgen!!

(Ku' dog lige så forsigtigt håbe på, at de vil smide denne cardigan i nakken på mig, når jeg klikker derind first-thing i morgen formiddag... ;) :

http://images.filabel.dk/Images/Products/MALA-12844-1.jpg )

Den er da også bare så sød :-)

Har du set NoaNoas sommertøj i de små størrelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SCHHHHH MAIBRITT, BLEV DER SAGT!!! :D :D :D :D :D Du ruinerer mig jo....!!! :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M ville være mit bedste bud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har både fra HogM og papfar.

(Og har fundet sorte strømper i NameIt.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg leder efter tætsidende heldragt uden fødder, med

knap lukning. helfarvet i brun og grå.. mulivis også andre farver..

- kan bare ikke finde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Name IT ikke ogsaa en all black? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en helt sort (med meget lille hvid ugle på ærmet) fra Ej sikke lej i str. 62... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kunnet finde sort Body i name it og hogm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

http://www.ellos.dk/...dy-2-pak/216023

Godt nok uden ærmer, men sort :)

Århhh gud hvor har de meget fint.. no no no no no det går helt galt.. kommer jo til at skifte tøj på det stakkels barn hele tiden, hvis jeg skal nå at bruge bare lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SCHHHHH MAIBRITT, BLEV DER SAGT!!! :D :D :D :D :D Du ruinerer mig jo....!!! :D :D :D

Ja undskyld altså ;-) jeg skyndte mig at gå i flyttetrance så er gået helt uden om shopping - altså lige nu ;-)

Og Nåå ja så brugte jeg jo lige i går på at blive forlovet og fejre det :-) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige i Magasin i dag.. de har sorte bodyer både med lange og korte ærmer..

- og helt urimeligt meget andet lækkert baby tøj :D - så må nok der ind igen :)

Weeee Maibritt - tillykke med forlovelsen og manden i dit liv :) - føler der en historie??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeee Maibritt - tillykke med forlovelsen og manden i dit liv :) - føler der en historie??

Mener du om der følger en "ned på knæ" historie med?

Det gør der ikke sådan på Hollywood facon. Jeg er jo vældig meget kontrolfreak - jeg er ikke glad for overraskelser, specielt ikke overraskelser som gør mig til midtpunkt for andres opmærksomhed. Både derfor, men også fordi datoen er lidt speciel for os, skulle det være i går og det har været planlagt længe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER