LouiseM

Hvor meget har I købt på nuværende tidspunkt?

14 indlæg i dette emne

Hej I dejlige tøser :)

Jeg er egentlig bare lidt nysgerrig - hvor meget har I købt på nuværende tidspunkt til baby? Vi har slet ikke købt noget endnu (vi skal starte helt forfra med udstyr, selvom vi har én i forvejen, for jeg troede ikke, jeg skulle have flere :hurra ). Vi skal til gennemscanning d. 6/3, og samme dag tager vi ud og bestiller barnevogn, voksipose, autostol osv. og så har vi lovet at den store må vælge tøjet, som lillebror/lillesøster skal have på hjem fra sygehuset :)

Jeg har da kigget lidt på pusletasker osv., og kommer sikkert til at gå shop-amok, når først vi ved om det er en prins eller en prinsesse, der gemmer sig derinde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt barnevogn, vugge, pusletaske, puslepude, dyner, tæppe, ammepude - Arvet virkelig meget tøj og en trammeseng..

Min farmor syr sengerend, min mormor strikker på livet løst.

Men ellers er det "små" ting vi mangler.

- jeg er tilbage på su og Brian har lige sagt op. så det er helt bevidst at vi er så langt med indkøb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har købt to sæt tøj... og thats it.

Vi kender kønnet (dreng) og skal til MD scanning på torsdag, men fik en tidlig MD-scanning d. 29. januar, så er nogenlunde rolig (Rolig er en finurlig størrelse når man er gravid og hormonel..)

Meeen - skal da også snart til at komme igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores "babyhjørne" er indtil videre fyldt op af:

Tremmeseng

Dyner + pude

5 sæt sengetøj (som undertegnede SELV har syet, uuuuh Krea-Egern!) + lagner

Skråstol

Flexibath + badestol

Autostol

Legetæppe (med sådan en "skål", som man smider bebsen i på maven, så den selv kan dreje rundt - WTF?! En - måske ubrugelig - gave fra min kusine..)

"Elefant-dimse-sutteklud"

Barnevognen er vi enige om, så den skal bare bestilles, når vi finder et sted, der har den (vi vil helst lige se den IRL, før vi køber - men kan det ikke lade sig gøre, bestiller vi den bare på nettet).

Tøj etc. har jeg med vilje ventet med at investere i, indtil vi ved, om det bliver en dreng eller en pige (hvilket vi finder ud af i dag, woooohooo!!! \o/ ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber seng, puslebord og barnevogn brugt og vi har lige givet et bud på seng og en kombivogn på Den Blå Avis. Vi skal ud at se på dem på onsdag. Tøj regner vi også med at købe brugt til at starte med, men selvfølgelig skal den lille gut også have fint nyt tøj. Ellers har jeg kun samlet de gratis babypakker man kan få, sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt nogle sæt tøj... Også fordi de store skulle have lov til at vælge lidt...

Ellers venter vi på nogle sække med "arve-tøj", og så har vi aftalt, at vi i denne uge skal blive enige om, om vi skal finde en brugt barnevogn eller satse på en ny. Der er nemlig leveringstid på barnevognene, og da vi regner med, at liften skal gøre det ud for seng de første måneder, nytter det jo ikke noget at få den for sent hjem :)

Glæder mig til vi skal en tur i Ikea og gå shopamok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke købt en dyt endnu - ej det passer ikke fandt et sødt legetæppe i ikea, som var på bud, så det er købt, men ellers er der ikke købt noget endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller ikke købt noget endnu. Vi får masser af brugt tøj fra venner og muligvis nogle andre ting, så vi venter. Vi skal også til USA i starten af maj (såfremt jeg ikke har nogle komplikationer) og der er en del ting, man kan få billigere derover. Men jeg kigger meget på diverse hjemmesider. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så komme jeg liiige til at købe en kombivogn/autostol travel system. Brand new. Der røg februars "lømmepenge". :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Impulskøb er farlige ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken kombivogn har du købt Torbelly? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Brio Sing, som pt er på tilbud i pif-paf-puf.dk. Vi skulle have noget der var lille og let og som kan være i vores lille bil (kia picanto) uden at fylde for meget. :-) Butikken opbevarer den til os indtil vi gerne vil have den, og vi kan få pengene retur hvis der "sker noget".

Vi bor i lejlighed i KBH NV og jeg er meget med bus så det er godt med en nem lille vogn. Hvis babyen meget godt kan lide at sove i barnevogn låner vi en stor gammel Odder fra vores venner til at have stående herhjemme til korte tur osv. Autostolen, som kan klikkes på Brio Sing stellet, er pt på tilbud i børnebiksen.dk ink. iso-basen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej intet endnu, men vi har også alt udstyr fra Michela, så det er sådan set blot tøjet vi skal have fat i. Regner dog med lige at dykke ned i Michelas bunker og finde neutralt tøj frem som lillebror kan bruge. Jeg håber at vi kan finde en masse brugt, men 1 sæt tøj skal jeg da ud og investerer i fra nyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER