Barbamama

Overvejer at droppe stofbleerne :(

22 indlæg i dette emne

Hmm... Vi er nået til en skillevej herhjemme :( Jeg er vild med at Valdemar er stofblebarn, men vi er ved at overveje om han skal blive ved med at være det :(

Sagen er den, at de fleste af vores bleer er med velcro, og den velcro er begyndt at give efter nu :( Så bleerne går nogle gange op (dog sjældent når han har fået tøjet på, men det skal nok komme :(), de hænger fast i tøjet (og ødelægger uldbodyerne :prik) og han piller nogle gange selv bleerne op på puslebordet (hvilket IKKE er fedt, når der er bonus, og man ikke er klar :rolleyes)

Så er spørgsmålet: Skal vi gå all-in på stofbleerne og investere i en ny portion, eller skal vi kapitulere og gå over til papir?

Hvis vi skal have nye, så vil vi gerne have knapper, så vi ikke står med dårligt fungerende velcro igen. Men som jeg har forstået det har DP/VS "ret" til at kræve velcro af hensyn til deres fingre, og så er der jo "kun" ca. 7 måneder til at han skal have en ny stor portion bleer igen (og det bliver altså dyrt så!) eller til at han alligevel skal på papir (og kunne vi så ikke ligeså godt opgive stofferne nu?)

Men jeg har heller ikke spor lyst til at han skal i papirsbleer. Jeg kan slet ikke døje lugten af papirsbleer, jeg har ikke lyst til at der skal være kasser med bleer over det hele (når man hamstrer tilbud), jeg er nervøs for hvordan Valdemars hud vil reagere, og det ville irritere mig at vi så alligevel ikke opnår fordele som at han kunne blive hurtigere blefri.

Omvendt, så ville det da være ok at slippe for at vaske bleer hveranden dag, og at slippe for at have et evigt tørrestativ. Og papirsbleer ville gøre det lettere at være på tur og lettere at få Valdemar passet når han bliver større. Omvendt igen, så synes jeg hverken at vask eller tur er egentligt besværligt nu, og vores forældre skal da nok lære at håndtere en stofble, sværere er det jo ikke...

Så er der de maskiner, som vi vasker bleerne i. Jeg synes hverken at vi har råd eller plads til at købe egen vaskemaskine, og der er vaskeri tilknyttet vores lejlighed. Og det har indtil videre fungeret fint. Men der er lige kommet nye maskiner, og jeg synes ikke at de skyller nær så godt, så jeg synes nogle gange, at jeg kan lugte parfumerester i vores vasketøj :( Dog ikke i bleerne, men hvis maskinerne generelt ikke skyller godt nok ud, hvilke kemikalier kunne mon så hænge i bleerne, og ville det så være sundere med papirsbleer, der trods alt er astma/allergi-mærket? (Btw. så har jeg konfronteret viceværten med den overskydende sæbe, men han påstår at maskinerne skyller som de skal og at det er fordi de andre lejere overdoserer sæben, så der var ikke rigtig noget at hente der :prik)

Er lidt i vildrede. :unsure Er lidt lokket af sådan helt nemt bare at sige "Screw it" og gå over til papir. Jeg vil i så fald stadig betragte stofbleerne som en succes, for han fik jo brugt dem i de første 7 måneder af sit liv, og er det ikke de første 6, der er vigtigst i forhold til allergi? (eller er det kun i forbindelse med MM/MME? :help). Men jeg har heller ikke sådan rigtig lyst til at droppe stofbleerne. Jeg bryder mig faktisk ikke om papirsbleer, jeg synes Valdemar er så lækker i stof :7himmel

Hvad gør den kloge mor i dette tilfælde? :help Input modtages med kyshånd :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oev, det er da traels at staa med de overvejelser :( Men det er sgi et godt spoergsmaal.... Nu er vores bleer med knapper og jeg har pakket de 5-7 stykker med velcro ned til noedstilfaelde(eller maaske pasning...), for vi kan bedst lide knapper. Og vi har vaskemaskine og toerresystem haengende under loftet paa vores badevaerelse(By the way, det er altsaa smart, saa maaske det kan bruges hos jer ogsaa, saa slipper i toerrestativet?)

Jeg har foelgende forslag:

- saelg de bleer I ikke vil bruge laengere inde paa slyngebarn.dk

- koeb nye bleer brugt - paa slyngebarn.dk

- koeb budgetbleer - alvababy og bumdeal er fine bleer til gode priser, og med knapper.

Det tror jeg, at alt andet lige er billigere, end at skulle koeber alle de papirplastikkemibleer. Jeg ville vaere top ked af at skulle putte Noah i papir. Men jeg har saa ogsaa koebt en del dyre natbleer, fordi jeg naegter at give Noah papir paa bare om natten. Dem har jeg maattet saelge igen, fordi de ikke har fungeret for os. Nu har jeg endelig en AIO med lomme, som kan boostes nok - koebt brugt paa slyngebarn.dk ;)

Men altsaa, du skal goere, hvad du foeler for, saa maerk efter om det er bedst det ene eller det andet. Ellers proev papir i en maaned... vaerre kan det jo ikke vaere. Saa ved du, om det er ok for jer eller om I skal sadle om til nye stofbleer til jeres dejlige (stof)maas :biglove

Hvorfor goer jeres velcro forresten saadan? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi har regnet lidt på, at hvis Valdemar ville kunne bruge de billige papirsbleer, så er det en merudgift på ca. 700 kr fra nu og indtil han skal i DP/VS (hvor vi igen vil stå ved en skillevej). Derfor har vi lidt konkluderet, at vi kan bruge 700 kr på at forsøge at "redde" stofbleerne, fordi hvis det så lykkedes så er økonomien den samme.

Jeg kigger lige lidt på bumdeal, der er godt nok nogle søde bleer :kuller Hvordan er det nu, du vasker, Camilla? Jeg har altid helst villet kogevaske, men overvejer lidt at eventuelle nye bleer kunne nøjes med at blive vasket på 60 grader, nu hvor Valdemar skider mere fast = alt bæ opsamles rent faktisk i blepapiret (der overvejer jeg så at skifte om til fleece istedet for indlægspapir, men det er en helt anden historie) og at man så bare en gang imellem, f.eks. en gang om måneden eller når der blev skidt ud i selve bleen så kogevaskede... Men jeg spekulerer lidt på om bleerne kan holde til det? :unsure

Jeg kan ikke få mig til at sælge de bleer, som vi ikke kan bruge længere, når jeg synes de er blevet så træls i lukningen... Men altså med ca. 700 kr har vi da også lidt at rutte med, og velcrobleerne kan da lidt endnu, så vi er ikke en akut situation endnu.

Jeg tror, det bliver noget hø at tørre bleer på badeværelset for der er så godt som ingen udluftning. Men det er ikke tørrestativet, der er det egentlige problem, det skal vi nok få plads til, hvis bare bleerne fungerer :)

Jeg tror velcroen er gået i stykker af de mange kogevaske. :unsure Den krøller og er ikke så "klistret" som den skal være længere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min første tanke er, om man selv kan sy nyt velco på de stofbleer, som har brug for det???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er stensikkert kogevasken, taenker jeg.... :unsure

Jeg vasker kun kogevask en gang hver maaned, saadan cirka (Og saa skal de kogevaskes, hvis der er poellebleer fra et sygt barn). Ellers vasker jeg ved 60 grader med forvask, hvor jeg putter vaskepulver i forvasken og saa vaskepulver eller en oeko-vaskebold eller oekovaskenoedder og altid lidt natron i hovedvasken. Jeg skal naermest ikke strippe efter den vaskefremgangsmaade :)

Jeg skrev med Ella fra Bumdeal om det, for der staar jo vist max 40 grader i bleerne. PUL tager skade af vask ved hoeje temperaturer, men de kan godt klare 60, skrev hun - og saa skal mine altsaa klare 90 af og til ;) Vores velcrobleer har ogsaa velcro, som er lidt boejet i det, men ikke oedelagt. Jeg kan sige, at jeg er fuldt ud tilfreds medvores Bumdeal og saa til den pris! Alternativt er som skrevet Alvababy, som ogsaa har ry for at vaere en fin budgetble! Jeg vil i hvert fald have nogle af deres newborn til en to'er :7himmel

Maaske en blanding? babybots.co.uk har Alvababy, saa ved du det :) Hvis du vil koebe Bumdeal, saa kan vi begge faa en fordel ud af det - saa sig endelig til, der er procenter at hente for baade den, der anbefaler og den, der er blevet anbefalet ;)

Jeg koebte faktisk en ble brugt paa slyngebarn, som virkelig var arvt slidt til prisen(oev!) og der er altsaa alskens tilstande paa derinde. Man kan godt saelge dem megabilligt og saa vaere aerlig med hensyn til tilstanden. Nogle skifter jo gerne velcro ud ligefrem! Saa ville der vaere lidt at hente der... bare en tanke, men kan godt foelge dig ;)

Vi har gasvarmer paa vores lille badevaerelse - og vindue og ellers toer luft i stuen, som har godt af fugt. Saa derfor er det naermest et toerrerum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har flere gange nævnt det her med at hamstre bleer på tilbud - og selvom jeg nu har været papirsble-mor i over 1,5 år, så har jeg kun en gang købt mere end en pose ad gangen, så det synes jeg er et misvisende argument.

Prøv da at være papirsble-mor et stykke tid, så vil dit valg være meget nemmere når du har prøvet begge dele. Specielt fordi jeg tror på at mange af dine argumenter mod papirsbleer er baseret på frygt/uvidenhed/ikke generelle historier fra andre stofblemødre/fora/sælgere.

Og prøv da at ringe til dp eller vs hvor du gerne vil have din søn hen og høre om deres holdning - måske hvis du begynder med knapper nu, vil dem med velcro måske kunne holde i dp/vs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare et lille pip fra mig, da overskuet ikke er det største :( Vi bruger kun velcro bleer og de bliver kogevasket hver gang.. Velcroen er stadig rigtig god og "stram" at hive fra hinanden :) Vi bruger også BG.. Når jeg hænger dem op efter vask retter jeg altid velcroen til så den ikke tørre mens den er krøllet :)

Edit: Med hensyn til, sæben ikke bliver ordenligt skyllet ud.. Kan I så ikke skylle en ekstra gang på skylleprogrammet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har flere gange nævnt det her med at hamstre bleer på tilbud - og selvom jeg nu har været papirsble-mor i over 1,5 år, så har jeg kun en gang købt mere end en pose ad gangen, så det synes jeg er et misvisende argument.

Prøv da at være papirsble-mor et stykke tid, så vil dit valg være meget nemmere når du har prøvet begge dele. Specielt fordi jeg tror på at mange af dine argumenter mod papirsbleer er baseret på frygt/uvidenhed/ikke generelle historier fra andre stofblemødre/fora/sælgere.

Og prøv da at ringe til dp eller vs hvor du gerne vil have din søn hen og høre om deres holdning - måske hvis du begynder med knapper nu, vil dem med velcro måske kunne holde i dp/vs?

Ahhh, lige med hensyn til facts om papirbleernes sammensaetning, indholdsstoffer etc. saa er det ikke uvidenhed, der hersker blandt stofblemoedre. Frygt, maaske, ja ;)

Faktum er, at papirsbleer ikke behoever at vaere deklareret med parfumestoffer, hvis de indeholder den slags(Det goer Pampers efter sigende...). Det sugende materiale i papirsbleer er baseret paa akrylsyre, som virker aetsende og er farligt for en person, som indaander det, spiser det eller bare har det direkte paa huden. Det kan naesten ikke undgaaes at der er akrylsyrerester i et produkt fremstillet heraf. Bleerne skal ogsaa holdes sammen af noget, og det er af gode grunde lim - i dette tilfaelde lim, som kan vaere allergifremkaldende. Indeni en stofble er temperaturen ca. 5 grader lavere, hvilket er relevant i forhold til drengeboern og deres fremtidige saedkvalitet.

Det er facts, ikke myter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er stensikkert kogevasken, taenker jeg....

Jeg vasker kun kogevask en gang hver maaned, saadan cirka (Og saa skal de kogevaskes, hvis der er poellebleer fra et sygt barn). Ellers vasker jeg ved 60 grader med forvask, hvor jeg putter vaskepulver i forvasken og saa vaskepulver eller en oeko-vaskebold eller oekovaskenoedder og altid lidt natron i hovedvasken. Jeg skal naermest ikke strippe efter den vaskefremgangsmaade

Jeg skrev med Ella fra Bumdeal om det, for der staar jo vist max 40 grader i bleerne. PUL tager skade af vask ved hoeje temperaturer, men de kan godt klare 60, skrev hun - og saa skal mine altsaa klare 90 af og til Vores velcrobleer har ogsaa velcro, som er lidt boejet i det, men ikke oedelagt. Jeg kan sige, at jeg er fuldt ud tilfreds medvores Bumdeal og saa til den pris! Alternativt er som skrevet Alvababy, som ogsaa har ry for at vaere en fin budgetble! Jeg vil i hvert fald have nogle af deres newborn til en to'er

Maaske en blanding? babybots.co.uk har Alvababy, saa ved du det Hvis du vil koebe Bumdeal, saa kan vi begge faa en fordel ud af det - saa sig endelig til, der er procenter at hente for baade den, der anbefaler og den, der er blevet anbefalet ;)

Jeg koebte faktisk en ble brugt paa slyngebarn, som virkelig var arvt slidt til prisen(oev!) og der er altsaa alskens tilstande paa derinde. Man kan godt saelge dem megabilligt og saa vaere aerlig med hensyn til tilstanden. Nogle skifter jo gerne velcro ud ligefrem! Saa ville der vaere lidt at hente der... bare en tanke, men kan godt foelge dig ;)

Vi har gasvarmer paa vores lille badevaerelse - og vindue og ellers toer luft i stuen, som har godt af fugt. Saa derfor er det naermest et toerrerum :)

Se, sådan som du vasker, det er lige det jeg forestiller mig :) Er meget fristet af Bumdeal, men tror lige at vi skal i tænkeboks... Og så skal jeg lige have vendt det rigtigt med Brian. :) Men jeg kan mærke at jeg bliver glad ved tanken om at "redde" stofferne :7himmel Jeg kunne virkelig godt være fristet...

Du har flere gange nævnt det her med at hamstre bleer på tilbud - og selvom jeg nu har været papirsble-mor i over 1,5 år, så har jeg kun en gang købt mere end en pose ad gangen, så det synes jeg er et misvisende argument.

Prøv da at være papirsble-mor et stykke tid, så vil dit valg være meget nemmere når du har prøvet begge dele. Specielt fordi jeg tror på at mange af dine argumenter mod papirsbleer er baseret på frygt/uvidenhed/ikke generelle historier fra andre stofblemødre/fora/sælgere.

Og prøv da at ringe til dp eller vs hvor du gerne vil have din søn hen og høre om deres holdning - måske hvis du begynder med knapper nu, vil dem med velcro måske kunne holde i dp/vs?

Har jeg nævnt det flere gange? Det kan jeg slet ikke huske :blush Altså det er nok et spørgsmål om personlighed, det med at hamstre. Jeg kan sagtens se for mig at nogen slet ikke kommer til det, men jeg tror, at jeg ville komme til det - det gør jeg med så meget andet. Jeg er sådan en, der har et mindre lager af bind, opvaskemiddel, shampoo, tandpasta osv. fra når der har været tilbud, så jeg kan slet ikke forestille mig, at jeg ville være anderledes med bleer. :)

Og ja, jeg tænker da også, at jeg måske ville kunne lide at være papirsblemor, who knows? Nogle af mine grunde til at vælge stof kan måske godt skyldes uvidenhed om papirsbleerne. Jeg ved dog at jeg er glad for stofbleerne (bortset fra det lortevelcro :prik) og at jeg endnu ikke har haft en papirsble i hænderne, som jeg ikke synes virkede lidt... Ja, jeg ved ikke, men som noget, som jeg personligt ikke havde lyst til at have på bagen i hvert fald :D

Jeg regner lidt med at han kommer i kommunal dp, så jeg har ikke noget nummer på dagplejeren endnu. :unsure Jeg kan selvfølgelig godt ringe til pladshenvisningen og høre, hvad reglerne er, men det er jo ikke til at vide, om vores kommende dp er villig til mere eller mindre end det. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min første tanke er, om man selv kan sy nyt velco på de stofbleer, som har brug for det???

Godt tænkt, men det tror jeg helt ærligt ikke, at jeg orker :blush

Bare et lille pip fra mig, da overskuet ikke er det største :( Vi bruger kun velcro bleer og de bliver kogevasket hver gang.. Velcroen er stadig rigtig god og "stram" at hive fra hinanden :) Vi bruger også BG.. Når jeg hænger dem op efter vask retter jeg altid velcroen til så den ikke tørre mens den er krøllet :)

Edit: Med hensyn til, sæben ikke bliver ordenligt skyllet ud.. Kan I så ikke skylle en ekstra gang på skylleprogrammet? :)

:kram2 hvor er det synd, at du skal have det så skidt :(

Hmm, mærkeligt, at jeres BG stadig har god stram velcro, når I også kogevasker. Jeg har godt nok aldrig tænkt på at rette velcroen ud, når de hænger til tørre, kan det måske virkelig have påvirket så meget? :unsure

Og jo, mon ikke man kan skylle en ekstra gang, jeg må lige ned og pille ved de maskiner :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt tænkt, men det tror jeg helt ærligt ikke, at jeg orker :blush

:kram2 hvor er det synd, at du skal have det så skidt :(

Hmm, mærkeligt, at jeres BG stadig har god stram velcro, når I også kogevasker. Jeg har godt nok aldrig tænkt på at rette velcroen ud, når de hænger til tørre, kan det måske virkelig have påvirket så meget? :unsure

Og jo, mon ikke man kan skylle en ekstra gang, jeg må lige ned og pille ved de maskiner :D

Jeg taenker ogsaa paa det med, at Neutral oedelaegger velcro paa stofbleer... det har jeg laest flere steder. Eller faktisk oekovaskemiddel generelt, har jeg ogsaa laest. Men ved jo ikke, hvilket vaskemiddel, I bruger. :rolleyes

Jeg ville da ogsaa lige se paa ekstra skyl.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger det vaskemiddel, som vaskeriet putter i :rolleyes Der har jeg været ret ukritisk og bare tænkt, at sålænge det var parfumefrit, så var det ok :blush

Der er dog to maskiner, som man selv kan putte sit eget sæbe i. Så overvejer lidt de der vaskenødder, men bliver det ikke en vildt dyr løsning, hvis man skal have en ny nød hver gang? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lukke du velcroen når du vasker? Det skulle også gøre at den holder bedre.

Mht. det med at hamstre bleer, så er det mere hvis man insistere på at bruge de dyre mærker som libero, som er dem, der oftest er på tilbud. Jeg bruger udelukkende Rema 1000's bleer (som er svane og astma/allergi-mærkede) og de er faktisk aldrig på tilbud, men alligevel er de stadig billigere end fx libero, når de er på tilbud. Så derfor er der aldrig behov for at købe mere end 1 pakke ad gangen for mig.

Men det lyder som om at du vil være gladest for at fortsætte med stofferne og derfor synes jeg at det er det du skal gøre. Jeg mener også sagtens at du kan sælge de dårlige bleer, så længe du er ærlig omkring tilstanden og prisen på dem er derefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger det vaskemiddel, som vaskeriet putter i :rolleyes Der har jeg været ret ukritisk og bare tænkt, at sålænge det var parfumefrit, så var det ok :blush

Der er dog to maskiner, som man selv kan putte sit eget sæbe i. Så overvejer lidt de der vaskenødder, men bliver det ikke en vildt dyr løsning, hvis man skal have en ny nød hver gang? :unsure

Man skal ikke have en ny noed hver gang ;) Jeg bruger den lille pose, der foelger med og putter 4-6 noedder i. Den kan bruges til to vaske af bleer :)

Ellers har jeg saadan en oeko bold med nogle kugler i, som vasker, men der skal saa tilsaettes natron til den, vi har. Der findes en lignende sag her http://www.kingdomfluff.co.uk/cart/eco-egg-210-wash-pack-p-1749.php, som jeg nok koeber naar vi skal have en ny istedet for refill til den, vi har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger det vaskemiddel, som vaskeriet putter i :rolleyes Der har jeg været ret ukritisk og bare tænkt, at sålænge det var parfumefrit, så var det ok :blush

Der er dog to maskiner, som man selv kan putte sit eget sæbe i. Så overvejer lidt de der vaskenødder, men bliver det ikke en vildt dyr løsning, hvis man skal have en ny nød hver gang? :unsure

Jeg talte lige med indehaveren af koogko og spurgte til om velcroen kan gå i stykker på bleerne. Hun fortalt at neutral lægger en hinde på velcroen så den ikke virker, men at man kan vaske dem i andet pulver og vupti burde de virke igen! De går altså ikke i stykker. Måske I bør forsøge med andet vaskepulver end det fra vaskeriet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg talte lige med indehaveren af koogko og spurgte til om velcroen kan gå i stykker på bleerne. Hun fortalt at neutral lægger en hinde på velcroen så den ikke virker, men at man kan vaske dem i andet pulver og vupti burde de virke igen! De går altså ikke i stykker. Måske I bør forsøge med andet vaskepulver end det fra vaskeriet?

Jeg taenker altsaa ogsaa, at det kan vaere det... Aenglamark bruger flere stofblemoedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, det skal da prøves!!! Det hjalp nu også lidt, at vi rettede velcroen ud, når vi hængte bleerne til tørre, men vil da have prøvet änglamarks vaskemiddel også :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, det skal da prøves!!! Det hjalp nu også lidt, at vi rettede velcroen ud, når vi hængte bleerne til tørre, men vil da have prøvet änglamarks vaskemiddel også :super

Vi bruger änglamark uden problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner intet om stofbleer ;) Men vil bare lige indskyde at jeg 'hamstre' bleer når de er på tilbud, køber 2-3 pakker af gangen og de holder altså i lang tid! Så vores hus er ikke fyldt med bleer i alle skabe og skuffer, de 2-3 pakker kan fint være under puslebordet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det egentlig gaaet med bleerne efter du startede traaden, darling? :unsure :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt du spørger. Jo det går ok..vi er stadig ikke 100%på stofbleer .hun kan stadig ikke passe bumdeal ;)

Dog synes jeg det er ret irriterende at hendes numse bliver så stor i tøjet med stofbleer og nogle gange er jeg bange for om hun ikke kan lide dem fordi fugten mærkes mere i dem end i alm. Bleer? Eller er det omvendt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt du spørger. Jo det går ok..vi er stadig ikke 100%på stofbleer .hun kan stadig ikke passe bumdeal ;) Dog synes jeg det er ret irriterende at hendes numse bliver så stor i tøjet med stofbleer og nogle gange er jeg bange for om hun ikke kan lide dem fordi fugten mærkes mere i dem end i alm. Bleer? Eller er det omvendt?

Bumdeal er lidt store i det, ja... Jeg synes det udligner sig lidt efter Noah er vokset, saa jeg synes ikke noedvendigvis stofmaasen er saa stor igen i toejet. Han kan passe jeans fra H&M og Name Its bukser sidder paent, ogsaa i 80(Begge maerker ret smalle i det). Jeg har en lommeble fra Funkjogging, hvor jeg har et saet Weenotions bambusindlaeg i, som giver en mindre stofmaas. Ellers bruger jeg altsaa slet ikke mikrofiberindlaeg, men nogle hamp eller bambus boostet med mindre booster fra Little Lamb. Mikrofiber giver den store maas, synes jeg...

Fugten kan maerkes mere, jo, men det goer ikke noget for Noah. Bleerne har jo stay-dry, saa jeg tror ikke, det er det... Ellers kan du proeve at laegge et fleeceindlaeg i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER