Venter spændt på 2 streger

Er det nemmereog blive gravid anden gang

11 indlæg i dette emne

Hej med jer allesammen..

Er det nemmere og blive gravid anden gang ;') Jeg er virkelig disparat for at få mit aller største ønske opfyldt ;') Hvor lang tid brugte i på det. ;') Hilsen Maria

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vist meget forskelligt.. Der er vist ingen "regler" lige omkring det..

Held og lykke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. ;') jeg håber jeg er blivet gravid i denne cyklus ;') kan jeg blive gravid igen efter en provokeret abort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok fået hjælp, men uanset har jeg haft meget nemmere ved at blive gravid efter jeg først bare havde været det en gang. Nu er jeg f.eks. gravid igen (selvom det stadig er så nyt at det er ret vildt at skrive!) under 2 måneder efter MA og udskrabning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nemt :)

Begge børn er lavet i 3 cyklus. Jeg tror ikke der er nogen regel, for nogle sker det hurtigere, andre det samme og igen andre længere tid.

Held og lykke med projektet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en provokeret abort da jeg ventede mig et sygt barn med alvorlige hjertefejl ;'( og fik den foretaget i novembers og jeg fik samtidig en udskrabning... ;'( Er mine chancerne mindre for en graviditet denne her gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tog 8 mdr før jeg blev gravid med vores søn og denne gang kun 4,5 måned :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en provokeret abort da jeg ventede mig et sygt barn med alvorlige hjertefejl ;'( og fik den foretaget i novembers og jeg fik samtidig en udskrabning... ;'( Er mine chancerne mindre for en graviditet denne her gang

Jeg tror ikke, din abort vil påvirke dine chancer for graviditet denne gang. :) Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det samme at vide som Justme... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke være igennem udskrabning men det var lige præcis lige let anden gang hvor vi kun forsøgte os i en halv mdr. så sad den der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ladet mig fortælle at det er nemmere at blive gravid hvis man lige har været det. Men det skal nok forstås som første cyklus efter graviditet. At når kroppen lige har været igennem hormonerne der er forbundet med graviditet og livmoderen lige har været udvidet osv, at så er det nemmere at få gevinst igen.

Men i PB er der desværre ingen regler der gælder alle. Kvinder er jo forskellige ^_^ Men krydser fingre for at du snart har de to streger du ønsker dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER