Pseudo mamma

Gennemscanning

48 indlæg i dette emne

Så er det idag, vi skal ind og se vores lille baby..

- Jeg nyder den kæmpe tryghed jeg har fra, alt det liv og bevægelse jeg kan mærke flere gange om dagen. Jeg ved jo denne gang at baby er i live. - Hvor det har været største bekymring sidst.

- Jeg har set 4 hjertekamre til sidste scannig så tror også det er i orden.. - Faktisk er jeg slet ikke bekymret denne gang, hvilket virkelig er dejligt :)

Tilgengæld er jeg vanvittig spændt - håber vi får kønnet afvide.. Det er så syrrealistisk, tænk måske får jeg afvide i dag, hvad det er for en baby jeg har i maven.. - og det gode er jo at vi kan fejre det uanset..

- lige for at vende tilbage til det med bekymringerne. Jeg er ikke bange for baby fejler noget, og jeg er ikke bange for at føde. (i hvertfald ikke endnu - ved jo ikke om det kommer)

Tilgengæld så bekymre/tænker jeg på nogle andre sjove ting - såsom er madrassen i liften god nok, skal jeg købe en anden. osv i den retning..

Nå men ved jo at Josefine skal scannes i dag også.. - så glæder mig til at høre hvordan det går hos dig, og er spændt på hvorfor nogle babyer vi har i maverne..

Ha en skøn dag alle sammen :)

- Knus fra Christina med livlig baby og sommerfulge i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god fornøjelse.:) det er så fantastisk at får lov til at får et lille kig ind til den lille guldklump. Håber den opfører sig pænt, så i kan få kønnet at vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er så spændende! Hvornår skal I ind?

Kl 13. Synes der er en evighed til ;) - Har været oppe siden kl meget tidligt i morges.

- Jeg kan slet ikke forholde mig til at vi måske får afvide om det er en pige eller en dreng... vi skal ikke sige "den" mere, og hvis det er en dreng, ved vi hvad han skal hedde. Det er jo helt vildt.. Den får lidt mere "personlighed" når man kender kønnet. - selvom man selvfølgelig stadig ikke kender den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower :loveshower Glæder mig også SÅ meget til ikke bare sige "bandit", "møflefis", "baby" og "den". Og tror også det bliver nemmere for storebror og storesøster nå vi kan sætte navn på! :loveshower :loveshower

Og så må jeg da lige tilføje at det er et super lækkert billede der er på din ticker i denne uge :wub

Ja det bliver så fantastisk.. - Men også mega skræmmende, - det er ikke mere end et par uger siden, det gik op for mig, at den også kommer ud en dag..:)

Ja den er så fin, det er jo et "rigtigt" barn.. - de bliver sgu så store. jeg synes det var meget nemmere at forstå i starten, da det bare lignede en lille alien/dyr.. Men har jeg har et barn i maven er slet ikke til at forstå, sådan rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger jeg noget helt forbudt ;-) Jeg kan faktisk nogen gange godt synes det er lidt klamt at tænke på at det er sådan et lillebitte færdigt menneske der ligger og roder rundt inde i min mave... Altså hvis jeg kommer til at tænke for meget over det. Ved første graviditet/barsel synes jeg bare han skulle blive derinde, for så vidste jeg hvor han var og var sikker på han fik det mad han skulle have. Denne gang har jeg meget mere lyst til han bare kommer ud - det er jo meget mere håndgribeligt :-)

Held og lykke med scanning i dag :-)

Btw jeg havde kun "pladevatsmadrassen" i liften og Magnus sov fint. I dag havde jeg nok valgt at lægge en anden i :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger jeg noget helt forbudt ;-) Jeg kan faktisk nogen gange godt synes det er lidt klamt at tænke på at det er sådan et lillebitte færdigt menneske der ligger og roder rundt inde i min mave... Altså hvis jeg kommer til at tænke for meget over det. Ved første graviditet/barsel synes jeg bare han skulle blive derinde, for så vidste jeg hvor han var og var sikker på han fik det mad han skulle have. Denne gang har jeg meget mere lyst til han bare kommer ud - det er jo meget mere håndgribeligt :-)

Held og lykke med scanning i dag :-)

Btw jeg havde kun "pladevatsmadrassen" i liften og Magnus sov fint. I dag havde jeg nok valgt at lægge en anden i :-)

Jeg synes ikke det er klamt, jeg kan bare ikke forstå det.. - Måske hænger det sammen..

- Tror også det ender med vi køber en anden.. - vi er lige nu ude i at købe en autolift, og hvis vi gør det, så er der ikke noget at diskutere, for der er en bestemt madras i med huller til sele osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor er det spændende :)

Glæder mig til at høre om en veloverstået scanning. Dejligt at du kan glæde dig!

Mht det der med at have et menneske i maven, så kom jeg i går til at more mig lidt over at jeg har en tissemand i maven.... :bunny kan godt være jeg bare har dårlig humor, men synes altså stadigt at det er lidt sjovt :sm

Og ja - det er virkeligt dejligt at kende kønnet!

SÅ SKYND DIG at opdatere når du kommer hjem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor er det spændende :)

Glæder mig til at høre om en veloverstået scanning. Dejligt at du kan glæde dig!

Mht det der med at have et menneske i maven, så kom jeg i går til at more mig lidt over at jeg har en tissemand i maven.... :bunny kan godt være jeg bare har dårlig humor, men synes altså stadigt at det er lidt sjovt :sm

Og ja - det er virkeligt dejligt at kende kønnet!

SÅ SKYND DIG at opdatere når du kommer hjem :D

ha ha ha ha muligt du har dårlig humør.. Jeg drillede også Brian med det den anden.. Hey skal måske har jeg en lille tissemand i maven..;)

Slog en prut under dynene senere - hvortil han svarede, ja du opføre dig i hvert fald sådan ;) (med masser grin og glimt i øjet, vi er ikke sarte ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha ha muligt du har dårlig humør.. Jeg drillede også Brian med det den anden.. Hey skal måske har jeg en lille tissemand i maven.. ;)

Slog en prut under dynene senere - hvortil han svarede, ja du opføre dig i hvert fald sådan ;) (med masser grin og glimt i øjet, vi er ikke sarte ;) )

Uh ja! Jeg ser pludseligt uanede muligheder for at smide sure strømper på gulvet, klø sig i røven, prutte og bøvse, og kommentere hvor "stor en arm" man lige har lagt :badgirl

Og nej - sådan er manden heldigvis ikke - men hvor er der dog dejligt mange fordomme man kan udnytte :)

Uh ja: Og brokke sig over kvinder der kører bil... eller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne man ikke få den her gruppe som irl mødregruppe bagefter? Det ville være pissedyrt at mødes, men Shit vi ville have det sjovt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne man ikke få den her gruppe som irl mødregruppe bagefter? Det ville være pissedyrt at mødes, men Shit vi ville have det sjovt :-)

Og så sidder jeg og søger efter "synes godt om"- knappen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det har jeg gjort SÅ mange gange 7-9-13 :-) Er man en smuuuule Facebook forvænnet :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter en fin, synd og rask lille dreng :) han kan både vinke og strutte med numsen.. :)

Alt ser perfekt ud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jay!! En dreng :yay Du skrev I vidste hvad han skal hedde??? (Er nærmest ikke nysgerrig :whistling )

Han skal hedde Valdemar. efter Brians farfar:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Chris: TILLYKKE MED DET LILLE DRENGEBARN OG TISSEMANDEN I MAVEN!!! :loveshower :bunny :yay :balloon

Jeg er HELT pjattet med Valdemar - og også med, at der er en historie med Oldefar knyttet til det. Det ene af vores drengenavne (han får nemlig to, hvis det altså er en han) er faktisk Valde - opkaldt efter Kenneths far. Faktisk synes jeg rigtig, rigtig godt om både Valde, Valdemar og Valther, nu jeg tænker mig om. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chris: TILLYKKE MED DET LILLE DRENGEBARN OG TISSEMANDEN I MAVEN!!! :loveshower :bunny :yay :balloon

Jeg er HELT pjattet med Valdemar - og også med, at der er en historie med Oldefar knyttet til det. Det ene af vores drengenavne (han får nemlig to, hvis det altså er en han) er faktisk Valde - opkaldt efter Kenneths far. Faktisk synes jeg rigtig, rigtig godt om både Valde, Valdemar og Valther, nu jeg tænker mig om. :wub

1000 tak Kristina :) - Det er Brian der kom med forslaget om Valdemar, var ikke så vild med det i starten, men nu kan jeg slet ikke forstille mig han skal hedde andet. Og vi har ikke på noget tidspunkt haft noget andet drengenavn på banen :)

Hvor er det også søde med Valde ;) - Hvad er det andet navn???? :D

Det er så vildt at vi nu ved at det er en dreng :)

- Hvornår skal du scannes??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne man ikke få den her gruppe som irl mødregruppe bagefter? Det ville være pissedyrt at mødes, men Shit vi ville have det sjovt :-)

Årh hvor har jeg tænkt den tanke mange gange..

- Det kunne blive det sjoveste og mest fantastiske.. - vi har så meget rummelighed overfor hinanden. Og kender hinanden på nogle ret private områder..

Mon det kan sættes på benene irl??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Valdemar :) :)

her venter vi forresten en trunte mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal scannes på mandag kl. 13 - og der er lææææænge til, synes jeg! :D

Mht. navn nr. 2, så står vi mere eller mindre alene om at synes, det er verdensklasse - ingen af vores familier kan li' det, men det er altså bare sur mås for dem! ;) Min svigermor gik bl.a. så langt som til at spørge - med den dybeste seriøsitet - om de ikke måtte vælge et mellemnavn til baby, hvis det blev en dreng! ØH NEJ Svigermutti - dét må I så ikke lige!!!

Nå, men HVIS det er en dreng, skal han altså hedde Bob Valde - og bare kaldes Bob. :) Vi synes begge, det er et rigtigt positivt "powernavn", som vil passe perfekt til vores afkom.

Er det en lille tullepige - hvilket vi alle tror, det er - skal hun hedde Saga, der betyder "eventyr" på islandsk. Kenneths og min historie sammen er ret så eventyrlig og fantastisk, synes vi selv, og derfor er Saga det perfekte navn for os til en lille eventyrbaby. :) ... At familierne så HELLER ikke lige synes, at det er det fedeste i verden, kom så ikke som nogen overraskelse... Suk!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Valdemar :) :)

her venter vi forresten en trunte mere :)

1000 tak :)

ihhh hvor dejligt, tillykke med hende :) - Har i noget navn til den lille prinsesse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak :)

ihhh hvor dejligt, tillykke med hende :) - Har i noget navn til den lille prinsesse?

taak :) Vi går og ruger på et navn :) eller rettere manden ruger på mit forslag, da det er ret specielt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER