Betty87

Hvad har i af symptomer?

17 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg tænkte egentlig lidt på, hvordan i går og har det?? Har i symptomer på graviditet eller har i ikke det helt vilde?

Jeg selv har ikke de vilde symptomer! Her 5+1 har jeg ingen kvalme, cravings eller lignende! Dog oplever jeg af og til at føle mig mega oppustet især om aftenen efter maden, men det er kun sket 2 gang i løbet af den sidste uge!! Ellers har jeg en smule ømme bryster og brystvorter, men ikke nogen der er generende!!

Men hvordan har i det ift hvor langt i er henne?!

Mange kram fra Betty

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen, så vil jeg da også lige lave mit første indlæg her i gruppen. Er 5+1 idag... Og jeg har haft symptomer alla kvalme/utilpashed, smerter i underlivet og er mere tissetrængende og irritabel end jeg plejer at være! Symptomerne startede ca. en uges tid før forventet menstruation og jeg havde en meget klar fornemmelse af at jeg var gravid! For tre dage siden begyndte mine bryster også at være lidt ømme, men det er mest når jeg ammer min datter...

Er egentlig lidt overrasket over hvor tydelige mine symptomer er denne her gang... i min første graviditet havde jeg lidt kvalme fra 5. uge, men ellers var det først omkring uge 8 at jeg begyndte at få ømme bryster, oppustethed osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen velkommen til!! Og hvor er det da sjovt at vi er præcist lige langt henne!!

Amme din datter - er du på vej mod at få pseudo-tvillinger??

Jeg har også hørt at man nemmere mærker anden graviditet!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra junigruppen tillykke med jeres graviditeter. Mine symptomer har i alle tre graviditeter først startet omkring uge 7, og det er utroligt hvor glad man kan være når kvalmen overmanner én, for så ved man at man er rigtig gravid:-) Jeg ved jo også at der er mange som aldring mærker til kvalmen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen velkommen til!! Og hvor er det da sjovt at vi er præcist lige langt henne!!

Amme din datter - er du på vej mod at få pseudo-tvillinger??

Jeg har også hørt at man nemmere mærker anden graviditet!!

Tak skal du have... er spændt på hvor mange vi bliver i oktobergruppen?! :)

Næhh, dog ikke... min datter når lige at fylde 2 år, inden hun skal være storesøster - så ingen pseudotvillinger! ;) Men hun bliver stadig ammet en gang i døgnet ca. og det tror jeg, vi bliver ved med, indtil maven bliver for stor!

Er det din første graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 6+0 :glad og jeg har i de senest par uger haft noget kvalme (dog ikke noget jeg ikke kan leve med), ømme bryster og smerter i underlivet. Det sidste har dog aftaget lidt i går og i dag, eller også er jeg ved at vænne mig til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have... er spændt på hvor mange vi bliver i oktobergruppen?! :)

Næhh, dog ikke... min datter når lige at fylde 2 år, inden hun skal være storesøster - så ingen pseudotvillinger! ;) Men hun bliver stadig ammet en gang i døgnet ca. og det tror jeg, vi bliver ved med, indtil maven bliver for stor!

Er det din første graviditet?

Nå ja selvfølgelig!! Det tænkte jeg slet ikke over.. Der er mange der jo ammer op i den alder!! I mit hoved var det bare i første omgange en lille baby jeg så for mig ;)

Ja det er min første graviditet og nyder lidt at jeg ikke flere symptomer har!! Det er dejligt at jeg ikke har mega kvalme eller andet!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 6+0 :glad og jeg har i de senest par uger haft noget kvalme (dog ikke noget jeg ikke kan leve med), ømme bryster og smerter i underlivet. Det sidste har dog aftaget lidt i går og i dag, eller også er jeg ved at vænne mig til det...

YAY!! Det beskriver egentlig også hvordan jeg går og har det pt i 5+3 pånær kvalmen, som jeg ikke har set til, sådan rigtig!! Altså medmindre jeg glemmer et måltid, så kan jeg godt få det skidt, men det behøver jo ikke være graviditetssymptom ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja selvfølgelig!! Det tænkte jeg slet ikke over.. Der er mange der jo ammer op i den alder!! I mit hoved var det bare i første omgange en lille baby jeg så for mig ;)

Ja det er min første graviditet og nyder lidt at jeg ikke flere symptomer har!! Det er dejligt at jeg ikke har mega kvalme eller andet!!

Hehe, helt i orden... kan godt forstå du så en baby for dig i første omgang! :)

Og ja, dejligt at du ikke er plaget af kvalmen... min er heldigvis også til at holde ud, så længe jeg bare spiser jævnt over hele dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er idag 6+6 og har ingen symptomer haft, udover en lille bitte smule kvalme 5-10 ad gangen :)

Jeg føler mig faktisk ikke så gravid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er omkring 3+6, 4+0 og har meeeega ømme bryster og en smule ondt i maven.. Derudover er jeg oppustet og træt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver jeg da også lige at være med... Terminsberegneren siger jeg er 5+1 i dag, jeg har ca haft ømme bryster i 3 uger nu, nu har jeg så fået ondt i maven, er lidt tvivl, om det er normalt og så har jeg en kvalme, især om morgen eller hvis jeg springer et måltid over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 4+3 og har kvalme, brystspændinger, ligamentsmerter, hedeture og ja jeg er ramt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver jeg da også lige at være med... Terminsberegneren siger jeg er 5+1 i dag, jeg har ca haft ømme bryster i 3 uger nu, nu har jeg så fået ondt i maven, er lidt tvivl, om det er normalt og så har jeg en kvalme, især om morgen eller hvis jeg springer et måltid over..

Livmoderen sidder i nogle ledbånd og det kan godt give ligamentsmerter når de begynder at give sig så tror det er helt normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med! :)

Jeg er kun 4+2, men kan (HELDIGVIS) sagtens mærke at der sker et eller andet. Jeg har haft kvalme i en 5 dages tid, avs i babserne og hvad jeg håber er ondskabsfulde ligamentsmerter. Smerterne bekymrer mig dog ikke meget så længe de andre symptomer stadig er der, så jeg er faktisk glad for min kvalme... Well, det går nok hurtigt over. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan mærke det gir sig lidt i maven, og så har jeg ømme bryster. jeg er træt, men det var jeg også før graviditeten, så jeg ved ik om det er et symptom :rolleyes

Men endnu ingen kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er jeg 9 uger henne og har siden uge 5 haft ømme bryster, smerter i underlivet og har de sidste 3-4 uger haft kvalme i større eller mindre grad...

Mange dage on and off hele dage, nogle nætter holder kvalmen mig vågen, da jeg får opkast fornemmelse...

Derudover har jeg madlede og har ting jeg ikke kan spise, kan fx slet ikke forestille mig at spise hverken skyr eller oksekød, som jeg ellers spiste en del af før graviditeten...

Sidst men ikke mindst kunne jeg, hvis jeg fik lov, sove hele tiden, er virkeligt træt og om aftenen efter job, kæmper jeg for ikke at falde i søvn før efter kl 21 -_-

Men når jeg ind imellem får ond af mig selv pga. kvalmen, tænker jeg på at lægen på sygehuset sagde til mig, at kvalmen er et godt tegn og så går det lidt igen...

Det beroliger mig også, da jeg så ikke er i tvivl om at jeg stadig er gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER