MacMus

Mandelolie til mavekløe

8 indlæg i dette emne

På tip fra min svigerinde, har jeg været ude og købe mandelolie til min mave. Nej, det går jo ikke ned i de dybere hudlag, men hvor er det dog fantastisk til at tage den tørre ud og graviditetskløen.

Er der nogen af jer andre hvis' maveskind klør? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tip gør jeg også brug af.

Brugte det også med Luca også siger de kloge jo også at det skulle hjælpe mod strækmærker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der ikke noget der klør. Kun noget der vokser .. Så er lidt bange for strækmærker. Med min datter fik jeg meget lidt på mine lår. Ikke noget man kan se nu. Men denne gang synes jeg min mave er meget større.

Men strækmærker kan vidst ikke gøre noget ved for at forhindre - hvis man altså får dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har også læst at enten får man dem eller også ikke. Min mor havde ikke strækmærker, men jeg tvivler på jeg er lige så heldig :D

Jeg vil bruge det i mit badevand og som afløser for bodybutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu går jeg tilfældigvis på et studie, hvor vi har haft om dette :-) Og mandelolie er god mod mavekløe, men intet kan forhindre strækmærker. Strækmærker ligger i underhuden og cremen trækker ikke ned, hvor strækmærker opstår. Strækmærker er hormonelt og genetisk betinget, så jeg vil ikke mene det er pengene værd :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu går jeg tilfældigvis på et studie, hvor vi har haft om dette :-) Og mandelolie er god mod mavekløe, men intet kan forhindre strækmærker. Strækmærker ligger i underhuden og cremen trækker ikke ned, hvor strækmærker opstår. Strækmærker er hormonelt og genetisk betinget, så jeg vil ikke mene det er pengene værd :-)

Ja det er nemlig det man kan læse alle steder - altså det med at det ikke når ned i underhuden. Men dejlig smørelse er det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh yes, totalt kløende mave men so far ingen strækmærker (udover dem jeg fik fra Carl :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt det hele graviditeten igennem, næsten hver dag. Min mave klør også engang i mellem, men heldigvis er det til at holde ud endnu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER