Barbamama

Du ved, at du er blevet forælder når...

94 indlæg i dette emne

..Når man vasker gulv under bordet flere gange om dagen :(

Eller alternativt... Når man lærer at leve med der altid er beskidt under spisebordet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller alternativt... Når man lærer at leve med der altid er beskidt under spisebordet ;)

:ditto :whistling - godt man har privat støvsuger (hund ;)) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :whistling - godt man har privat støvsuger (hund ;)) :D

Den glæder jeg mig til at afprøve :D

Han skal virkelig på kur inden hun skal have fast føde, for ellers ender vi med en chihuahua på 5 kg :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den glæder jeg mig til at afprøve :D

Han skal virkelig på kur inden hun skal have fast føde, for ellers ender vi med en chihuahua på 5 kg :lol

:lolhit total griner billeder i mit hoved :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når man ofte må tømme kameraet for billeder for at gøre plads til nye billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når der ligger legetøj ud over hele huset og man er glad for hvor lidt der roder...

:lol det snakkede vi lige om igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ordet "tissekone" ligepludselig er et ofte anvendt ord ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ordet "tissekone" ligepludselig er et ofte anvendt ord ;)

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ens bestikskuffe er en farvelade af plastikskeer og gafler

Når bunken af vasketøj synes uendelig, og der altid er stofbleer eller babytøj i vaskemaskinen

Når du synger sange fra dit barns legetøj, når du er alene og langt væk fra legetøjet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ens bestikskuffe er en farvelade af plastikskeer og gafler

Når bunken af vasketøj synes uendelig, og der altid er stofbleer eller babytøj i vaskemaskinen

Når du synger sange fra dit barns legetøj, når du er alene og langt væk fra legetøjet

:D Its funny cause its true!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når Fætter Br har "brækket" sig udover stuegulvet og det er helt i orden.

Når du tager sætningen "jeg var ren da jeg tog hjemmefra" i brug

Når du tager dig selv i at gabe/åbne munden, mens du giver din datter skemad - i håbet om at hun også åbner munden.

Når den første manden siger "hej" til når han kommer hjem fra arbejde er din datter og ikke dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det pludselige er helt okay at blive ramt af :puke på hagen, hvorefter det så render ned mellem :hophop , ned af bukserne osv. :rolleyes Pg du faktisk render rundt sådan i 10 minutter, før du får skiftet tøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det pludselige er helt okay at blive ramt af :puke på hagen, hvorefter det så render ned mellem :hophop , ned af bukserne osv. :rolleyes Pg du faktisk render rundt sådan i 10 minutter, før du får skiftet tøj ;)

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du på besøg hos dine forældre i stedet for alle mulige påskeudstillinger håber de vil passe baby mens du får lov til at ..... Sove....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du går glip af vigtige dele af måltider når du er ude fordi din baby er vågnet, og det på ingen måder generer dig fordi du faktisk sad og savnede babyen og alligevel ikke kunne koncentrere dig om andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du spiser dine måltider med 2 sæt bestik i hænderne - et til at fodre dig selv med, og et til at fodre baby

Når du begynder at tænke, at du har sovet længe, hvis du har sovet til kl. 7

Når dit vigtigste kriterium til en ny frisure er, at den er "baby-egnet"

Når du starter en shoppingtur med at lede efter ting til dig selv, men ender med at købe en masse til dit barn i stedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker den her tråd. Kan se mig selv i flere af dem her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du spiser dine måltider med 2 sæt bestik i hænderne - et til at fodre dig selv med, og et til at fodre baby

...

Eller når du slet ikke har noget bestik fordi din langarmede unge har hugget det hele ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det spørgsmål du bruger mest tid på at overveje er, hvornår var det nu lige jeg sidst gav barnet mad...

Et lille fif: dagbog! Jeg bruger babykalenderen men en normal er jo lige så god. Jeg noterer hvornår han falder i søvn, hvornår han vågner, hvornår jeg ammer+hvilket bryst og når han har fået d-dråber. Det er dejligt at have hjælp til at huske, og jeg kan se det mønster han er ved at lave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER