Guest

kikset hot!

11 indlæg i dette emne

Nogle gange siger mænd de mest kiksede ting men de går lige i hjertet alligevel - jeg har rendt rundt i lejligheden kun iført røde hjemmefutte støvler, sorte trusser og en brun top og gjort lidt rent og ryddet op da han kommer op med Mie

A: "hvorfor er du så hot?"

Mig: "er jeg HOT?"

A: "du har ingen bukser på"

Mig: "jeg ville ikke vække jer - men gør det mig hot?"

A:"ja sådan lidt kikset hot måske"

Mig "kikset hot???"

A: "ja på sådan en dårlig teenage films agtig måde hvor der er en som er kikset men hvor man godt kan se at hun er ret lækker i virkeligheden"

Kan man andet end elske sådan en kommentar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.. Hvor sødt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, hvor er han god :biglove

Torsdag aften rejste M sig fra bordet for at byde mig op til dans ifoert hans natbukser, en t-shirt og stroemper i mande-mellem-taer-klip-klapper :D :loveyou

Men det var kikset hot og skeont at danse alligevel. Paa et tidspunkt sagde han saa, at nu havde han taget sine klip klapper af.... :seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha fantastisk! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, hvor skønt! :wub

- Jeg synes også det er de mest mærkelige tidpunkter, jeg får et lille klap i måsen på. Fx når jeg står med mit hår i en morgen-uldtot i underbukser og børster tænder :D Eller når jeg hækler og strikker i sofaen! - Han bliver helt kulleret :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, de mænd altså, hvor er han skøn :D Jeg undrer mig også nogen gange over, hvad der lige trigger dem. Det kan være, når man selv føler sig mindst tiltrækkende.. Men det er vel bare praktisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk kommentar .... :kuller ... og med tanke på at den kommer fra en mand, synes jeg det er et super dejlig kompliment :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha årh hvor sødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh de mænd :) sødt af ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk! :D

Elsker at jeg ikke altid behøver dresse mig op for at min mand synes jeg er lækker, han synes altså jeg ser noget så dejlig ud i nattøj :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER