PrinsesseJ

Så skete det!

13 indlæg i dette emne

Igår aftes mærkede vi de første "spark" fra lillebrøster :)

Det var helt mærkeligt at få lov at mærke det igen, og så allerede i uge 16 :0 !

Med Nanna mærkede jeg først noget i uge 21 :)

- har i mærket noget til jeres guldklumper endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det :) Det er sååååå fantastisk. Har mærket de små spark den sidste uges tid, og synes at de bliver kraftigere for hver dag der går. Chancerne for at man mærker det tidligere er større, for hver graviditet man gennemgår. Babylykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor dejligt :) jeg er 16+3 og har mærket babyen

siden 14+5.. - det hjælper meget på forståelsen.. jeg er første gangs fødende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor dejligt :-)

Selv er jeg 14+0 med nummer to og har de sidste treugers tid mærket når Splyf vender sig og spjæt som kildrer helt vildt på bagsiden af min blære :-)

Det er bare så dejligt at mærke - for mig sker der med det samme noget med tilknytningen til baby. Det bliver ligesom mere virkeligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg mærkede noget som føltes som hjerteslag - helt regelmæssige og hurtige - det var i hvert fald noget hurtigere end min egen puls - når jeg holdt hånden mod min mave her i eftermiddags. Meeen det kan vist ikke passe - er jo kun i 13+1.

Men dejligt at høre flere af jer andre har mærket den lille tidligt - jeg håber det også bliver tilfældet for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er i dag 14+0 og måske måske ikke har jeg mærket noget. Er ikke sikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været så heldig at mærke noget endnu. Synes det er lidt vildt at der er nogen af jer, der allerede kunne mærke noget i 11. uge! Men jeg glæder mig rigtig meget til det sker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været så heldig at mærke noget endnu. Synes det er lidt vildt at der er nogen af jer, der allerede kunne mærke noget i 11. uge! Men jeg glæder mig rigtig meget til det sker :-)

Jeg synes også selv det var ret vildt. Mærkede selvfølgelig og liv da jeg var 14 uger henne sidst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 15+5 i dag og har - så vidt jeg ved - ikke mærket noget endnu. Er førstegangs, så måske jeg har forvekslet det med almindelig rumlen i maven, det kan selvfølgelig sagtens være - men jeg væbner mig med tålmodighed og messer for mig selv, at det er "heeeeeelt normalt først at mærke noget om 4-5 uger".. :) (Håber selvfølgelig på, at det sker før, ingen tvivl om det!! ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 15+4 og har vist nok heller ikke mærket noget endnu, men ved heller ikke helt hvad jeg skal mærke :)

Har desuden fået at vide at min moderkage ligger foran, og ud mod maven, så der går nok noget længere før noget mærkes, så forventer ikke noget foreløbigt.

Men hvor er det stort så mange af jer der mærker liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkede allerede i 13+2 og har mærket det en del gange siden - en dage var det 3-4 gange i løbet af dagen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede her forleden dag :) :) i uge 14 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER