Evaha87

Trille barnevogne

25 indlæg i dette emne

Hejsa, ved det er tidligt at begynde at tænke på barnevogne nu når jeg først skal føde i starten af september men jeg tænkte på om der var nogen herinde der havde erfaringer med Trille barnevogne, synes at du får meget for pengene... Jeg ville også høre om i havde erfaringer med hvor meget de kan pakkes sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger lige med her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med her

Hehe det er i orden... :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så såååådan en fin trillevogn dengang jeg begyndte at drømme om børn, men det ville være overkill at købe den dengang ;) så kunne være rart at vide hvordan de er i brug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så såååådan en fin trillevogn dengang jeg begyndte at drømme om børn, men det ville være overkill at købe den dengang ;) så kunne være rart at vide hvordan de er i brug :)

Ja det er jo nemlig det... Håber på at der er nogen herinde der har erfaringer med dem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke til barnevognene, men vi havde en trilleklapvogn til min lillebror for 8 år siden, og den var virkelig ringe. Stellet blev skævt rigtig hurtigt, og så gik der ikke længe inden den begyndte at virke ustabil og løs på en måde. I starten virkede kvaliteten til at være ok, men efter lidt tid føltes den bare virkelig discount-agtig.

Men jeg ved ikke, om det også gælder barnevogne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke til barnevognene, men vi havde en trilleklapvogn til min lillebror for 8 år siden, og den var virkelig ringe. Stellet blev skævt rigtig hurtigt, og så gik der ikke længe inden den begyndte at virke ustabil og løs på en måde. I starten virkede kvaliteten til at være ok, men efter lidt tid føltes den bare virkelig discount-agtig.

Men jeg ved ikke, om det også gælder barnevogne :)

Ok tak for Info... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene storesøster har haft nogle Trille barnevogne, jeg ved ikke om de er blevet bedre,men dem hun havde fik meget hurtigt rust, og holdte ikke særlig godt heller. Så medmindre de har forbedret kvaliteten, vil jeg ikke anbefale dem.

Vi har en Brio sport! Den er stadig super fin og kan nemt bruges til flere børn endnu. Og er ikke en af de allerdyreste heller, vi købte den på tilbud til 3000 dengang uden tilbehør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en til den første (som også blev brugt til nr. 2), og den var fin.

Jeg gik VIRKELIG mange kilometer med den, og der var aldrig noget i vejen med den. Til sidst var den noget falmet og der var lidt rust på hjulene, men det var de to hårde vinter 2009/2010 og 2010/2011 som var skyld i det. Det tror jeg at det var de færreste vogne der kunne have holdt til uden at blive grimme :)

Her tredje gang har vi købt en (brugt) Odder, og ja, den er da mere lækker, men ikke så meget mere at det retfærdiggør at den koster over dobbelt så meget som en Trille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands storebror har en Trille og min veninde har også lige købt en....og ligeledes vil vi muligvis også til den tid...

Vil klart anbefale den for man får en god vogn til billige penge og den er nem at pakke ned i bilen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt tak for de gode svar... Tror sku mig og kæresten vil prøve og kigge nærmere på de der Trillevogne da jeg synes man virkelig får meget for pengene... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men omvendt hvis du nu skal udskifte vognen igen pga kvaliteten, så er der jo ikke meget at spare. Men det er blot min holdning :) for det var tilfældet for min søster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men omvendt hvis du nu skal udskifte vognen igen pga kvaliteten, så er der jo ikke meget at spare. Men det er blot min holdning :) for det var tilfældet for min søster.

Men det var ikke tilfældet for os. :)

Den holdt fint til to børn, og hvis det skulle være, kunne den såmænd nok have holdt til nr. 3 også. Jeg ville bare gerne have en anden, nu det var sidste barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det var ikke tilfældet for os. :)

Den holdt fint til to børn, og hvis det skulle være, kunne den såmænd nok have holdt til nr. 3 også. Jeg ville bare gerne have en anden, nu det var sidste barn :)

Hvad var det for en af Trillevognene? Gigant, alu fix eller en helt tredje??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var det for en af Trillevognene? Gigant, alu fix eller en helt tredje??

Det var er Trille Fix. Ikke alu. Den var med i en startpakke :)

Jeg var studerende dengang, så vi havde ikke råd til at kaste en masse penge efter en barnevogn. Men det var heller ikke nødvendigt, for den var helt fin.

Skulle jeg have en Trille igen, så ville jeg nok købe en Gigant. Men det er udelukkende fordi jeg synes at den er pænere end en Fix. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var er Trille Fix. Ikke alu. Den var med i en startpakke :)

Jeg var studerende dengang, så vi havde ikke råd til at kaste en masse penge efter en barnevogn. Men det var heller ikke nødvendigt, for den var helt fin.

Skulle jeg have en Trille igen, så ville jeg nok købe en Gigant. Men det er udelukkende fordi jeg synes at den er pænere end en Fix. :)

Ok... Har nemlig kigget på Gigant og synes den ser fantastisk ud. Jeg kommer ikke til med at få ret meget barsel da vi flytter til et nyt land og uden jeg når at få ret til fuld barsel i det land. Så vi kommer heller ikke til med at have så meget mellem hænderne. Så der hvor der kan spares kroner og øre vil vi gøre det. Barnet er jo fuldstændig ligeglad om det er mærketøj eller om det er købt i H&M eller barnevognen hedder Odder, Brio, Trille eller noget andet, bare så længe det holder sådan nogenlunde... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lånt en trille hvor vores egen var til rep. og den havde virkelig amå hjul. Så hold øje med det. Synes det var træls med helt små hjul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en 2 år gammel Trille vogn som var brugt til 1 barn. På nuværende tidspunkt har den fået en del rust (den har så også stået meget ude), og fjedrene foran til er ved at være godt træge så man godt kan blive nervøs for om hun kan tippe vognen når hun bliver ældre.

Ellers har jeg været vældig godt tilfreds med den, trods det at den var brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lånt en trille hvor vores egen var til rep. og den havde virkelig amå hjul. Så hold øje med det. Synes det var træls med helt små hjul.

De fås med hjul i to forskellige størrelser. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at når vi når så langt at vi køber en trille gigant i alu... :-) synes virkelig det er dejligt at man kan pakke den helt ned i ingenting.., men nu vil vi lige vente til vi er over uge 12 så vi er bare nogenlunde sikre på at vores lille viking forbliver hvor den skal være.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Trille Gigant og er rigtig glad for den. Vi har faktisk to Trille Gigant barnevogne. Da vi kunne se at vi var nød til at have to barnevogne var vi ikke i tvivl om at det skulle være en Trille Gigant igen. Jeg kan klart anbefale den, du får en god barnevogn til en god pris. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trille Giganten kan også fås i en startpakke i ØnskeBørn. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, kan ikke se den inde på deres hjemmeside som en del af en startpakke... :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, kan ikke se den inde på deres hjemmeside som en del af en startpakke... :-/

Kig i deres online katalog ..... der er der forskellige startpakker, og også en med Giganten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen. Jeg har arbejdet i en babybutik inden jeg fik mit første barn. Butikken forhandlede Trille.Og det var noget dårligt LORT.

Vi havde reklamationer hele tiden, og trille ville ikke behandle reklamationerne. Det var altid kundens skyld. Butikken ventede ofte flere mdr. på reservedele. Så efter 6 år som forhandler af Trille, tog butikken en stor beslutning og ville ikke forhandle Trille mere. De tog et ukendt mærke ind som hed Jedo. Og sikke en forandring. Der var aldrig nogle problemer med Jedo.Det er er super godt mærke. Så da jeg skulle have min 1. datter købte jeg en Jedo kombivogn. Den blev brugt i 3 år, og vi var glade for hver dag, ( godt brugt til 2 børn :-)

Nu skal jeg snart have mit 3. barn og har købt den store Jedo Barnevogn. Den hedder Jedo Clara. Den minder meget om min gamle Jedo kombivogn, men er en stor udgave. Den er 100 cm i liggemålet og man kan sætte klapvognsæde på stellel. Så det er en stor kombivogn :-)

Jeg købte den på tilbud hos :Klappekage.dk. Vi har fået vognen hjem, og den er så SUPER LÆKKER, glæder mig til at bruge den. Vi kan helt klart anbefale butikken klappekage, de var utrolig søde og vidste rigtig meget om vognen. Nu havde jeg jo også rigtig høje krav, da jeg selv har solgt barnevogne i mange år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER