MissM

Baby bestemmer

17 indlæg i dette emne

Så i aften har jeg fået kiks og rejeost til aftensmad :-D

Andre der spiser underlige ting?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahahaha jeg har en ustyrlig træng til grovrugbrød med smør og ost :)

- men jeg kan godt ta en beslutning om at jeg spiser det min kæreste laver til aften. men kl bliver ikke mere end 21 før jeg bilder mig ind at jeg er sulten og går i køkkenet efter ostemadder og mælk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften var vi ude og spise, da det er min fødselsdag, så vi fik tapas da jeg stadig ikke kan spise varm mad :)

Fik melon med parmaskinke, halv avokado med rejer, lidt tunmousse (smagte mandens) og lidt chokoladetærte som man også kunne vælge på tapaslisten :)

Det er det mest "normale" måltid jeg har fået i over to måneder, og er næsten helt høj over at have haft en hyggelig aften som involverede mad :) weeeeee!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahaha jeg har en ustyrlig træng til grovrugbrød med smør og ost :)

- men jeg kan godt ta en beslutning om at jeg spiser det min kæreste laver til aften. men kl bliver ikke mere end 21 før jeg bilder mig ind at jeg er sulten og går i køkkenet efter ostemadder og mælk :D

Jep me too :-) får sjovt nok ofte "det der blik" efterfulgt af: "Jamen vi har jo lige spist" (mest fra min kærestes datter). :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften var vi ude og spise, da det er min fødselsdag, så vi fik tapas da jeg stadig ikke kan spise varm mad :)

Fik melon med parmaskinke, halv avokado med rejer, lidt tunmousse (smagte mandens) og lidt chokoladetærte som man også kunne vælge på tapaslisten :)

Det er det mest "normale" måltid jeg har fået i over to måneder, og er næsten helt høj over at have haft en hyggelig aften som involverede mad :) weeeeee!!

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :-) Det lyder da som en rigtig hyggeaften :-) uuuhhhmm melon, jeg kommer til at spise maaaange meloner til sommer - får baby mon så melon-smoothie? ;-) Lige nu er det appelsiner jeg kører ind :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@7-9-13: TILLYKKETILLYKKETILLYKKE!! :balloon Både med det "normale" måltid OG fødselsdagen selvfølgelig. ;)

Nikker TOTALT genkendende til "kiks/brød og ost" fænomenet. Jeg er helt flov over vores ENORME udvalg af smøreoste i køleskabet lige p.t... Det ligner seriøst en køledisk i et supermarked! Kunne leve af knækbrød med reje-, skinke-, krydder-, kalkun-, chili-, hvidløgs-, neutral-, pikant-, (fortsæt selv listen..) -smøreost, hvis det ikke liiiige var fordi, at jeg godt ved, det ernæringsmæssigt ikke er spor optimalt for hverken mig selv eller baby.. -_- Heldigvis har jeg i løbet af de sidste par uger genfundet min lyst til varm aftensmad, og dét er dælme en befrielse både for mig selv og kæresten!

.. Og YES! - jeg glæder mig osse som en sindsyg til forår/sommer, hvor der kommer (gode!) vandmeloner og jordbær igen! Mmm - ku' da iøvrigt godt lige klare en gang koldskål med friske jordbær og herremange kammerjunkere lige nu, kan jeg mærke... :P :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo sygeligt så besat man bliver af mad af det her graviditet :-) dejligt at jeg ikke er den eneste :-)

Uh koldskål... Og så hjemmelavede kammerjunker - jeg siger det bare! Det er super nemt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har faktisk ikke nogen underlige madvaner lige i øjeblikket, men jeg plejer ikke at kunne fungere uden morgenmad og lige i øjeblikket kan jeg slet ikke klare tanken om mad om morgenen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har spist en del rugbrødsmadder med pålægschokolade...tsk...:)

og bare på besøg fra august gruppen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige nu er laksepaté og avakodo et hit, det bliver hvert fald nede for det meste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke nogen underlige spisevaner, kun at jeg bliver meget hurtigt sulten igen. 2 timer efter morgenmaden som er havregryn med All-Branflakes og rosiner, så er jeg sulten igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mest lyst til bagels med cream cheese. Godt der findes vitaminpiller!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risengrød er jeg helt vild med for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risengrød er jeg helt vild med for tiden :)

så er det da heldigt det er vinter :) det ville da ikke være det sjoveste at have lyst til i 25 graders varme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det da heldigt det er vinter :) det ville da ikke være det sjoveste at have lyst til i 25 graders varme :D

Nej det kan lige gå et par måneder endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg ikke får saltlakrids hver dag, bliver jeg helt ustyrlig :-) Ellers ingen "mærkelige" vaner endnu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryder mig ikke om sodavand og ikke alt for meget sødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER