Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Hvad laver man lige med rødkål udover rødkålssalat? Smager det godt i wok mon? :help

Hj. Rødkål (altså den varme udgave) smager himmelsk!

Ellers er det godt i en blandet kålsalat. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad laver man lige med rødkål udover rødkålssalat? Smager det godt i wok mon? :help

Der er jo mange former for rødkålssalat, min favorit er:

Rødkål (doh!)

Granatæble

Rucola

Valnødder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på hvad en gang running sushi (spiste nu ikke sushi men andet godt fra båndet) gør ved vægten på tirsdag. Men det var en skøn aften :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på kineserrestaurant og nøjedes med 4 dl suppe, 3/4 af en tallerken med salat, et kyllingespyd og ca 75 g kød.

Jeg sku ha en præmie!

Men skønt er det ikke at føle sig stopmæt og fedtet hele vejen nej igennem systemet på grund af friturestegte ting og sager.

Og hvorfor så så beskeden? Fordi der er vejedag på tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på kineserrestaurant og nøjedes med 4 dl suppe, 3/4 af en tallerken med salat, et kyllingespyd og ca 75 g kød.

Jeg sku ha en præmie!

Men skønt er det ikke at føle sig stopmæt og fedtet hele vejen nej igennem systemet på grund af friturestegte ting og sager.

Og hvorfor så så beskeden? Fordi der er vejedag på tirsdag!

Du er sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på kineserrestaurant og nøjedes med 4 dl suppe, 3/4 af en tallerken med salat, et kyllingespyd og ca 75 g kød.

Jeg sku ha en præmie!

Men skønt er det ikke at føle sig stopmæt og fedtet hele vejen nej igennem systemet på grund af friturestegte ting og sager.

Og hvorfor så så beskeden? Fordi der er vejedag på tirsdag!

Du er da for cool!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, kan virkelig godt mærke at det er sidst på måneden.... Har ikke sindssygt meget på kontoien, lig så er det altsåp kun lige det der er aller mest nødvendigt der kommer i kurven.... = for lidt grønt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er weekenden slut, og vægttabet er 100 gram. Det er egentligt ikke ret meget, men jeg tog 800 gram på fra fredag til lørdag, så jeg er ret glad for at de forsvandt igen I weekenden og det nu er mandag og tid til at go den gas!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en rædselsuge.. Har INGEN rygrad haft… :klap Er spændt på hvor meget jeg trækker jer andre ned i morgen :blush :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skiftede vægten fortegn :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en rædselsuge.. Har INGEN rygrad haft… :klap Er spændt på hvor meget jeg trækker jer andre ned i morgen :blush :badgirl

:ditto Måske kan vi lave konkurrence om, hvem der har taget mindst på :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skiftede vægten fortegn :yay

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt 2 kgs håndvægte i rema1000 + en måtte. Så nu kan jeg måske mærke vægten, når jeg skal lave øvelser med vægt imorgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er svært tilfreds med ugens vægttab :yay.

Men synes godt nok også der har været fokus på styrketræning af rygraden i den seneste uge. Puha.

Og pt! Under 3 kg til højeste før-fødselsvægt. Hurra :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja.., det et gået den rette vej! Men er ikke vildt tilfreds!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg havde lige håbet at smide 100 gram så jeg kunne fejre 7 Kgs dag, men det må blive i morgen. Jeg er stadig både glad og tilfreds med det jeg har opnået siden 1. januar.

Jeg tror aldrig jeg har været sukkerfri SÅ længe før, det er altså reeeet lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg FORSTÅR det ikke!!! Jeg har været MEGET artig og talt kalorier - jeg syndede KUN lørdag (McD mad og chips) og alligevel har jeg taget på :boo så er det godt nok svært at holde motivationen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

600 g fra minus 10 kg og 100 g fra min før graviditetsvægt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg FORSTÅR det ikke!!! Jeg har været MEGET artig og talt kalorier - jeg syndede KUN lørdag (McD mad og chips) og alligevel har jeg taget på :boo så er det godt nok svært at holde motivationen!!!

muskler vejer mere end fedt! Og i træner jo helt vildt allesammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg FORSTÅR det ikke!!! Jeg har været MEGET artig og talt kalorier - jeg syndede KUN lørdag (McD mad og chips) og alligevel har jeg taget på :boo så er det godt nok svært at holde motivationen!!!

:kram Måler du dig? Jeg tænker, at med alle de der challenges, så har du måske taget på i muskler? :kram2 Jeg skal selv på vægten lige om lidt, når jeg gider rejse mig fra sengen (:P) og frygter også at jeg har taget på :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, jeg har også taget på :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt tilfreds med denne uge til trods for at jeg både har været i byen både lørdag og søndag og forbi sliktrolden lørdag aften og spist lidt chips med dip :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums! Den nye Cheasy skyr med pære/vanilje smager da mega godt!

go variation til den neutrale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums! Den nye Cheasy skyr med pære/vanilje smager da mega godt!

go variation til den neutrale :)

Den er endda på tilbud et sted, har jeg hørt? Er der sødestoffer i den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet Stephis salat med rødkål, ruccola, granatæble og valnødder. Shit, det smager godt!!! Og så er det bare smukt, jeg er helt ærgerlig over, at jeg ikke tog et billede :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER