MissM

Søvn...

55 indlæg i dette emne

Jeg sover ind imellem også rigtig skidt om natten, meget uroligt. Min kæreste siger at jeg snakker meget i søvne og siger nogle mærkelige ting til ham. Ofte vågner jeg på samme tidspunkt, kl. 0230, men falder hurtigt i søvn igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sover pt på siden "hængende" over en pude.. triller

om på maven, hvis puden mangler. og det finder baby sig bestemt ikke i.. jeg har ALTID sovet på maven, og det skal jeg nok bare lige lærer..

har mega uro i benen, spjætter, klør osv..

I forhold til sidemanden snorker han altid vanvittig højt.. heldigvis kun et problem, når jeg har været oppe og tisse.. er nemlig typen der ikke opfatter noget, når først jeg sover.. - håber jeg høre baby til den tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover ind imellem også rigtig skidt om natten, meget uroligt. Min kæreste siger at jeg snakker meget i søvne og siger nogle mærkelige ting til ham. Ofte vågner jeg på samme tidspunkt, kl. 0230, men falder hurtigt i søvn igen

Jeg gætter på du får en baby der skal have mad lige omkring kl 02.30 :-) Sådan var det i hvert fald med mig første gang. Jeg var oppe at tisse fast kl 03 og vupti - Magnus spiste kl 03 :-)

Jeg sover pt på siden "hængende" over en pude.. triller

om på maven, hvis puden mangler. og det finder baby sig bestemt ikke i.. jeg har ALTID sovet på maven, og det skal jeg nok bare lige lærer..

har mega uro i benen, spjætter, klør osv..

I forhold til sidemanden snorker han altid vanvittig højt.. heldigvis kun et problem, når jeg har været oppe og tisse.. er nemlig typen der ikke opfatter noget, når først jeg sover.. - håber jeg høre baby til den tid ;)

Bare rolig du skal nok høre baby. Det er kun meget få jeg har hørt om der ikke hører baby ;-) Jeg er lige sådan. Når endelig jeg sover, så sover jeg så tungt at end ikke et forbipasserende godstog (forklædt som vildt tordenvejr) kan vække mig. Men baby behøver bare vende sig, så er jeg klar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gætter på du får en baby der skal have mad lige omkring kl 02.30 :-) Sådan var det i hvert fald med mig første gang. Jeg var oppe at tisse fast kl 03 og vupti - Magnus spiste kl 03 :-)

Bare rolig du skal nok høre baby. Det er kun meget få jeg har hørt om der ikke hører baby ;-) Jeg er lige sådan. Når endelig jeg sover, så sover jeg så tungt at end ikke et forbipasserende godstog (forklædt som vildt tordenvejr) kan vække mig. Men baby behøver bare vende sig, så er jeg klar :-)

ha ha ha ha. kan godt li det indre billed af godstoget.. -Jeg har sovet med veninders børn og dem høre jeg også. Så det bekymre mig nu ikke..Men må indrømme jeg lader mig frustere en smule over manglede nattesøvn.. - jeg er typen som altid har kunne sove hvor som helst og når som helst, uden problemer.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg da godt forstå du er frustreret Christina :-/

Det er nok cirka der jeg plejer at ligge og være ved at hive håret ud med rødder og tænker "så lad mig dog bare sove!!!!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER