Aurora2605

Melder mig på banen herinde.

8 indlæg i dette emne

Hej :balloons

Så melder jeg mig på banen herinde også .... jeg huserer lidt rundt på et søster-site, men kan mærke jeg har brug for børne delen også nu.

Jeg og kæresten er igang med fertilitets behandling .... faktisk så meget igang, at vi nu på lørdag skal have vores sidste forsøg i spontan cyklus.

Vi har været on/off igang med at lave en baby i 2 år og 4 måneder .... on/off fordi der i perioder har været brugt ÆL tests, og i andre har vi "bare" hygget når jeg mente det var tid.

I november 2011 blev vi så henvist til behandling, og havde vores første samtale på klinikken valentins dag sidste år. En masse bøvl skulle vi så igennem ... vaccine mod røde hunde, som jeg fik som teenanger, men det kunne man ikke se i mine blodprøver, så der gik lige 4 måneder med det. Så har vi været igennem et voldsomt angreb af børnesår med efterfølgende pille kure, der var så krads, at vi igen stod stand by med behandlingen.

I december fik vi vores 2. inseminations forsøg, men heller ikke det gav 2 streger.

Jeg kan mærke, at selv om vi "kun" skal igang med vores 3. forsøg i spontan cyklus, så tager det hårdt på mig, at vi stadig ikke lykkes med at lave en baby .... 2 år og 4 måneder er lææææææænge at være igang.

Men måske er den der denne gang, ellers skal vi igang med 3 forsøg med hormon stimulerende cyklus, og så er der reagensglas behandling efter det, men så langt har vi ikke besluttet endnu, om vi vil gå.

Jeg vil snuse lidt rundt herinde .... ville blot lige sige hej :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Aurora :)

Hej du :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Jeg er selv en af de semigamle herinde eller hvad man skal sige. Har været igennem 3 inseminationer, to reagensglas's og to fryseforsøg. Det er skidehårdt at være i behandling, og jo længere man når, jo mere tænker man tilbage på det for lang tid siden på hvor nemt det er. Der er jeg lige nu, med at man skal " nyde" inseminationerne fordi det bliver meget værre bagefter. Men samtidig er der jo i ingen ting der er værre end at man sagtens kan klare det når man først står i det. så jeg synes i skal overveje at gå videre til reagensglas hvis det ikke lykkes ved IUI - fordelen er jo at sandsynligheden for graviditet er meget større i hvert forsøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til...

Du skal nok få rykket din tråd ind under "min vej til graviditet" - for denne her del er ikke "skjult" for gæster.. men det er "vejen til min graviditet"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til...

Du skal nok få rykket din tråd ind under "min vej til graviditet" - for denne her del er ikke "skjult" for gæster.. men det er "vejen til min graviditet"

Det var faktisk en meget god info! Vidste ikke at det kun var medlemmer der kunne kigge derinde. For selvom man kan være ret anonym herinde så er det jo ofte nogle ret private ting man snakker om. Kunne være man skulle starte sin egen tråd i "min vej" i stedet for at skrive løseligt flere steder :)

Og velkommen til dig Aurora :) BK er et godt sted at være, selvom det til tider kan gøre en lidt småskør :) Men rart at have andre i samme båd at dele sine glæder og sorger med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til...

Du skal nok få rykket din tråd ind under "min vej til graviditet" - for denne her del er ikke "skjult" for gæster.. men det er "vejen til min graviditet"

Og hvordan gør jeg mon så det ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvordan gør jeg mon så det ? :-)

Beder en admin om at flytte den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER