Nitzen1987

Natdragte med fødder - er det kun op til str. 74?

16 indlæg i dette emne

Natdragte med fødder - er det kun op til str. 74? Synes det ser ud til at det bliver uden fødder hvis man skal have natdragte i str. 80 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved at i H&M har de hvert fald natdragter med fødder i str. 92 også...... Ikke at jeg ville købe dem, for Marlon hader at skvatte rundt i det :P Men så længe de ikke går, så er det jo skønt med fødder i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje bruger dem med fødder i .. str 86. Har købt de seneste i nameit og kvickly..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at i H&M har de hvert fald natdragter med fødder i str. 92 også...... Ikke at jeg ville købe dem, for Marlon hader at skvatte rundt i det :P Men så længe de ikke går, så er det jo skønt med fødder i :)

Medmindre man har et barn, med en mærkelig krop ;) Camille kan ikke passe nogen natdragter med fødder :P

Men ja, jeg har set dem i h&m også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt str 80 og 86 med fødder i Ønskebørn og ved at de også findes i h og m.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har ved name it, for Liva havde en i 98 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam kører lige nu tilbud på Bekids natdragter med og uden fødder : 3stk for 100,- :)

De har op til str. 104 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Name It's natdragter m. fødder stopper i størrelse 74, men en gang imellem (måske ca. hver anden måned) kommer der en sending hvor der er fødder op til størrelse 98.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set nogle store i H&M, men har ikke brugt dragter med fødder i til min søn (lidt til min datter). Men har hørt at de faktisk ikke er ret gode for de små fusser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... det kan da godt være at det bliver for træls med fødder i natdragten... så må jeg jo se efter om jeg kan finde nogle strømper som hun ikke sparker af fødderne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set nogle store i H&M, men har ikke brugt dragter med fødder i til min søn (lidt til min datter). Men har hørt at de faktisk ikke er ret gode for de små fusser.

Fordi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... det kan da godt være at det bliver for træls med fødder i natdragten... så må jeg jo se efter om jeg kan finde nogle strømper som hun ikke sparker af fødderne....

Hvorfor ikke lade hende sove i body og strømpebukser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... det kan da godt være at det bliver for træls med fødder i natdragten... så må jeg jo se efter om jeg kan finde nogle strømper som hun ikke sparker af fødderne....

Har du prøvet enten idat eller Melton.... Det er de to slags der fungerer bedst herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener både Babysam og Kære Børn i Århus har dem i mærket Pippi. Ellers Børnecompagniet i Viby Centret.

Kære Børn har uldgamacher med fod, som vi bruger, for jeg synes, strømpebukser kan sidde for tæt, hvis man vælger at bruge to-delt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun kolde fødder, hvis hun sover med bare tæer?

Jeg tror Erica stoppede med at bruge natdragt med fødder da hun var størrelse 68 eller mindre, så har aldrig overvejet om de kunne fåes i større størrelser.

Men jeg ville nu heller bruge heldrager med fødder efter hun begyndte at gå ( og da var hun en str 74) for de er meget glatte og vi har lakeret trægulv, så det ville ende galt!

Nu sover hun med bare tæer - om natten sover hun i sovepose fra IKEA og om dagen sover hun i Voksipose (med bare ben, pånær når det er frost+blæst) og hun har heldigvis altid varme tæer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... det kan da godt være at det bliver for træls med fødder i natdragten... så må jeg jo se efter om jeg kan finde nogle strømper som hun ikke sparker af fødderne....

Jeg plejer altid at bukke strømperne, så kanten sidder nede ved anklen, for så er de ikke så nemme at få af, og man undgår elastik mærket på benet. Hvis du forstå hvad jeg mener :D

Fordi?

Det er ikke godt, fordi de kan få nedgroet negle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER