MissM

Uden skyggen af tvivl :-)

9 indlæg i dette emne

Så blev jeg med 1000% sikkerhed kildet på indersiden af maven :-) weheee

Sådan Splyf! Det er sådan man fejrer ny uge og en uge til scanning (er 11+0 i dag) :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

årh hvor er jeg misundelig altså.. jeg glæder mig rigtig meget til at mærke den lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke med dig, men nu er det også anden gang for mig så jeg ved hvad jeg skal mærke efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke med dig, men nu er det også anden gang for mig så jeg ved hvad jeg skal mærke efter.

det er første gang for mig, så det har nok noget med det at gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er 3.gang for mig... Og jeg er idag hele 14 uger... Og har intet mærket! :(( men den første gang mærkede jeg først noget i 18.uge, lidt før anden gang. Men lige som dig Cirkeline, glæder jeg mig vildt meget! Er faktisk pænt utålmodig!!! Men hvor er det skønt for dig:)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :) tillykke!

Synes selv det er svært at gætte om det er baby eller bare bobler i tarmen. Synes jo det er samme sted... Men glæder mig da til at finde ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeee hvor er det skønt..

- Jeg er første gangs gravid og 13+6 i dag.. Havde to små "bobler" i går aftes da jeg skulle sove.. Men ja er stadig lidt i tvivl om det var den.. Men følges ikke som tarm- halløj..

Så håber der kommer lidt mere snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :-) Hvor er I søde :-)

Jeg lå meget koncentreret og mærkede efter i aftes for jeg synes jeg har mærket noget et par gange over de sidste par uger, og de siger jo at lige inden sengetid er godt. Men nej, det skulle jeg da ikke bestemme :-)

I dag da jeg kørte hjem fra arbejde var der dog ingen tvivl. 4-5 gange var det lige som en finger der kløede/kildede/krummede mod indersiden af det allernederste af maven. Ih så skønt - håber det snart bliver dagligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER