Kanske

...

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vil også lige se om jeg kan bidrage med et billede af den lille royale (lå og vinkede)

aYNeI.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virkede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil I dele med os andre, hvordan I gør?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhhh hvor hyggeligt.. :) jeg har desværre kun mobilen pt, så kan vist ikke overføre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hent appen impugr - så kan du uploade fra mobilen :) der er en vejledning til det her på babyklar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså nogle dejlige billeder. Da jeg tømte min postkasse d. 30. dec. lå der brev med tid til scanning og første jm samtale :-) Så onsdag i næste uge har jeg forhåbentlig også et billede af en sund og fin baby jeg kan vise frem :-)

Godt nytår alle I skønne kvinder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2epsksn.jpg

Her kommer billed af lille skiden..

Den ligger med venstre hånd over øjet på billedet.. - Den spællede rundt og bevægede sig rigtig meget da vi blev scannet.

13+6 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lykkes :)

- Hvor er det hyggeligt at se de små fine babyer vi har.. - håber der kommer endnu flere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer med et nyt om en uge, efter den officielle NF. Dette billede blev taget da de konstaterede den anden var død.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

scanningsbilled baby.pdf

Kan åbenbart ikke helt finde ud af det der med at lægge et billed ind, så det bliver som pdf-fil. Men hermed et lille billed at bebsen, UDEN nakkefold :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt sjovt at det er blevet en helt billed-tråd :) men hvor er det dog bare dejlige billeder! Glæder mig SÅ meget til et nyt i morgen! Håber virkeligt jeg kam begynde at sove lidt mere efter det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger osse lige med et pic af bebsen, der her er 13+2 (beklager kvaliteten!).. :)

post-5986-0-00161300-1357648745_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh hvor er det hyggeligt at de dem alle sammen, jeg vil prøve at ligge et ind når vi har været til kønsscanning på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER