MamatilJ&M

Anitas nye slanketråd - jeg skal klare mig selv nu...

113 indlæg i dette emne

Jeg nåede jo at tabe mig 23,9 kg inden jeg blev gravid med Marius i løbet af et år. I løbet af de ni måneder med Marius i maven tog jeg over 26 kg på :o De SKAL væk nu. Jeg går til vægtkontrol hos en sygeplejerske i mit lægehus, som er en fantastisk støtte. Selvom det blot er 10 min hver gang, har hun altid tid til mig. Hun når altid at få spørget hvordan jeg har det. Og hun roser mig hver gang vægten går ned. Så får man jo lyst til mere.

Jeg har fået spis dig i balance i julegave, da jeg jo har pcos. Men jeg kommer ikke til at leve 100% efter reglerne. Men jeg tager en del til mig.

Sidst havde jeg sørget for at der var gevinster til mig når jeg nåede et mål. F.eks. ønskede jeg mig så meget en suunto pulsbælte, men fik den først da der stod minus 10 kg. Denne gang får jeg først gevinsten ved endemål. Forhåbentlig når vægten står på 68 kg. Og det bliver en danefæ jakke :) Jeg synes virkelig den er værd at gå efter :D

Julen har været hård og jeg har ikke formået at sætte begrænsninger. Har besluttet at jeg må få lidt snoller nytårsaften og så hedder det afvænning. Puh det bliver hårdt ;)

Vægtopdatering (for jeg er jo igang)

22/10-12: 86,7 kg

12/11-12: 85,2 kg (-1,5 kg)

10/12-12: 84,7 kg (-2 kg)

21/1-13: 84,3 kg (-2,4 kg)

25/2-13: 83,8 kg (-2,9 kg)

25/3-13: 82,7 kg (-4 kg)

29/4-13: 83,5 kg (-3,2 kg)

27/5-13: 83,4 kg (-3,3 kg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og så tager svigerfar hatten af, når jeg runder minus 25 kg (i forhold til start sidste gang) Og der har jeg rundet minus 10,7 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :goodluck

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og så tager svigerfar hatten af, når jeg runder minus 25 kg (i forhold til start sidste gang) Og der har jeg rundet minus 10,7 kg :)

Held og lykke :)

Hvad tager svigerfar af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :)

Hvad tager svigerfar af?

Tak :)

Han tager hatten af for mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er sikker på du nok skal nå i mål - igen :gp :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil følge dig tæt ;)

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på du nok skal nå i mål - igen :gp :goodluck

Håber jeg :) vil i hvert fald ha' den jakke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev det 2013 og jeg starter op med nul sukker de næste 3 uger på afvænning. Det bliver hårdt men godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det 2013 og jeg starter op med nul sukker de næste 3 uger på afvænning. Det bliver hårdt men godt.

WOW.. Du er sej..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW.. Du er sej..!

Det skal jeg fortælle dig d. 21 om jeg er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det 2013 og jeg starter op med nul sukker de næste 3 uger på afvænning. Det bliver hårdt men godt.

Uh det har jeg også før prøver. Det var dælme hårdt - men godt i længden. Holdte det længe - og så blev jeg gravid.... :D

Hepper på dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens klare det :)

Jeg hepper på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det har jeg også før prøver. Det var dælme hårdt - men godt i længden. Holdte det længe - og så blev jeg gravid.... :D

Hepper på dig.

Tak :) det er hårdt. Sidst fik jeg hovedpine og kunne ikke sove. Så spændende bliver det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens klare det :)

Jeg hepper på dig :glad

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager lige en lille kostændring før nul sukker kommer på programmet, det har jeg ikke lige overskuddet til endnu, men det er en skide god måde lige at booste sit vægttab i gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager lige en lille kostændring før nul sukker kommer på programmet, det har jeg ikke lige overskuddet til endnu, men det er en skide god måde lige at booste sit vægttab i gang!

Det er en rigtig god måde at booste et vægttab på. Sidst tabte jeg 4,2 kg på 14 dage ved at droppe sukker og hvidt brød. Det sker dog ikke denne gang. Det tror jeg ikke på. Men sukkeret er jo rigtig skidt, når jeg har PCO og har lige genopfrisket at det kan give følgesygdomme såsom sukkersyge og hjertekarsygdommr, og det vil jeg bare ikke have !!! Så må tage mig sammen. Men hold nu op det bliver svært med MG en gang i ugen, med juice, brød mv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med projektet :glad Jeg tror på du kan gøre det igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med projektet :glad Jeg tror på du kan gøre det igen!!

Tak :)

Jeg VIL gøre det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en rigtig god måde at booste et vægttab på. Sidst tabte jeg 4,2 kg på 14 dage ved at droppe sukker og hvidt brød. Det sker dog ikke denne gang. Det tror jeg ikke på. Men sukkeret er jo rigtig skidt, når jeg har PCO og har lige genopfrisket at det kan give følgesygdomme såsom sukkersyge og hjertekarsygdommr, og det vil jeg bare ikke have !!! Så må tage mig sammen. Men hold nu op det bliver svært med MG en gang i ugen, med juice, brød mv...

Ja det er når man er ude det er sværrest, det har jeg også oplevet - men jeg har mod på 3 uger - det er så overkommeligt. Efter 3 uger har man allerede fået en lille vane som holder ved i lang tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hos mine forældre og som forventet kom der hvide boller, kager og snolder på bordet til kaffe. Så jeg var godt forberedt og havde 2 stykker wasa sport med og 2 klementiner. Rørte ikke alt det andet :glad Til gengæld gik jeg ombord i min nevøs udskåret pære så min søster var nødt til at skære en mere :D Er stolt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER